Tuesday, May 28, 2019

"Agod nga Mangin-isa Sila sing Bug-os"

Liturhiya sang Pulong
(Huwebes, Hunyo 6, 2019)
San Norberto, Obispo
Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 22:30; 23:6-11
   Luyag mahibaluan sang komandante kon ano gid ang ginasumbong sang mga Judio batok kay Pablo. Gani sang madason nga adlaw ginpahubaran niya si Pablo sang iya mga kadena kag nagpatawag sia sang sinapol sang pangulo nga mga pari kag sang bug-os nga Konsilyo. Dayon gindala niya si Pablo kag ginpaatubang sa ila.
   Sang makita ni Pablo nga may mga Saduceo kag mga Fariseo nga nagatambong didto, nagsinggit sia sa mga katapo sang Konsilyo, “Mga utod! Isa ako ka Fariseo, anak sang mga Fariseo. Yari ako karon nga ginahukman kay nagalaom ako nga may pagkabanhaw!”
   Sang mahambal niya ini, nagkinagamo ang mga Fariseo kag ang mga Saduceo, kag may pagbinahin-bahin sa ila. (Kay ang mga Saduceo nagasiling nga wala sing pagkabanhaw, kag wala sing mga anghel ukon mga espiritu, pero ang mga Fariseo nagapati sini tanan.) Gani nag-amat-amat baskog ang pagsininggit. May mga Fariseo nga mga manunodlo sang Kasugoan nga nagtindog kag nagpamatok gid nga nagasiling, “Wala kami sing may makita nga sala sa sini nga tawo! Ayhan may nagpakighambal sa iya nga isa ka espiritu ukon isa ka anghel!”
   Nag-init pa gid ang pagbinaisay sa bagay nga hinadlukan ang komandante nga basi hulogniton nila si Pablo. Gani iya ginmanduan ang iya mga soldado sa pagpatunga sa ila, kag kuhaon si Pablo kag dalhon sa kuwartel.
   Sang madason nga gab-i nagtindog ang Ginoo sa luyo ni Pablo kag nagsiling, “Magpakaisog ka! Nagpanaksi ka sa akon diri sa Jerusalem, kag amo man ini ang himuon mo sa Roma.”

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 16:1-2, 5, 7-8, 9-10, 11
(S) Apini ako, O Dios, kay nagadangop ako sa imo. 

Apini ako, O Dios kay nagadangop ako sa imo agod indi maano. Nagasiling ako sa Ginoo, ikaw ang akon Ginoo, Ikaw, O Ginoo ang tanan para sa akon kag imo ako ginahatagan sang tanan ko nga mga kinahanglanon, yara sa imo mga kamot ang akon palaabuton. (S)
Nagadayaw ako sa Ginoo, tungod kay ginatuytoyan niya ako, kag sa kagab-ihon ang akon konsyensya nagapaandam sa akon. Ginadumdom ko ang Ginoo sa tanan nga tion nga yara sia sa tupad nakon, malapit sia, kag wala gid sing may makatublag sa akon. (S)
Gani puno ako sing kalipay kag kasadya, kag pat-od gid nga may kalig-unan ako sa tanan nga tion, tungod kay ginaapinan mo ako gikan sa gahom sang kamatayon. Nag-alagad ako sa imo nga may katutom, kag indi mo ako pagpabay-an sa kalibutan sang mga patay. (S)
Ipakita mo sa akon ang dalan nga nagapadulong sa kabuhi, ang imo presensya nagapuno sa akon sing kalipay. Kag nagahatag sa akon sing kasadya nga wala sing katapusan. (S) 

Aleluya:
Juan 17:21
O Amay, kabay nga mangin-isa sila, subong nga Ikaw kag ako isa agod nga ang kalibutan magtuo nga Ikaw nagpadala sa akon, siling sang Ginoo.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 17:20-26
   “Ako nagapangamuyo indi lamang para sa ila, kundi para man sa mga nagatuo sa akon paagi sa ila mga pulong. Nagapangamuyo ako nga sila tanan mangin-isa. O Amay, kabay nga sila manginyari sa aton, subong nga ikaw yari sa akon kag ako yara sa imo. Kabay nga mangin-isa sila, agod ang kalibutan magtuo nga ikaw nagpadala sa akon. Ginhatag ko sa ila ang himaya nga ginhatag mo man sa akon, agod sila mangin-isa, subong nga ikaw kag ako isa. Ako yara sa ila kag ikaw yari sa akon, agod nga mangin-isa sila sing bug-os, kag ang kalibutan makakilala nga ikaw ang nagpadala sa akon kag nagahigugma sa ila subong sang imo paghigugma sa akon.
   “O Amay, ginhatag mo sila sa akon, kag luyag ko nga sila manginkaupod nakon bisan diin ako, agod nga makita nila ang akon himaya, ang himaya nga ginhatag mo sa akon. Kay ikaw naghigugma sa akon sa wala pa matuga ang kalibutan. O matarong nga Amay, ang kalibutan wala makakilala sa imo, pero ako nakakilala sa imo, kag ini sila nakahibalo nga ikaw ang nagpadala sa akon. Ginpakilala ko ikaw sa ila kag magapadayon ako sa paghimo sini, agod nga ang imo paghigugma sa akon manginyara sa ila, kag ako man manginyara sa ila.”

No comments:

Post a Comment