Saturday, September 15, 2018

GENESIS - Kapitulo 15

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
■■■■■
Ang Kasugtanan sang Dios kag ni Abram
1 Sa tapos sini, si kay Abram may isa ka palanan-awon kag nabatian niya ang GINOO nga nagahambal sa iya, “Indi ka mahadlok, Abram. Apinan ko ikaw sa katalagman kag hatagan ko ikaw sing daku nga balos.”
2 Pero si Abram nagsiling, “O GINOO nga Dios, ano bala ang pulos sang imo balos kay wala man ako sing mga kabataan? Ang akon manunobli amo gid lang si Eliezer nga taga-Damasco.
3 Wala mo ako paghatagi sing mga kabataan, gani ang isa sang akon mga ulipon magapanubli sang akon pagkabutang.”
4 Dayon nabatian niya ang GINOO nga nagahambal sa iya liwat, “Ini nga ulipon indi makapanubli sang imo pagkabutang, kundi ang imo gid kaugalingon nga anak amo ang imo manunobli.”
5 Gindala sia sang GINOO sa gwa kag ang GINOO nagsiling sa iya, “Tangla ka bala sa langit kag  isipa ang mga bituon, kon maisipan mo. Ang imo mga kaliwat manginsubong sa ila kadamo.”
6 Si Abram nagtuo sa GINOO, kag tungod sini ang GINOO nalipay sa iya kag ginbaton sia.
7 Dayon ang GINOO nagsiling sa iya, “Ako ang GINOO nga nagtuytoy sa imo halin sa Ur sang Babilonia agod mahatag ko sa imo ining duta nga mangin-imo kaugalingon.
8 Pero si Abram nagsiling, “O GINOONG Dios, ano ang pagkahibalo ko nga mangin-akon ini?”
9 Nagsabat sia, “Dalhi ako diri sing isa ka tinday nga baka, isa ka kanding, kag isa ka karnero nga lalaki  nga tagtatlo ka tuig ang edad, kag isa man ka tukmo kag isa ka pating.”
10 Si Abram nagdala sa Dios sini nga mga hayop, ginpamihak niya sila, kag ginbutang niya ang mga pinihak sa duha ka kubay nga nagaatubangay. Ang mga pispis wala niya pagpamihaka.
11 Ang mga uwak naghugpa sa mga lawas sang mga hayop, pero ginpanabog niya sila.
12 Sang nagahinunod na ang adlaw, si Abram natulogan sing mahamuok gid, kag may kakugmat kag kahadlok nga dumapo sa iya.
13 Ang GINOO nagsiling sa iya, “Ang imo mga kaliwat mangin-dumuluong sa iban nga duta. Mangin-ulipon sila didto sa sulod sang 400 ka tuig kag pagapintasan sila.
14 Pero silutan ko ang pungsod nga maga-ulipon sa ila, kag kon maghalin na sila sa sina nga duta magadala sila sing madamo nga manggad.
15 Pero ikaw imo magakabuhi sing malawig, mapatay nga may paghidait kag ilubong.
16 Ang ikap-at nga kaliwatan amo lang ang magabalik diri, kay pagasubolon ko lamang ang mga Amornon gikan sa sini nga duta kon magmalaut na gid sila kag kinahanglan nga  pagasilutan.”
17 Sang matunod na ang adlaw kag madulom na, sa hinali may isa ka nagaaso nga horno kag ang isa ka sulo nga nagadabdab nga nagpakita kag nag-agi sa tunga sang mga pinihak nga mga sapat.
18 Sa sadto gid nga tion kag duog ang GINOO naghimo sing kasugtanan kay Abram, nga nagasiling, “Nagasaad ako nga ihatag ko ini tanan nga duta sa imo mga kaliwat, ining duta halin sa suba sa dulonan sang Egipto pakadto sa daku nga suba sang Eufrates,
19 lakip ang mga duta sang mga Cenhanon, mga Cenisnon, mga Kadmonhon,
20 mga Hethanon, mga Pereznon, mga Refaimnon,
21 mga Amornon, mga Canaanhon, mga Gergesnon kag mga Jebusnon.”


No comments:

Post a Comment