Friday, May 8, 2020

Indi Kamo Magpalibog kag Magkatublag!

Liturhiya sang Pulong
(Biyernes, Mayo 8, 2020)
Biyernes sang Ika-apat nga Semana sang Pagkabanhaw

Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 13:26-33
   “Mga utod, mga kaliwat ni Abraham, kag tanan kamo nga mga Gentil nga nagasimba sa Dios: sa aton ginpadala ining balita sang kaluwasan! Kay ang mga tawo nga nagapuyo sa Jerusalem kag ang ila mga pangulo wala makahibalo nga si Jesus amo ang Manlulowas, kag wala man sila makahangop sang mga pulong sang mga propeta nga ginabasa sa tagsa ka Adlaw nga Inugpahuway. Pero sa ila pagkondenar kay Jesus natuman ang mga gintagna sang mga propeta. Kag bisan nga wala sila sing may makita nga kabangdanan nga pamatbatan sia sing kamatayon, ginpangayo nila kay Pilato nga ipapatay sia. Kag sang nahimo na nila ang tanan nga ginsiling sang Kasulatan nahanungod sa iya, gintaltal nila sia sa krus, kag ginbutang nila sia sa isa ka lulobngan. Pero ginbanhaw sia sang Dios gikan sa mga minatay, kag sa madamo nga mga inadlaw nakita sia sang mga nakapanglakaton upod sa iya halin sa Galilea pakadto sa Jerusalem. Karon mga saksi niya sila sa mga taga-Israel. Kag yari kami karon sa pagdala sa inyo sang Maayong Balita nga ginsaad sang Dios sa aton mga katigulangan nga iya pagahimuon, iya na nahimo sa aton nga mga kaliwatan nila, paagi sa iya pagbanhaw kay Jesus. Kay nasulat sa ikaduha nga Salmo: 
‘Ikaw Anak ko, 
Nangin-amay mo ako karon 
nga adlaw.’

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 2:6-7, 8-9, 10-11
(S) Ikaw ang akon Anak; karon nga adlaw nangin-Amay mo ako.

Nagasiling sia, “Sa Sion, ang akon balaan nga bukid, ginpagahom ko ang akon hari." Ang hari nagasiling, “Ibantala ko ang ginpahayag sang Ginoo. Ang Ginoo nagsiling sa akon: ‘lkaw ang akon anak, karon nga adlaw nangin-Amay mo ako!"(S)
Pangayo ka, kag ihatag ko sa imo ang tanan nga mga kapungsoran; mangin-imo man ang bug-os nga duta. Gamhan mo sila sa kamot nga salsalon, dugmokon mo sila subong sang kulon.'" (S)
Gani, magpamati kamo karon, mga hari, mag-andam kamo mga manugdumala sang duta! Alagara ninyo nga may kahadlok ang Ginoo; magkurog kag magduko kamo sa iya. (S)
  
Aleluya:
Juan 14:6
   Ako amo ang dalan, ang kamatuoran kag ang kabuhi, siling sang Ginoo; wala sing may makakadto sa Amay kon indi paagi sa akon.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 14:1-6
   Si Jesus nagsiling sa ila, “Indi kamo magpalibog kag magkatublag. Magtuo kamo sa Dios, kag magtuo man kamo sa akon. Sa balay sang akon Amay may madamo nga mga kuwarto, kag magalakat ako sa pag-aman sing duog para sa inyo. Indi ako magsiling sini sa inyo kon indi ini matuod. Sa tapos ako makalakat kag makaaman sing duog para sa inyo, magabalik ako kag dalhon ko kamo, agod nga kon diin ako didto man kamo. Nahibaluan ninyo ang dalan pakadto sa duog nga akon pagakadtuan.”
   Si Tomas nagsiling sa iya, “Ginoo, wala kami makahibalo kon diin ikaw makadto, paano bala ang pagkatultol namon sang dalan pakadto didto?”
   Si Jesus nagsabat sa iya, “Ako amo ang dalan, ang kamatuoran, kag ang kabuhi; wala sing may makakadto sa Amay kon indi paagi sa akon.

No comments:

Post a Comment