Friday, April 3, 2020

"Ako ang Anak sang Dios"

Liturhiya sang Pulong
(Biyernes, Abril 3, 2020)
Ika-5 nga Semana sang Kwaresma
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Jeremias nga Propeta 20:10-13
   Nabatian ko ang mga tawo nga nagahinuringhoring, “Si Kakugmat yara bisan diin! Isugid ta sia sa mga awtoridad!” Bisan ang akon suod nga mga abyan nagahulat sang akon pagkapukan. Nagasiling sila, “Ayhan sarang sia malimbungan, dayon madakop naton sia kag matimalusan.” Pero ikaw, O Ginoo, yara sa akon luyo, makusog kag gamhanan, kag ang tanan nga nagahingabot sa akon mapukan, indi gid sila magdaog. Mahuy-an gid sila sing daku, kay indi sila magmadinalag-on, ang ila kahuloy-an manginwalay katapusan, kag indi gid malimtan. Pero, O Ginoo nga Makagagahom, ginatilawan mo ang mga tawo sa matarong nga paagi, nahibaluan mo ang sulod sang ila mga tagipusoon kag hunahona. Gani patan-awa ako sang imo pagtimalos sa akon mga kaaway, kay gintugyan ko sa imo mga kamot ang akon kahimtangan. Mag-amba sa Ginoo! Dayawa ang Ginoo! Ginaluwas niya ang ginapigos sa gahom sang malaut nga mga tawo.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 18:2-3, 3-4, 5-6, 7
(S) Nagpanawag ako sa Ginoo sa akon kalisdanan kag iya ako ginpamatian. 

O Ginoo, daw ano ang akon paghigugma sa imo! Ikaw ang akon mangangapin. Ang Ginoo amo ang akon manluluwas; Sia amo ang akon malig-on nga pamakod. (S)
Ang Dios ko amo ang akon mangangapin, kag upod sa iya indi ako maano. Sia amo ang akon taming, ginaapinan niya ako agod indi ako maano. (S)
Nagpanawag ako sa Ginoo, kag iya ako ginluwas sa akon mga kaaway. Dayawon ang Ginoo! Ang lubid sang kamatayon nagsambod sing hugot sa akon, ang mga balod nga nagalaglag naglapaw sa akon. (S)
Ang lubid sang kamatayon nagsambod sing hugot sa akon, kag ang lulobngan naghanda sang iya tugalbong para sa akon. Nagpanawag ako sa Ginoo sa akon kalisdanan, nagpanawag ako sa akon Dios agod apinan. Sa iya templo nabatian niya ang akon tingog, ang akon pagpanawag sa pagpangayo sing bulig nakalambot sa iya igdulongog. (S)

Sa Wala pa ang Ebanghelyo:
Juan 6:63, 68
   O Ginoo ang imo pulong amo ang Espiritu kag ang kabuhi; yara sa imo ang mga pulong nga nagahatag sang kabuhi.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 10:31-42
   Sa liwat ang mga Judio nagpulot sing mga bato agod batuhon sia. Si Jesus nagsiling sa ila, “Madamo nga maayo nga mga buhat ang nahimo ko sa atubangan ninyo nga ginhatag sa akon sang Amay nga himuon. Diin bala sining nahimo ko ang nanginkabangdanan sang inyo pagbato sa akon?” 
   Ang mga Judio nagsabat, “Indi kami magbato sa imo tungod sang imo maayo nga mga buhat, kundi tungod sang imo pagpasipala sa Dios! Kay ikaw nga tawo lamang, nagapaka-Dios!” 
   Si Jesus nagsabat, “Nasulat sa inyo Kasugoan nga ang Dios nagsiling, ‘Mga dios kamo.’ Nakahibalo kita nga ang ginasiling sang kasulatan nagapadayon nga matuod kag ang Dios nagtawag nga dios sa mga tawo nga ginhatagan sang iya mensahi. Nahanungod sa akon, ginpili ako sang Amay kag ginpadala sa kalibutan. Ngaa man nga makasiling kamo nga ginapasipalahan ko ang Dios tungod kay nagsiling ako nga ako ang Anak sang Dios? Kon ako wala nagahimo sang mga buhat sang akon Amay, indi ninyo ako pagpatiha. Pero kon ginabuhat ko ini, bisan indi kamo magtuo sa akon, dapat patihan ninyo bisan ang akon na lang mga binuhatan, agod nga mahibaluan gid ninyo nga ang Amay yari sa akon kag ako yara sa Amay.” 
   Sa liwat gintinguhaan nila ang pagdakop kay Jesus, pero nakalikaw sia sa ila. 
   Nagtabok liwat si Jesus sa suba sang Jordan pakadto sa duog diin si Juan nagpangbautiso, kag nagtener sia didto. Nagpalapit sa iya ang madamo nga mga tawo, kag nagsiling, “Si Juan wala nakahimo sing gamhanan nga mga buhat, pero ang tanan nga iya ginsiling nahanungod sini nga tawo matuod.” Kag madamo sang mga tawo didto ang nagtuo kay Jesus.

No comments:

Post a Comment