Friday, January 3, 2020

"Yari ang Cordero sang Dios!"

Liturhiya sang Pulong
(Biyernes, Enero 3, 2020)
Ang Labing Santos nga Ngalan ni Jesus
Ang Pagbasa gikan sa Nahauna nga Sulat ni:
San Juan nga Apostol 2:29—3:6
   Nakahibalo kamo nga si Cristo matarong, gani dapat ninyo mahibaluan nga ang tagsatagsa nga nagahimo sing matarong anak sang Dios. 
   Talupangda ninyo kon daw ano ang paghigugma sang Amay sa aton! Ang iya gugma para sa aton tama ka daku sa bagay nga ginatawag kita nga mga anak sang Dios, kag matuod gid man nga amo kita. Gani ang kalibutan wala makakilala sa aton, kay wala ini nakakilala sa Dios. Mga hinigugma ko, karon mga anak na kita sang Dios, ugaling indi pa maathag kon mangin-ano kita sa ulihi. Pero nakahibalo kita nga kon magpahayag si Cristo, manginkaangay kita niya, kay makita naton ang iya matuod nga kinaugali. Ang tagsatagsa nga may iya sini nga paglaom kay Cristo nagapaputli sang iya kaugalingon subong nga si Cristo putli. 
   Ang bisan sin-o nga nagapakasala nagalapas sang kasugoan sang Dios, kay ang sala amo ang paglapas sang kasugoan. Nahibaluan ninyo nga si Cristo nagkari sa pagkuha sang mga sala sang mga tawo, kag sia iya wala sing sala. Gani, ang nagakabuhi kay Cristo, wala nagapadayon sa pagpakasala, pero ang bisan sin-o nga nagapadayon sa pagpakasala, wala gid makakita ukon makakilala sa iya.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 98:1, 3-4, 5-6

(S) Ang tanan nga mga ukbong sang duta nakakita sang Manluluwas nga ginpadala sang Dios.

Magkanta sing bag-o nga ambahanon sa Ginoo kay nakahimo Sia sang makatilingala nga butang! Paagi sa iya kaugalingon nga gahom kag balaan nga kusog, nagdaog Sia. (S)
Ang tanan nga katawohan bisan diin nakakita sang pagdaog sang aton Dios! Magkanta kamo sa kalipay sa Ginoo, O bug-os nga duta; dayawa sia sa mga ambahanon kag mga paghinugyaw! (S)
Magkanta kamo sing mga pagdayaw sa Ginoo nga ginaupdan sang mga arpa, magtukar kamo sang sonata sa mga arpa! Upod sa mga trumpeta kag mga kornerta, maghinugyaw kamo sa atubangan sang Ginoo, ang hari! (S)


Aleluya:
Juan 1:14, 12
   Ang pulong nangin tawo kag nagpuyo sa tunga naton. Ang bisan sin-o nga nagbaton sa Iya; ginhatagan Niya sing kinamatarong nga mangin anak sang Dios.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 1:29-34
   Sang madason nga adlaw, nakita ni Juan si Jesus nga nagapakadto sa iya kag nagsiling sia, “Yari ang Cordero sang Dios nga nagakuha sang sala sang kalibutan! Amo ini sia ang akon ginsiling nga magakari nga ulihi lang sa akon, pero labaw pa sia sa akon, kay sa wala pa ako matawo, yara na sia. Wala ako makahibalo kon sin-o gid sia, pero nagkari ako nga nagabautiso sa tubig agod nga mapakilala ko sia sa Israel.” 
   Ini amo ang panaksihon nga ginhatag ni Juan, “Nakita ko ang Espiritu nga nagkunsad gikan sa langit subong sang isa ka pating, kag nagpabilin sa ibabaw niya.
"Nakita ko ang Espiritu nga nagkunsad gikan sa langit subong sang isa ka pating." (1:32)
Wala pa ako makakilala sa iya, pero ang Dios nga nagpadala sa akon sa pagbautiso sa tubig, nagsiling sa akon, ‘Makita mo ang Espiritu nga magakunsad kag magapabilin sa isa ka tawo. Ina nga tawo amo ang magabautiso sa Espiritu Santo.’” Kag nagsiling pa gid si Juan, “Nakita ko ini kag nagasiling ako sa inyo, nga sia amo ang Anak sang Dios.”

No comments:

Post a Comment