Tuesday, August 13, 2019

Indi Pagpatumbayai ang Katarungan, Kaluoy kag Pagtuo

Liturhiya sang Pulong
(Martes, Agosto 27, 2019)
Santa Monica

Ang Pagbasa gikan sa Nahauna nga Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Tesalonica 2:1-8
   Mga kautoran, kamo gid nakahibalo nga ang amon pagduaw sa inyo indi kapaslawan. Nakahibalo kamo kon daw ano ang pagpaantos kag pagpakahuya sa amon sa Filipos sa wala pa kami makakadto sa inyo sa Tesalonica. Pero ang aton Dios naghatag sa amon sing kaisog sa pagsugid sa inyo sang Maayong Balita nga nagahalin sa iya, bisan pa nga may madamo nga mga pagpamatok. Kay ang amon laygay sa inyo wala nagagikan sa sayop ukon sa malain nga mga tinutoyo, ukon sa daya. Sa baylo, nagahambal kami sa gihapon suno sa luyag sang Dios, kay ginpakamaayo kami sang Dios kag gintugyanan sang Maayong Balita. Wala kami nagapahamuot sa tawo, kundi sa Dios nga amo ang nagatilaw sang amon mga tinutoyo. Kay nahibaluan gid ninyo nga wala kami naggamit sang mga pulong sa pagdayawdayaw sa inyo, ukon sa pagtabuntabon sang amon pagkahakog. Ang Dios amo ang amon saksi! Wala kami nagapangita nga ang mga tawo magpadungog sa amon, bisan kamo ukon ang iban, bisan pa nga makapaabot kuntani kami sini sa inyo subong nga mga apostoles ni Cristo. Sa baylo, malulo kami sang kaupod pa kami ninyo, subong sang kalulo sang isa ka iloy nga nagabatiti sa iya mga anak. Tungod sang amon gugma sa inyo, handa kami sa pagpaambit sa inyo indi lamang sang Maayong Balita gikan sa Dios, kundi bisan pa sang amon kabuhi. Mahal gid kamo sa amon!

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 139:1-3, 4-6
(S) O Ginoo, gin-usisa mo ako, kag nakilala mo ako.

O Ginoo, gin-usisa mo ako, kagnakilala mo ako. Nahibaluan mo ang tanan nga ginahimo ko; gikan sa malayo nahangpan mo ang akon mga panghunahona. Makita mo ako, bisan nagaobra ukon nagapahuway ako, nahibaluan mo ang tanan ko nga mga ginahimo. (S)
Bisan sa wala pa ako makahambal nahibaluan mo na ang akon inugsiling. Yari ka sa palibot ko, sa atubangan, sa likod, sa kilid; ginaapinan mo ako sang imo gahom. Ang imo nahibaluan nahanungod sa akon tama ka makatilingala, tama ini kadalom para sa akon paghangop. (S)

Aleluya:
Hebreo 4:12
    Ang pulong sang Dios buhi kag gamhanan, nga nagatungkad sang mga panghunahona kag mga handom sang tagipusoon sang mga tawo. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 23:23-26
   “Kailo man kamo, mga manunodlo sang Kasugoan kag mga Fariseo! Mga salimpapaw! Nagahatag kamo sa Dios sang ikanapulo nga bahin bisan sang panakot subong sang tanglad, sang sibuyas, sang luy-a, pero ginapatumbayaan ninyo ang labing importante nga mga ginatudlo sang Kasugoan, nga amo ang katarungan, kaluoy kag pagtuo. Amo ini ang inyo dapat buhaton, nga wala nagapatumbaya sang iban. Bulag nga mga manugtoytoy! Ginasala ninyo ang mga sapatsapat sa inyo ilimnon, pero ginahalunhon ninyo ang kamelyo!
   “Kailo man kamo, mga manunodlo sang Kasugoan kag mga Fariseo! Mga salimpapaw! Ginatinluan ninyo ang sa gwa sang baso kag sang pinggan, pero ang sulod sini puno sang mga butang nga inyo nakuha paagi sa palugos kag kahakog. Mga Fariseo nga bulag! Tinloi anay ang sulod sang baso, kag ang sa gwa magatinlo man. 

No comments:

Post a Comment