Monday, April 27, 2020

Magpangabudlay Kamo tungod sa Kalan-on nga Nagahatag sang Kabuhi nga Wala sing Katapusan

Liturhiya sang Pulong
(Lunes, Abril 27, 2020)
Lunes sang Ika-tatlo nga Semana sang Pagkabanhaw

Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 6:8-15
   Si Esteban, isa ka tawo nga puno sang bugay sang Dios kag gahom, naghimo sing mga milagro kag katingalahan nga mga buhat sa mga tawo. Pero may mga katapo sang sinagoga nga ginatawag Hilway nga mga Tawo nga nagpamatok sa iya. Ini sila mga Judio halin sa Cirene kag Alejandria. Sila kag ang iban nga mga Judio halin sa Cilicia kag Asia nakigsuay sa kay Esteban. Pero indi nila madaog si Esteban kay ang Espiritu naghatag sa iya sing kaalam sa paghambal. Gani ginsuholan nila ang pila ka mga tawo sa pagsiling, “Nabatian namon sia nga nagahambal batok sa kay Moises kag batok sa Dios!” Sa sini nga paagi ginsudyot nila ang mga tawo, ang mga katigulangan sang mga Judio kag ang mga manunodlo sang Kasugoan. Ginkadtuan nila si Esteban kag gindakop kag gindala sa Konsilyo. Dayon may ginpasulod sila nga pila ka mga tawo sa pagsaksi sing butig batok sa iya. Nagsiling sila, “Ini nga tawo pirme lang nagahambal batok sa aton balaan nga templo kag sa Kasugoan ni Moises. Kay nabatian namon sia nga nagsiling nga ini gid nga Jesus nga taga-Nazaret magarumpag sang templo kag maga-ilis sang tanan nga mga kinabatasan nga ginpaalinton sa aton halin kay Moises!” Ang tanan nga katapo sang Konsilyo nagtulok kay Esteban kag nakita nila nga ang iya guya daw iya sang anghel.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:23-24, 26-27, 29-30
(S) Bulahan ang mga tawo nga nagakabuhi suno sa kasugoan sang Ginoo.

Bisan ang mga pangulo nagasinapol kag nagaplano batok sa akon. Ako nga imo alagad magapamalandong sang imo mga pagsulondan. Ang imo mga pagtudlo nagahatag sa akon sing kalipay; sila amo ang akon mga manuglaygay. (S)
Gintuad ko ang tanan ko nga ginhimo, kag ginsabat mo ako; tudloi ako sang imo mga pagsulondan. Pahangpa ako sang imo mga kasugoan, kag ako magapamalandong sang imo makatilingala nga mga pagtudlo. (S)
Buligi ako nga indi magtalang, kag sa imo kaayo tudloi ako sang imo kasugoan. Nagtapat ako nga magmasinulondon; gintuman ko ang imo mga pagsulondan. (S)

Aleluya:
Mateo 4:4
   Ang tawo indi lamang sa tinapay mabuhi, kundi sa tagsa ka pulong nga ginahambal sang Dios. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 6:22-29
   Sang madason nga adlaw, nakita sang mga tawo nga nagpabilin sa tabok sang linaw nga isa na lang ang sakayan nga nabilin didto. Nahibaluan nila nga si Jesus wala magsakay upod sa iya mga gintuton-an, kundi nga naglakat sila nga silahanon lang. May mga sakayan gikan sa Tiberias nga nagdungka malapit sa duog diin ang mga tawo nagkaon sang tinapay, sa tapos makapasalamat ang Ginoo. Sang matalupangdan sang mga tawo nga wala na didto si Jesus kag ang iya mga gintuton-an, nagsakay sila sa mga sakayan kag nagkadto sa Capernaum sa pagpangita kay Jesus.
   Sang makita sang mga tawo si Jesus didto sa tabok sang linaw, nagsiling sila sa iya, “Manunodlo, san-o ka pa diri?”
   Si Jesus nagsabat, “Nagasiling ako sa inyo sang matuod: ginapangita ninyo ako, indi tungod kay nakita ninyo ang akon gamhanan nga mga buhat, kundi kay nakakaon kamo sang tinapay kag nabusog gid kamo. Indi kamo magpangabudlay tungod sa kalan-on nga nagakapan-os, kundi magpangabudlay kamo tungod sa kalan-on nga nagatener kag nagahatag sang kabuhi nga wala sing katapusan. Ini nga kalan-on ihatag sa inyo sang Anak sang Tawo, kay sia ang ginhatagan sang Dios nga Amay sang awtoridad.”
   Gani nagpamangkot sila sa iya, “Ano ang amon himuon agod mahimo namon ang bulohaton nga luyag sang Dios?”
   Si Jesus nagsabat, “Amo ini ang bulohaton nga luyag sang Dios nga inyo himuon: magtuo kamo sa iya ginpadala.”

No comments:

Post a Comment