Thursday, May 30, 2019

Ang Inyo Amay sa Langit Nakahibalo na sang Inyo Kinahanglan

Liturhiya sang Pulong
(Huwebes, Hunyo 20, 2019)
Ang Pagbasa gikan sa Ikaduha nga Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Corinto 11:1-11
   Kabay nga pahanugotan lang ninyo ang akon diutay nga kabuangan. Kon mahimo, pasensyaha ninyo ako! Ginapangimunan ko kamo subong sang pagpangimon sang Dios. Kay kasubong kamo sang isa ka putli nga ulay nga ginsaad ko nga ipakasal sa isa lang ka lalaki nga amo si Cristo. Nagakahadlok ako nga ang inyo mga panghunahona patalangon subong sang pagpatalang sang man-og kay Eva paagi sa daya, kag kamo magabiya sang inyo bug-os kag putli nga katutom kay Cristo. Kay ginapagustohan lang ninyo ang bisan sin-o nga nagakadto sa inyo kag nagawali sing iban nga Jesus sang sa amon ginwali. Kag ginabaton ninyo ang espiritu kag maayong balita nga lain sang sa Espiritu kag sa Maayong Balita nga nabaton ninyo sa amon.
   Kon sa akon lang, indi gid man ako kubos sang sa pinasahi ninyo nga mga “apostoles”! Ayhan indi ako maayo maghambal, pero indi ako kubos sa kinaalam. Ginpaathag gid namon ini sa inyo sa tanan nga tion kag sa tanan nga kahimtangan.
   Wala ako nagpabayad sa inyo sang pagwali ko sa inyo sang Maayong Balita sang Dios. Nagpaubos ako agod mabayaw kamo. Malain bala inang ginhimo ko? Sang pagpangabudlay ko sa inyo, ang iban nga mga iglesia amo ang nagsakdag sa akon, kag pareho lang nga ginkawatan ko sila agod makabulig ako sa inyo. Kag sang dira ako sa inyo wala ako nagpangayo sa inyo sing bulig sang nagakinahanglan ako sing kuwarta, kay ang mga kautoran nga nag-abot halin sa Macedonia naghatag sa akon sang tanan ko nga mga kinahanglanon. Subong sang sa nagligad, amo man sa palaabuton: indi gid ako magpabug-at sa inyo! Nagasaad ako tungod sang kamatuoran ni Cristo nga yari sa akon, nga ining akon pagpabugal indi mapauntat bisan diin sa bug-os nga Grecia. Ngaa bala nagasiling ako sini? Tungod bala nga wala ako nagahigugma sa inyo? Ang Dios nakahibalo nga ginahigugma ko kamo!

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 111:1-2, 3-4, 7-8
(S) Ang Ginoo matutom kag matarong sa tanan niya nga ginahimo.

Sa bug-os ko nga tagipusoon magapasalamat ako sa Ginoo, sa pagtilipon sang iya mga tawo. Daw ano ka makatilingala sang mga butang nga ginahimo sang Ginoo! Ang tana nga nalipay sang iya mga binuhatan naluyag maghangop sini. (S)
Ang tanan nga iya ginahimo puno sang kadungganan kag pagkahalangdon, ang iya pagkamatarong wala sing katapusan. Ang Ginoo nagapadumdom sa aton sang iya makatilingala nga mga binuhatan, maayo sia kag maluluy-on. (S)
Matutom sia kag matarong sa tanan nga iya ginahimo, masaligan ang tanan niya nga mga sugo. Nagapadayon ini sa tanan nga panahon, ginhatag ini suno sa kmatuoran kag katarungan. (S)

Aleluya:
Roma 8:15
Iya kamo ginhimo nga mga anak sang Dios, kag paagi sa gahom sang Espiritu nagapanawag kita sa Dios, "O Amay, Amay ko!"

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 6:7-15
   “Sa inyo pagpangamuyo indi kamo maggamit sang madamo nga mga pulong nga wala sing pulos subong sang ginahimo sang mga pagano, nga nagahunahona nga pagapamatian sila sang Dios tungod kay malawig ang ila mga pangamuyo. Indi kamo magmanginkaangay sa ila, kay ang inyo Amay nakahibalo na sang inyo kinahanglan sa wala pa kamo makapangamuyo. Gani dapat kamo magpangamuyo sing subong sini: 
‘Amay namon nga yara sa langit, Pakabalaanon ang imo ngalan,Magkari ang imo Ginharian, Matuman ang imo kabubot-on Diri sa duta Subong man sang sa langit.
Hatagi kami karon nga adlaw Sang kalan-on Nga amon kinahanglanon,
Patawara kami sang amon mga sala, Subong nga ginapatawad man namon Ang mga nakasala sa amon.
Indi kami pag-ipadaog Sa mga pagsulay, Kundi luwasa kami sa Malaut.’
   “Kay kon ginapatawad ninyo ang mga nakasala sa inyo, ang inyo Amay sa langit magapatawad man sang inyo mga sala. Pero kon wala ninyo ginapatawad ang mga nakasala sa inyo, ang inyo Amay sa langit indi man magpatawad sa inyo.”

No comments:

Post a Comment