Thursday, March 5, 2020

Pangayo kag ikaw Pagahatagan sang inyo Amay sa Langit

Liturhiya sang Pulong
(Huwebes, Marso 5, 2020)
Nahauna nga Semana sang Kwaresma
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Ester (Griego) 4c:12, 14-16, 23-25
   Sa daku nga pagkalisod, nagpangamuyo si Ester sa Ginoo. Nagpangamuyo sia sa Ginoong Dios sang Israel, "Ginoo ko kag hari, ikaw lamang ang Dios. Nagaisahanon ako kag wala ako sing sarang dangpan. Buligi ako! Sa karon nga ginataya ko ang akon kabuhi. O Ginoo, sa nadumdoman ko pa, gintudloan ako halin sang bata pa ako nga ginpili mo si Israel gikan sa tanan nga mga kapungsoran kag ang amon katigulangan nangin-imo pinili nga banwa sa wala sing katapusan. Gintuman mo sa ila ang tanan mo nga mga saad. 
   "Dumduma kami, O Ginoo. Kari ka sa amon sa sining tinion sang kagamo. O hari sang tanan nga mga dios kag manuggahom sang tanan nga umalagi nga gahom, hatagi ako sing kaisog. Hatagi ako sang nagakaigo nga mga tinaga nga igahambal ko sa sinang mabangis nga leon nga si Haring Asuero. Bayluhi ang iya balatyagon agod nga dumtan niya si Haman nga amon kaaway kag ang tanan nga nagadampig sa iya. Kari ka, O Ginoo, sa pagluwas sa amon kag tabangi ako. Nagaisahanon ako kag wala ako sing sarang dangpan luwas lamang sa imo.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 138:1-2, 2-3, 7-8
(S) O Ginoo, sabta ako sa adlaw nga magapanawag ako sa imo.

Nagapasalamat ako sa imo, O Ginoo, sa bug-os ko nga tagipusoon; nagakanta ako sing pagdayaw sa imo sa atubangan sang mga dios. Nagasimba ako sa atubangan sang imo balaan nga Templo. (S)
Nagadayaw ako, sang imo ngalan tungod sang imo mapinadayunon nga gugma kag katutom, kay nagpahayag ka nga ikaw kag ang imo mga sugo labaw sa tanan. Ginsabat mo ako sang nagpanawag ako sa imo; ginpabakod mo ako sang imo kusog. (S)
Ginaluwas mo ako paagi sa imo gahom. Tumanon mo ang tanan nga imo ginsaad sa akon, O Ginoo, ang imo gugma nagapadayon sa walay katapusan. Tapusa ang hilikuton nga imo ginsugoran. (S)

Sa Wala pa ang Ebanghelyo:
Mga Salmo 51:12, 14
   O Dios, tugaha sa akon ang isa ka matinlo nga tagipusoon, kag iuli sa akon ang kalipay sang imo kaluwasan.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 7:7-12
   “Pangayo kag pagahatagan kamo, pangita kag makakita kamo, panuktok kag pagaabrihan kamo. Kay ang nagapangayo pagahatagan, kag ang nagapangita makakita, kag ang nagapanuktok pagaabrihan. May amay bala nga magahatag sing bato sa iya anak nga nagapangayo sing tinapay? Ukon magahatag bala sia sing man-og kon ginapangayuan sia sang isda? Gani kon kamo nga mga malaut makahibalo maghatag sing maayo nga mga butang sa inyo kabataan, daw ano pa gid ang inyo Amay nga yara sa langit. Magahatag sia sing maayo nga mga butang sa mga nagapangayo sa iya! 
   “Himoa sa iban ang luyag ninyo nga pagahimuon sa inyo. Amo ini ang kahulogan sang Kasugoan ni Moises kag ang pagtudlo sang mga propeta.”

No comments:

Post a Comment