Saturday, February 8, 2020

"Dali Masaylo kita kag Makapahuwayhoway kamo"

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Pebrero 8, 2020)
Santa Josefina Bakhita, Birhen

Ang Pagbasa gikan sa Nahauna nga Libro sang:
Mga Hari 3:4-13
   Isa ka tion, nagkadto sia sa Gabaon sa pagdulot sing mga halad, kay didto ang bantog nga altar. Nakadulot sia didto sing ginatos ka mga halad nga sinunog sang nagligad nga panahon. Sadto nga gab-i ang Ginoo nagpakita sa iya sa isa ka damgo kag ginpamangkot sia, “Ano ang luyag mo nga ihatag ko sa imo?”
   Si Salomon nagsabat, “Nagpakita ikaw sing daku nga paghigugma sa akon amay nga si David nga imo alagad. Maayo sia, mainunongon, kag maminatud-on sa iya kaangtanan sa imo. Kag nagpadayon ka sa pagpakita sang imo daku kag mapinadayunon nga gugma sa imo paghatag sa iya sing isa ka anak nga nagbulos sa iya sa paggahom. O Ginoong Dios, ginpabulos mo ako sa akon amay subong nga hari, bisan pamatan-on pa ako kag indi pa makahibalo maggahom. Yari ako upod sa mga tawo nga ginpili mo nga mangin-imo, mga tawo nga madamo gid nga indi sarang maisip. Gani, hatagi ako sing kaalam sa paggahom sing matarong kag sa paghibalo sang maayo kag sang malain. Kay kon indi mo ako paghatagan, ano bala ang paggahom ko sining imo mga tawo nga tama kadamo?”
   Ang Ginoo nalipay nga si Salomon nagpangayo sini, gani nagsiling sia sa iya, “Tungod kay nagpangayo ka sing kaalam sa paggahom sing matarong, sa baylo sang malawig nga kabuhi para sa imo kaugalingon, ukon kamanggaran, ukon kamatayon sang imo mga kaaway, ihatag ko ang ginapangayo mo. Hatagan ko ikaw sing kaalam kag paghangop labaw sa bisan kay sin-o sang una ukon sa ulihi man. Hatagan ko ikaw sang wala mo ginapangayo: magaangkon ka sing manggad kag kadungganan sa bug-os mo nga kabuhi, labaw sa bisan kay sin-o nga hari.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:9, 10, 11, 12, 13, 14
(S) Kari ka, O Ginoo, luwasa ako.

Paano ang pagtipig sang isa ka pamatan-on sang iya kabuhi nga manginputli? Paagi sa pagtuman sang imo mga sugo. (S)
Sa bug-os ko nga tagipusoon nagtinguha ako sa pag-alagad sa imo, buligi ako nga indi magmalalison sa imo mga sugo! (S)
Ginatipigan ko ang imo kasugoan sa akon tagipusoon, agod indi ako makasala batok sa imo. (S)
Ginadayaw ko ikaw, O Ginoo: tudloi ako sang imo mga pagsulondan! (S)
Ihambal ko sing mabaskog ang tanan nga mga kasugoan nga ginhatag mo. (S)
Nagakalipay ako sa pagsunod sang imo mga sugo, labi sang sa pag-angkon sa madamo nga mga manggad. (S)

Aleluya:
Juan 10:27
   Ang akon mga karnero nagapamati sa akon tingog. Kilala ko sila kag nagasunod sila sa akon.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Marcos 6:30-34
   Ang mga apostoles nagbalik sa kay Jesus kag ginsugiran nila sia sang tanan nga ila nahimo kag napanudlo. Sa pagkadamo sang mga tawo ang nagapakadto pakari sa bagay nga si Jesus kag ang iya mga gintuton-an wala na gani sing tion bisan sa pagkaon. Gani nagsiling sia sa ila. “Dali masaylo kita sa isa ka duog nga kitahanon lang agod makapahuwayhoway kamo.” Gani nagsakay sila sa sakayan nga silahanon lang kag nagkadto sa isa ka naligwin nga duog.
   Pero madamo nga mga tawo ang nakakita sang ila paghalin kag nakahibalo dayon kon sin-o sila. Gani naggwa sila sa ila mga banwa kag nagdalagan pakadto sa ginapadulongan ni Jesus kag sang iya mga gintuton-an, kag una pa sila makaabot didto. Sang pagtakas ni Jesus, nakita niya ang masyado kadamo nga mga tawo kag nagbatyag sia sing kaluoy sa ila kay subong sila sang mga karnero nga wala sing manugbantay. Kag gintudloan niya sila sang madamo nga mga butang.

No comments:

Post a Comment