Tuesday, May 19, 2020

"Ipadala Ko ang Mananabang sa Inyo"

Liturhiya sang Pulong
(Martes, Mayo 19, 2020)
Martes sang Ika-anom nga Semana sang Pagkabanhaw

Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 16:22-34
   Madamo ang nagpuli sa pagsakit sa ila. Ginpanggisi sang mga opisyales ang mga bayu ni Pablo kag ni Silas kag ginpahanot sila. Sa tapos nga mahanot sila sing madamo, ginbilanggo sila kag ang bantay sang bilangguan ginmanduan nga sirahan gid sing maayo ang bilangguan. Sang mabaton sang bantay ini nga mando, ginbutang niya sila didto sa sulod gid nga selda kag ginpandugan ang ila mga tiil.
   Sang mga tungang gab-i, nagpangamuyo si Pablo kag si Silas kag nagkanta sa pagdayaw sa Dios, kag ang iban nga mga binilanggo nagpamati sa ila. Sa hinali naglinog sing mabaskog kag nagtay-og ang bilangguan tubtob sa iya sadsaran. Sa gilayon nag-abri ang tanan nga mga puwertahan sang bilangguan kag nagkalahukas ang mga kadena sa tanan nga mga binilanggo. Nagbungkaras ang bantay, kag sang makita niya nga nabuksan na ang mga puwertahan sang bilangguan, naghunahona sia nga nakapalagyo na ang tanan nga mga binilanggo. Gani gingabot niya ang iya espada sa tuyo nga manginmatay sia. Pero nagsinggit si Pablo sing mabaskog, “Indi ka magpanginmatay! Yari kami tanan!”
   Nagpangayo ang bantay sang suga kag dalidali sia nga nagsulod kag nagluhod nga nagapalangurog sa atubangan ni Pablo kag ni Silas. Gani iya sila gindala pa gwa kag ginpamangkot, “Ano bala ang himuon ko, mga sir, agod nga maluwas ako?”
   Nagsabat sila, “Magtuo ka kay Ginoong Jesus kag maluwas ka, ikaw kag ang imo panimalay.” Kag ginwali nila ang pulong sang Dios sa iya kag sa tanan nga yara sa iya balay. Sa sadto gid nga tion sang kagab-ihon gindala sila sang bantay kag ginhugasan ang ila mga pilas kag sa gilayon ang bantay kag ang bug-os niya nga panimalay ginbautisohan. Ginpasaka niya si Pablo kag si Silas sa iya balay kag ginpakaon sila. Sia kag ang iya bug-os nga panimalay napuno sang kalipay kay karon nagatuo na sia sa Dios.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 138:1-2, 2-3, 7-8
(S) Ginaluwas mo ako paagi sa imo gahom, O Ginoo.

Nagapasalamat ako sa imo, O Ginoo, sa bug-os ko nga tagipusoon; nagakanta ako sing pagdayaw sa imo sa atubangan sang mga dios. Nagasimba ako sa atubangan sang imo balaan nga Templo kag nagadayaw sang imo ngalan. (S)
Tungod sang imo mapinadayunon nga gugma kag katutom, kay nagpahayag ka nga ikaw kag ang imo mga sugo labaw sa tanan. Ginsabat mo ako sang nagpanawag ako sa imo; ginpabakod mo ako sang imo kusog. (S)
Ginaluwas mo ako paagi sa imo gahom. Tumanon mo ang tanan nga imo ginsaad sa akon, O Ginoo, ang imo gugma nagapadayon sa walay katapusan. Tapusa ang hilikuton nga imo ginsugoran. (S)

Aleluya:
Juan 16:7, 13
   Ipadala ko sa inyo ang Espiritu sang kamatuoran, siling sang Ginoo; sia magatuytoy sa inyo sa bug-os nga kamatuoran.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 16:5-11
   Pero karon makadto na ako sa nagpadala sa akon, kag wala gid sing may nagapamangkot sa inyo kon diin ako makadto. Anay nga nasugiran ko na kamo, nagakasubo gid kamo. Pero nagasiling ako sa inyo sang matuod: mas maayo para sa inyo nga maglakat ako, kay kon indi ako maglakat, ang Mananabang indi magkari sa inyo. Pero kon makalakat ako, ipadala ko sia sa inyo. Kag kon mag-abot sia, ipakilala niya sa mga tawo sang kalibutan nga nagsayop sila nahanungod sang sala, sang katarungan, kag sang paghukom sang Dios. Nagsayop sila nahanungod sang sala, kay wala sila magtuo sa akon; sang katarungan, kay ako magakadto sa Amay kag indi na kamo makakita sa akon; sang paghukom sang Dios, kay ang nagagahom sini nga kalibutan nahukman na.

No comments:

Post a Comment