Wednesday, July 3, 2019

"Wala pa gid sing Nakita nga subong sini"

Liturhiya sang Pulong
(Martes, Hulyo 9, 2019)
San Agustin Zhao Rong, Pari kag mga Kaupdanan, mga Martires sang China

Ang Pagbasa gikan sa Libro sang:
Genesis 32:23-33
   Sang mapatabok na niya sila, ginpatabok man niya ang tanan niya nga mga pagkabutang. Gani, nabilin sia nga isahanon lang. 
   Dayon may isa ka tawo nga nag-abot kag nagdumog sa iya tubtob sa kaagahon.
May isa ka tawo nga nag-abot kag nagdumog sa iya. (32:24)
 Sang nabatyagan sang tawo nga indi sia makadaog kay Jacob, ginhampak niya si Jacob sa lutalotahan, kag nagliw-as ini. Ang tawo nagsiling, “Buhii na ako, kay nagapamanagbanag na.” 
   Pero si Jacob nagsabat, “Indi ko ikaw pagbuhian kon indi mo ako pagbendisyunan.”
   Ang tawo nagpamangkot, “Sin-o ang ngalan mo?” 
   Nagsabat sia, “Si Jacob.”
   Ang tawo nagsiling, “Indi ka na pagtawgon nga Jacob. Nagpakigdumog ka sa Dios kag sa mga tawo kag nagdaog ka, gani pagatawgon ka nga Israel.” 
   Si Jacob nagsiling, “Kon mahimo sugiri ako sang imo ngalan.” Pero nagsabat sia, “Ngaa ginapamangkot mo ang akon ngalan?” Dayon ginbendisyunan niya si Jacob.
   Si Jacob nagsiling, “Nag-atubangay kami sang Dios, kag karon buhi pa gihapon ako.” Gani ginhingalanan niya ang duog Peniel. Nagabutlak na ang adlaw sang paghalin ni Jacob sa Peniel, kag nagapiangpiang sia tungod sang iya lutalotahan. Amo ini ang kabangdanan kon ngaa tubtob karon ang mga Israelinhon wala nagakaon sang unod sa lutalotahan sang paa. Kay ginhampak si Jacob sa sini nga bahin.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 17:1, 2-3, 6-7, 8 kag 15
(S) Makakita ako sa imo, O Ginoo, tungod kay ako matarong.

Pamatii, O Ginoo, ang akon matarong nga pagpakiluoy, talupangda ang akon pagpangayo sing bulig! Pamatii ang akon pangamuyo, kay wala ako nagalimbong. (S)
Magahukom ka pabor sa akon, kay nakahibalo ka sang matarong. Nahibaluan mo ang akon tagipusoon, ginaduaw mo ako sa kagab-ihon. Gin-usisa mo ako sing maayo, kag wala ka sing nakita nga malaut nga handom sa akon, wala ako nagahambal sing malaut. (S)
Nagapangamuyo ako sa imo, O Dios, kay ikaw nagasabat sa akon, gani balikda ako, kag pamatii ang akon mga pulong. Ipahayag ang imo makatilingala nga gugma, O Manlulowas; sa imo luyo indi kami maano sa amon mga kaaway. (S)
Tagoa ako sa idalom sang imo mga pakpak, Makakita ako sa imo, tungod kay ako matarong, kag sa akon pagmata mapuno ako sing kalipay sa imo pagpakig-upod sa akon. (S)

Aleluya:
Juan 10:14
Ako amo ang maayo nga manugbantay, siling sang Ginoo, nakilala ko ang akon mga karnero, kag sila nakakilala sa akon.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 9:32-38
   Sang nagapalauli ang mga tawo, may iban nga mga tawo nga nagdala kay Jesus sang isa ka tawo nga indi makahambal tungod kay ginagamhan sia sing yawa. Sang matabog na ang yawa naghambal ang apa kag natingala ang tanan nga nagasiling, “Wala pa gid kami sing nakita nga subong sini sa Israel!”
   Pero ang mga Fariseo nagsiling, “Ang prinsipe sang mga yawa amo ang naghatag sa iya sang gahom sa pagpagwa sang mga yawa.”
   Dayon si Jesus naglibot sa tanan nga kabanwahanan kag mga kabaryuhanan. Nagpanudlo sia sa mga sinagoga, nagbantala sang Maayong Balita sang Ginharian, kag nagpang-ayo sang mga tawo sa ila nagkalainlain nga mga masakit kag balatian. Sang makita niya ang madamo nga mga tawo, naluoy gid sia sa ila kay madamo gid ang ila palaligban kag kaangay sila sang mga karnero nga nagaalaplaag nga wala sing manugbantay. Gani nagsiling sia sa iya mga gintuton-an, “Malapad ang alanyon, ugaling diutay lang ang mangangani. Magpangamuyo kamo sa tag-iya sang alanyon, agod magpadala sia sang dugang nga mga mangangani sa pagtipon sang iya patubas.”

No comments:

Post a Comment