Tuesday, May 12, 2020

"Ang Akon Paghidait Ginahatag Ko sa Inyo"

Liturhiya sang Pulong
(Martes, Mayo 12, 2020)
Martes sang Ikalima nga Semana sang Pagkabanhaw

Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 14:19-28
   May mga Judio nga nag-abot halin sa Antioquia sang Pisidia kag halin sa Iconio; ginhaylo nila ang mga tawo sa pagbuylog sa ila, ginbato nila si Pablo, kag ginsagnoy nila sia pakadto sa gwa sang banwa nga abi nila patay na sia. Pero sang pagtipon sang mga tumoluo sa palibot niya, nagbangon sia kag nagbalik sa banwa. Sang madason nga adlaw nagkadto sila ni Bernabe sa Derbe.
   Ginwali ni Pablo kag ni Bernabe ang Maayong Balita sa Derbe kag madamo ang ila nakonbertir. Sa tapos sini nagbalik sila sa Listra kag nagpadayon sa Iconio, kag dayon nagkadto sila sa Antioquia sang Pisidia. Ginpabakod nila ang mga tumoluo kag ginpaisog sila sa pagpadayon sa pagtuo. Sa ila pagpanudlo nagsiling sila, “Madamo nga mga kabudlayan ang aton dapat pagaagihan sa pagsulod sa Ginharian sang Dios.” Nagpili sila sa tagsa ka iglesia sing mga katigulangan nga magdumala sa ila kag paagi sa mga pagpangamuyo kag pagpuasa gintugyan nila sila sa Ginoo nga ila gintuohan.
   Kag sang nakaagi sila sa mga duog nga sakop sang Pisidia, nagkadto sila sa Panfilia. Nagwali sila sa Perge kag nagdulhog sila sa Atalia. Halin didto nagpanakayon sila pabalik sa Antioquia, ang duog sa diin gintugyan sila sa grasya sang Dios tungod sang bulohaton nga karon natapos na nila.
   Sang pag-abot nila sa Antioquia, gintipon nila ang tanan nga mga kautoran kag ginsugid nila ang tanan nga ginhimo sang Dios paagi sa ila, kag kon ano ang pagbukas sang Dios sang kahigayunan, agod magtuo ang mga Gentil. Si Pablo kag si Bernabe nagtener didto sing madugay upod sa mga tumoluo.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 145:10-11, 12-13, 21
(S) Ang Imo abyan makahibalo, O Ginoo, sang mahimayaon nga pagkahalangdon sang Imo ginharian.

Ang tanan mo nga tinuga, O Ginoo, magadayaw sa imo, kag ang imo mga tawo magpasalamat sa imo! Magahambal sila sang himaya sang imo ginharian, kag magasugid sila sang imo gahom. (S)
Agod ang tanan nga mga tawo makahibalo sang imo gamhanan nga mga buhat, kag sang mahimayaon nga pagkahalangdon sang Imo ginharian. Ang imo ginharian wala sing katapusan, kag ikaw hari sa walay katubtoban. (S)
Dayawon ko ang Ginoo sa gihapon, ang tanan nga mga tinuga magdayaw sang Iya balaan nga ngalan sa walay katubtoban! (S)

Aleluya:
Lucas 24:46, 26
   Ang Cristo dapat mag-antos kag pagabanhawon, kag ugaling pagahimayaon sia.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 14:27-31
   “Ang paghidait ginabilin ko sa inyo, ang akon paghidait ginahatag ko sa inyo. Ginahatag ko ini sa inyo indi subong sang paghatag sang kalibutan. Indi kamo magpalibog kag magkatublag, indi kamo magkahadlok. Nabatian ninyo nga nagsiling ako sa inyo, ‘Ako magalakat, pero magabalik man ako sa inyo.’ Kon ginahigugma ninyo ako, magakalipay kamo nga ako magakadto sa Amay, kay sia gamhanan pa sa akon. Karon ginasugid ko ini sa inyo sa wala pa mahanabo, agod nga kon mahanabo ini, magtuo kamo. Indi na ako makapadugay sa paghambal sa inyo, kay ang nagagahom sining kalibutan nagapakari. Wala sia sing gahom sa akon, pero kinahanglan makahibalo ang kalibutan nga ako nagahigugma sa Amay. Gani ginahimo ko ang tanan nga iya ginasugo sa akon. 
“Dali kamo, malakat na kita.”

No comments:

Post a Comment