Tuesday, July 16, 2019

"Itakod ang Akon Gota sa Inyo kag Magtuon Kamo sa Akon"

Liturhiya sang Pulong
(Huwebes, Hulyo 18, 2019)
Ang Pagbasa gikan sa Libro sang:
Exodo 3:13-20 
   Si Moises nagsiling sa Dios, “Karon, kon magkadto ako sa mga Israelinhon kag magsiling sa ila, ‘Ang Dios sang inyo mga ginikanan nagpadala sa akon sa inyo’, kag kon sila mamangkot sa akon, ‘Sin-o ang iya ngalan?’ Ano bala ang isabat ko sa ila?”
   Ang Dios nagsiling kay Moises, “Ako nga Amo sa Gihapon.” Kag nagsiling pa gid sia, “Amo ini ang dapat mo isiling sa mga Israelinhon: ‘Si Amo ako ang nagpadala sa akon sa inyo.’” Ang Dios naghambal liwat kay Moises, “Amo ini ang dapat mo isiling sa mga Israelinhon, ‘Ang Ginoo, ang Dios sang inyo mga katigulangan, ang Dios ni Abraham, ang Dios ni Isaac, kag ang Dios ni Jacob, nagpadala sa akon sa inyo.’ Ini amo ang akon ngalan tubtob sa katubtoban. Ini amo ang itawag sa akon sang tanan nga palaabuton nga mga kaliwatan. Lakat kag tipuna ang mga pangulo sang Israel, kag singgani sila, ‘Ang Ginoo, ang Dios sang inyo mga katigulangan, ang Dios ni Abraham, ni Isaac, kag ni Jacob, nagpakita kag nagsugo sa akon sa pagsiling sa inyo, “Nagkari ako kag nakita ko kon ano ang ginahimo sang mga Egiptohanon sa inyo. Nagpamat-od ako nga pagwaon kamo sa Egipto, sa diin ginapintasan kamo. Dalhon ko kamo sa duta sang mga Canaanhon, Hethanon, Amornon, Peresnon, Hebhanon, kag mga Jebusnon. Isa ini ka maayo kag mapatubason nga duta.”’
   Magapamati sila sang imo isiling sa ila. Dayon, kadto ka sa hari sang Egipto upod sa mga pangulo sang Israel kag singgani sia, ‘Ang Ginoo, ang Dios sang mga Hebreo nagpakigkita sa amon. Karon kon mahimo palakta kami sing tatlo ka adlaw sa desierto sa pagdulot sing halad sa Ginoo nga amon Dios.’ Nahibal-an ko nga ang hari sang Egipto indi magtugot sa inyo sa paglakat, kon indi sia pagpiliton. Gamiton ko ang akon gahom sa pagsilot sa mga Egiptohanon paagi sa mga milagro nga akon himuon sa ila. Pagkatapos sina, tugotan niya kamo sa paglakat.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 105:1 kag 5, 8-9, 24-25, 26-27
(S) Pagatumanon sang Ginoo sa gihapon ang iya kasugtanan.

Magpasalamat kamo sa Ginoo, ibantala ninyo ang iya pagkagamhanan, kag ipakilala sa mga kapungsaran ang iya mga binuhatan! Kamo nga mga kaliwat ni Abraham nga iya mga alagad, kamo nga mga kaliwat ni Jacob nga iya mga pinili. (S)
Pagatumanon niya sa gihapon ang iya kasugtanan, ang iya mga saad tubtob sa isa ka libo ka mga kaliwatan, ang kasugtanan nga iya ginhimo kay Abraham, kag ang iya saad kay Isaac. (S)
Ginpadamo sang Ginoo ang mga kaanakan sang iya mga tawo, kag ginpalig-on sila labaw pa sa ila mga kaaway. Ginpadumot niya ang mga Egiptohanon sa iya mga tawo, kag ginlimbungan nila ang iya mga alagad. (S)
Dayon ginpadala niya si Moises nga iya alagad, kag si Aaron nga iya ginpili. Ginhimo nila ang gamhanan nga mga buhat sang Dios, kag naghimo sila sing mga milagrosa Egipto. (S)

Aleluya:
Mateo 11:28
Kari kamo sa akon, tanan kamo nga ginabudlayan kag ginabug-atan, kag papahuwayon ko kamo.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 11:28-30
   “Kari kamo sa akon, tanan kamo nga ginabudlayan kag ginabug-atan, kag papahuwayon ko kamo. Itakod ang akon gota sa inyo kag magtuon kamo sa akon, kay ako malulo kag mapainuboson sing tagipusoon, kag makapahuway kamo. Ang akon gota mahapos, kag ang akon karga mamag-an.”

No comments:

Post a Comment