Friday, May 15, 2020

"Ginatawag Ko Kamo mga Abyan"

Liturhiya sang Pulong
(Biyernes, Mayo 15, 2020)
San Isidro Labrador, Mangunguma

Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 15:22-31
   Karon ang mga apostoles kag ang mga katigulangan sang iglesia kag ang bug-os nga iglesia, naghisugot sa pagpili sang pila sa ila nga ipadala sa Antioquia upod kay Pablo kag kay Bernabe. Ginpili nila si Judas nga ginahingalanan si Barsabas kag si Silas. Ini sila nga duha ginataha gid sang mga kautoran. Amo ini ang sulat nga ginpadala paagi sa ila:
   “Kami nga mga apostoles kag ang mga katigulangan sang iglesia, nga inyo mga utod, nagapadala sang ila pag-abiabi sa tanan nga mga kautoran nga mga Gentil nga nagapuyo sa Antioquia, Siria kag Cilicia. Nakabati kami nga may mga tawo gikan sa amon nga nagkadto sa inyo nga naggamo kag nagtublag sa inyo tungod sang ila mga ginpanghambal. Wala kami magsugo sa ila sa paghimo sini. Gani nagsinapol kami kag naghisugot sa pagpili sang mga tawo nga ipadala sa inyo. Maupod sila sa aton pinalangga nga mga abyan nga si Bernabe kag si Pablo nga nagtaya sang ila kabuhi sa pag-alagad sa aton Ginoong Jesu-Cristo. Gani, amon ginapadala sa inyo si Judas kag si Silas nga magasugid sa inyo sang amo man nga mga butang nga natugon sa sini nga sulat. Kay ginpakamaayo sang Espiritu Santo kag ginpakamaayo man namon nga indi pagdugangan ang inyo ginapas-an luas sa sining kinahanglanon nga mga pagsulondan. Indi kamo magkaon sang pagkaon nga nahalad sa mga diosdios. Indi kamo magkaon sang dugo. Indi kamo magkaon sang mga sapat nga napatay paagi sa kuga. Indi kamo magpakighilawas. Maayo gid sa inyo kon maglikaw kamo sa paghimo sini nga mga butang. Paalam sa inyo.” 
   Ini nga mga mensahero ginpalakat kag nagkadto sila sa Antioquia, sa diin gintipon nila ang tanan nga mga tumoluo kag ginhatag sa ila ang sulat. Sang mabasahan sang mga tawo ang sulat, nalipay gid sila tungod sang mensahi nga nagpabakod gid sa ila. 

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 57:8-9, 10 kag 12
(S) Dayawon ko ikaw sa tunga sang mga katawohan!

Handa ako, O Dios; handa na gid ako! Magakanta ako kag magadayaw sa imo! Magbugtaw ka, O kalag ko! Magbugtaw kamo, O arpa kag lira ko! Pukawon ko ang adlaw! (S)
Magapasalamat ako sa imo, O Ginoo sa tunga sang mga kapungsoran! Dayawon ko ikaw sa tunga sang mga katawohan. Ang imo mapinadayunon nga gugma nagalambot sa kalangitan, ang imo katutom sa kahawaan. Ipakita sa langit ang imo pagkagamhman, O Dios, kag ang imo himaya sa bug-os nga duta! (S)

Aleluya:
Juan 15:15
   Gintawag ko kamo nga mga abyan, siling sang Ginoo kay ginasugid ko sa inyo ang tanan nga akon nabatian gikan sa akon Amay. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 15:12-17
   Ini amo ang akon sugo: maghigugmaanay kamo subong nga ako nagahigugma sa inyo. Ang labing daku nga gugma nga mapakita sang isa ka tawo sa iya mga abyan amo ang paghalad sang iya kabuhi para sa ila. Mga abyan ko kamo, kon ginatuman ninyo ang akon mga sugo. Wala ko na kamo ginatawag nga mga ulipon, kay ang ulipon wala makahibalo kon ano ang ginahimo sang iya agalon. Sa baylo, ginatawag ko kamo mga abyan, kay ginsugid ko sa inyo ang tanan nga akon nabatian gikan sa akon Amay.  Indi kamo ang nagpili sa akon, kundi ako ang nagpili sa inyo, kag nagsugo sa inyo sa paglakat kag sa pagpamunga sing madamo, ang sahi sang bunga nga nagapadayon. Dayon ang Amay magahatag sa inyo sang bisan ano nga inyo pangayuon sa akon ngalan. Gani, amo ini ang akon ginasugo sa inyo: maghigugmaanay kamo.” 

No comments:

Post a Comment