Thursday, September 27, 2018

JOSUE - Kapitulo 14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
♡♡♡♡♡
Ginpartida ang Canaan Paagi sa Pagabutgabot
1 Amo ini ang kadutaan sa Canaan nga nabaton sang mga Israelinhon. Si Eleasar nga pari, si Josue nga anak ni Nun, kag ang mga pangulo sang panimalay sang mga tribo sang Israel nagpamartida sini sa mga tawo.
2 Suno sa ginsugo sang Ginoo kay Moises, ang kadutaan sang siyam kag tunga ka mga tribo ginpamartida sa ila paagi sa pagabutgabot.e
3 Ginhatag ni Moises ang bahin sang duta sa duha kag tunga nga mga tribo sa sidlangan sang Jordan, pero wala niya ginhatagi sing duta ang mga Lebinhon.
4 Ang mga kaliwat ni Jose ginparti sa duha ka tribo, ang kay Manases kag kay Efraim. Ang mga Lebinhon wala sing may nabaton nga bahin sang duta, luas lamang sang mga siyudad nga pagapuy-an nila, kag ang mga halalban para sa ila mga kahayupan.
5 Ginpamartida sang mga Israelinhon ang duta suno sa ginsugo sang Ginoo kay Moises.
Ginhatag kay Caleb ang Hebron
6 Ang mga tawo sang tribo ni Juda nagkadto kay Josue sa Gilgal. Si Caleb nga anak ni Hepone nga Kenisnon nagsiling kay Josue, "Nahibal-an mo ang ginsiling sang Ginoo kay Moises nga tawo sang Dios didto sa Kadesbarnea nahanungod sa imo kag sa akon.
7 Kuwarenta ka tuig ang akon edad sang si Moises nga alagad sang GINOO, nagpadala sa akon halin sa Kadesbarnea sa pagpang-usisa sang duta. Kag sang makabalik ako, ginsugiran ko sia sang matuod nga nakita ko.
8 Pero ang panugid sang mga tawo nga nag-upod sa akon nagpahadlok sa mga Israelinhon, wala sapayan, gintuman ko sing matutom ang GINOO nga akon Dios.
9 Gani si Moises nagsiling sa akon, 'Tungod ky nagmatutom ka sa pagsunod sa Ginoo nga akon Dios, ikaw kag ang imo mga kaanakan magabaton sang duta nga inyo ginkadtuan nga mangin-inyo kaugalingon.’"
10 Nagsiling pa gid si Caleb, “Kag karon, dumdoma lang bala nga 45 na ka tuig ang nagligad halin sang pagsiling sini sang Ginoo sa kay Moises. Nagapanglakaton pa sadto ang mga Israelinhon sa desierto, kag ginbuhi pa ako sang Ginoo tubtob karon. Dumdoma lang bala! Otsentay singko ka tuig ang akon edad,
11 kag ang kabakod ko karon, pareho gihapon sadtong adlaw sang pagpadala ni Moises sa akon. Sarang pa ako makaentra sa inaway kag masarangan ko pa ang bisan ano nga hilimuon.
12 Gani karon, ihatag sa akon inig duog sang mga kabakuloran nga ginsiling sang Ginoo sa akon sadto nga adlaw sang ang akon mga tawo kag ako nagsugid sang amon nakita. Ginsugiran namon kamo sadto anay nga ang mga higante nga mga Anakimnon yadto didto nga nagapuyo sa dalagku nga mga siyudad nga nalibutan sang mga pader. Ayhan ang Ginoo magaupod sa akon, kag pagatabugon ko sila suno sa ginsiling sang Ginoo.
13 Ginbendisyunan ni Josue si Caleb nga anak ni Hepone, kag ginhatag sa iya ang Hebron nga mangin-iya kaugalingon.
14 Ang Hebron ginapanag-iyahan pa gihapon sang mga kaliwat ni Caleb nga anak ni Hepone nga Kenisnon, kay gintuman niya sing matutom ang GlNOO nga Dios sang Israel.
15 Sadto anay ang ngalan sang Hebron amo ang Kiryatarba (si Arba amo ang pinakadaku sa mga Anakimnon). Karon may paghidait na sa duta.


ePAGABUTGABOT: Masunson ginahimo ini nga ginagamitan sang namarkahan nga mga bato sa paghibalo sang kabubot-on sang Dios.


No comments:

Post a Comment