Monday, November 11, 2019

"Ginoong Jesus Dugangi ang Amon Pagtuo"

Liturhiya sang Pulong
(Lunes, Nobyembre 11, 2019)
San Martin, Obispo
Ang Pagbasa gikan sa Libro sang:
Kaalam ni Salomon 1:1-7
   Mga manuggahom sang kalibutan, higugmaa ninyo ang katarungan. Ibuhos sing minatuod ang inyo panghunahona sa Ginoo kag pangitaa ninyo sia nga may katampad. Ang tawo nga wala nagasulay sa Dios makakita sa iya; igapakita niya ang iya kaugalingon sa mga nagasalig sa iya. Ang malimbungon nga panghunahona nagapahilayo sang tawo sa Dios, kag kon magbinuang kita sa pagsulay sa iya, ang iya gahom magapakahuya sa aton.  Ang kaalam dili nga mas-a makit-an sa mga butigon kag sa mga ulipon sang sala. Ang mga nagahandom sang pagkabalaan makahibalo sa pagpahilayo sa butigon nga mga tawo. Dili sia magpabilin sa hubon sang mga nagahinambal sing walay kapuslanan; indi sia manginmalinong kon iya makita nga ginabuhat ang di-matarong.
   Ang kaalam amo ang espiritu nga mainabyanon sa tawo, pero dili niya mapatawad ang mga nagahambal batok sa Dios, tungod kay ang Dios makahibalo sang aton mga balatyagon, mga panghunahona kag makabati sang tagsa ka tinaga nga aton ginapamulong. Ang espirirtu sang Ginoo makahibalo sang tagsa ka pulong nga igahambal sang tawo, kay nagapuno ini sang bug-os nga kalibutan kag nagahugpong sang tanan nga mga butang.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 139:1-3, 4-6, 7-8, 9-10
(S) O Ginoo, tuytoyi ako sa dalan nga walay katubtoban.

O Ginoo, gin-usisa mo ako, kag nakilala mo ako. Nahibaluan mo ang tanan nga ginahimo ko; gikan sa malayo nahangpan mo ang akon mga panghunahona. Makita mo ako, bisan nagaobra ukon nagapahuway ako, nahibaluan mo ang tanan ko nga mga ginahimo. (S)
Bisan sa wala pa ako makahambal nahibaluan mo na ang akon inugsiling. Yari ka sa palibot ko, sa atubangan, sa likod, sa kilid; ginaapinan mo ako sang imo gahom. Ang imo nahibaluan nahanungod sa akon tama ka makatilingala, tama ini kadalom para sa akon paghangop. (S)
Diin bala ako makadto agod makapalagyo sa imo Espiritu? Diin ako makadto agod makapalayo sa imo atubangan? Kon magsaka ako sa langit, didto ikaw; kon maghigda ako sa duog sang mga patay didto man ikaw. (S)
Kon maglupad ako sa unhan sang sidlangan, ukon magpuyo sa pinakalayo nga duog sa nakatundan, didto ikaw sa pagtuytoy sa akon, didto ikaw sa pagbulig sa akon. (S)

Aleluya:
Filipos 2:15, 16
   Magsiga kamo subong sang mga bituon nga ginatanyag ang pulong sang kabuhi.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 17:1-6
   Si Jesus nagsiling sa iya mga gintuton-an, “Indi malikawan ang mga kabangdanan nga ang mga tawo magapakasala, pero kailo man sia nga manginkabangdanan sang pagpakasala. Maayo pa nga tabiran ang iya liog sing daku nga bato nga galingan kag itagbong sia sa dagat, sang sa manginkabangdanan sia sang pagpakasala sining magamay nga kabataan. Mag-andam kamo!
   “Kon ang imo utod makasala, sawaya sia, kag kon maghinulsol sia, patawara sia. Kon makasala sia sa imo sing makapito sa isa ka adlaw, kag sa tagsa ka pagpakasala niya nagakadto sia sa imo kag nagasiling, ‘Nagahinulsol ako,’ patawara sia.”
Ang mga apostoles nagsiling sa Ginoo, “Dugangi ang amon pagtuo.”
   Ang Ginoo nagsabat, “Kon may pagtuo kamo subong ka daku sang binhi sang mostasa makasiling kamo sa sining kahoy nga sikomoro, ‘Gabuta ang imo mga gamot kag itanom ang imo kaugalingon sa dagat!’ kag magatuman ini sa inyo.”

No comments:

Post a Comment