Tuesday, May 28, 2019

Si Jesus kag ang Isa ka Gintuton-an

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Hunyo 8, 2019)
Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 28:16-20, 30-31 
   Sang pag-abot namon sa Roma, gintugotan si Pablo sa pagpuyo kon diin ang luyag niya nga may isa ka soldado lang nga nagabantay sa iya.
   Sang makaligad ang tatlo ka adlaw, ginpatawag ni Pablo ang mga pangulo sang mga Judio sa Roma. Sang pagtipon nila nagsiling sia sa ila, “Mga utod ko! Bisan pa nga wala ako sing may nahimo batok sa aton banwa kag batok sa akon mga kinabatasan nga ginpaalinton sa aton sang aton mga katigulangan, ginbilanggo ako sa Jerusalem kag gintugyan sa mga Romanhon. Gin-usisa nila ako kag sang mahibaluan nila nga wala ako sing may nahimo nga malain agod takos pamatbatan sang kamatayon buy-an kuntani nila ako. Pero sang ginpamalabagan ini sang mga Judio, napilitan ako sa pagdangop sa Emperador, bisan pa nga wala ako sing panumbongon batok sa akon kaugalingon nga banwa. Amo ini ang kabangdanan nga ginpatawag ko kamo agod makahambal ako sa inyo, kay nakadenahan ako tungod sa iya nga amo ang paglaom sang mga tawo sang Israel.”
   Sa sulod sang duha ka tuig, nag-alkila si Pablo sing balay kag ginbaton niya sing malipayon ang tanan nga nagduaw sa iya. Nagwali sia nahanungod sang Ginharian sang Dios kag nagtudlo sia nga may kaisog nahanungod kay Ginoong Jesu-Cristo, kag wala sing may nag-upang sa iya.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 11:4, 5 kag 7
(S) Ang mga matarong makakita sang imo nawong, O Ginoo. 

Ang Ginoo yara sa iya balaan nga templo, didto sa langit ang iya trono. Ginabantayan niya ang mga tawo bisan diin, kag nahibal-an niya ang ila ginhimo. (S)
Gina-usisa niya ang mga matarong kag mga malaut, kag ginadumtan niya sang bug-os nga tagipusoon ang malinapason. Ginapa-ulan niya sa mga malaut ang nagadabdab nga baga kag asupre, iya sila ginasilutan sing hangin nga nagapaso. Ang Ginoo matarong kag nagahigugma sa maayo nga mga buhat, ang mga nagatuman sa iya magakabuhi sa iya atubang. (S) 

Aleluya:
Juan 16:7, 13
Ipadala ko sa inyo ang Espiritu sang kamatuoran, siling sang Ginoo; kag sia magatuytoy sa inyo sa bug-os nga kamatuoran.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 21:20-25
   Nagbalikid si Pedro kag iya nakita nga nagasunod ang hinigugma nga gintuton-an ni Jesus, sia nga nagsandiay gid kay Jesus sa panihapon kag nagpamangkot, “Ginoo, sin-o bala ang magaluib sa imo?” Sang pagkakita ni Pedro sa iya, nagsiling sia kay Jesus, “Ginoo, ano bala ang madangatan sini nga tawo?”
   Si Jesus nagsabat sa iya, “Kon luyag ko nga magkabuhi sia tubtob sa akon pagkari, ano bala ina sa imo? Sunod ka sa akon!”
   Gani naglapnag ang balita sa mga sumolunod ni Jesus nga yadtong gintuton-an indi mapatay. Pero si Jesus wala magsiling nga indi sia mapatay, kundi nagsiling sia, “Kon luyag ko nga magkabuhi sia tubtob sa akon pagkari, ano bala ina sa imo?”
    Ini sia amo ang gintuton-an nga nagpamatuod kag nagsulat sini nga mga butang, kag aton nahibaluan nga ang iya ginasiling matuod.
   Karon, may madamo pa nga mga butang nga ginhimo si Jesus. Kon isaisahon sila sulat, ginabanta ko nga indi mag-igo sa bug-os nga kalibutan ang tanan nga libro nga pagasulaton.

No comments:

Post a Comment