Wednesday, May 13, 2020

"Magpabilin Kamo sa Akon, kag Ako Magapabilin sa Inyo"

Liturhiya sang Pulong
(Miyerkules, Mayo 13, 2020)
Santa Maria, Birhen sang Fatima

Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 15:1-6
   May mga tawo halin sa Judea nga nagkadto sa Antioquia kag nagtudlo sa mga utod nga indi sila maluwas kon indi sila magpatuli, suno sa ginatudlo sang Kasugoan ni Moises. Mainit ang pagpakigbais ni Pablo kag ni Bernabe batok sa ila nahanungod sini, gani ginpakamaayo sang mga kautoran nga palakton si Pablo kag si Bernabe sa Jerusalem nga updan sang iban nga taga-Antioquia, agod nga mapakigkitaan nila ang mga apostoles kag ang mga katigulangan sang iglesia nahanungod sini nga butang.
   Ginpalakat sila sang mga katapo sang iglesia kag sa ila pag-agi sa Fenicia kag Samaria, nagsugid sila kon daw ano ang pagliso sang mga Gentil sa Dios. Nalipay gid ang mga kautoran tungod sini nga balita. Sa ila pag-abot sa Jerusalem ginbaton sila sang iglesia kag sang mga apostoles kag sang mga katigulangan sang iglesia. Ginsugid nila ang tanan nga ginhimo sang Dios paagi sa ila. Pero may pila ka mga tumoluo nga sang una mga Fariseo nga nagtindog kag nagsiling, “Kinahanglan nga tulion sila kag patumanon sang Kasugoan ni Moises.”
   Gani nagsapol ang mga apostoles kag ang mga katigulangan sang iglesia sa pagpatugsiling sini nga butang.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 122:1-2, 3-4, 4-5
(S) Magakadto kita sa balay sang Ginoo nga may kasadya.

Nagkasadya ako sang pagsiling nila sa akon, “Dali makadto kita sa balay sang Ginoo!" kag karon yari na kita diri, nga nagatindog sa sulod sang mga puwerta sang Jerusalem! (S)
Ang Jerusalem isa ka siyudad nga ginpatindog liwat, sa diin ang mga tawo naghiliusa sing tingob! Diri nagakadto ang mga tribo, ang mga tribo sang Israel, sa pagpasalamat sa Ginoo. (S)
Suno sa iya ginsugo sa ila diri napahamtang ang mga hukmanan, sa diin ang hari nagahukom sang iya mga tinawo. (S)

Aleluya:
Juan 15:4-5
   Magpabilin kamo sa akon, kag ako magapabilin sa inyo, siling sang Ginoo, ang nagapabilin sa akon kag ako sa iya magapamunga sang madamo.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 15:1-8
   “Ako amo ang matuod nga puno sang ubas, kag ang akon Amay amo ang manugtatap. Ang tagsa ka sanga nga yara sa akon nga wala nagapamunga, ginautod niya, kag ang tagsa ka sanga nga nagapamunga, ginatinluan niya agod magpamunga pa gid sing madamo. Kamo natinluan na paagi sa mga pulong nga ginhambal ko sa inyo. Magpabilin kamo sa akon, kag ako magapabilin sa inyo. Kon indi kamo magpabilin sa akon indi kamo makapamunga, subong nga ang sanga indi makapamunga kon wala nagaangot sa puno.
   “Ako amo ang puno sang ubas, kamo ang mga sanga. Ang nagapabilin sa akon, kag ako sa iya, magapamunga sing madamo, kay kon wala ako wala kamo sing may mahimo. Ang wala nagapabilin sa akon ginahaboy subong sang isa ka sanga, kag nagakalaya. Ini nga mga sanga ginatipon kag ginahaboy sa kalayo kag ginasunog. Kon kamo nagapabilin sa akon kag ang akon mga pulong nagapabilin sa inyo, dayon pangayo kamo sang bisan ano nga luyag ninyo, kag inyo ini mabaton. Sa inyo pagpamunga sing madamo, ginapakita ang himaya sang Amay, kag kamo mangin-akon gintuton-an.

No comments:

Post a Comment