Thursday, December 19, 2019

Wala sing Imposible sa Dios

Liturhiya sang Pulong
(Martes, Disyembre 24, 2019)
Misa de Aguinaldo
Ang Pagbasa gikan sa Ikaduha nga Libro ni:
Samuel 7:1-5, 8-12, 14, 16
   Karon malig-on na ang paggahom ni David sa iya ginharian, kag ang Ginoo nag-apin sa iya sa tanan niya nga mga kaaway. Dayon ang hari nagsiling kay Natan nga propeta, “Tan-awa! Ako iya nagapuyo sa palasyo nga nahimo sa kahoy nga sedro, pero ang Kaban sang Kasugtanan sang Dios yara lang sa tolda!” 
   Si Natan nagsabat, “Himoa ang tanan nga luyag mo, kay ang Ginoo nagaupod sa imo.” Pero sa sadto nga gab-i ang Ginoo nagsiling kay Natan, “Lakat ka kag singgana  ang akon alagad nga si David nga ako nagasiling sa iya, ‘Indi ikaw ang magapatindog sang isa ka templo nga akon pagapuy-an. 
   Gani singgana ang akon alagad nga si David nga ako, ang Ginoo nga Makagagahom nagasiling sa iya, ‘Halin sa pagkamanugbantay sang mga karnero sa latagon, ginpili ko ikaw nga manginpangulo sang akon mga tawo nga Israel. Gin-updan ko ikaw bisan diin ikaw magkadto, kag ginlutos ko ang tanan mo nga mga kaaway sa atubangan mo. Himuon ko ikaw nga gamhanan subong ka gamhanan sa labing gamhanan nga mga pangulo sang duta. Magapili ako sing isa ka duog para sa akon mga tawo nga Israel kag paestaron ko sila didto, sa diin magapuyo sila nga indi na gid pagtublagon. Sugod sang ila pagsulod sa sini nga duta, ginsalakay sila sang mapintas nga mga tawo, pero indi na ini matabo liwat sa ila. Nagasaad ako nga apinan ko kamo nga indi maano batok sa tanan ninyo nga mga kaaway, kag hatagan ko ikaw sing mga kaliwat. Kon mapatay ka kag ilubong upod sa imo mga katigulangan, himuon ko ang isa sang imo mga kaliwat nga hari, kag palig-unon ko ang iya ginharian. Ako mangin-iya amay, kag sia mangin-akon anak. Kon maghimo sia sing malain, ako magasilot sa iya subong sang isa ka amay nga nagasilot sang iya anak. 
   Indi ka mawad-an sing mga kaliwat, kag himuon ko ang imo ginharian nga manginwalay katapusan. Ang imo harianon nga paggahom wala sing katapusan.’”

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 89:2-3, 4-5, 27 kag 29
(S) Magaamba ako sa gihapon, O Ginoo, sang imo malig-on nga paghigugma.
O Ginoo, magakanta ako sa gihapon nahanungod sang imo mapinadayunon nga gugma, sa tanan nga tion ibantala ko ang Imo katutom. Nakahibalo ako nga ang imo gugma magapadayon sa walay katapusan, nga ang imo katutom wala sing katapusan subong sang langit. (S)
Nagsiling ka, "Naghimo ako sing kasugtanan sa tawo nga akon ginpili; nagsaad ako sa akon alagad nga si David, 'Ang isa sang imo mga kaliwat manginhari sa wala sing kambtoban; tipigan ko ang imo ginharian sa wala sing katapusan." (S)
Pagahimuon ko sia nga akon panganay nga anak nga lalaki, ang labing gamhanan sa tanan nga mga hari. Pagatumanon ko sa gihapon ang saad sa iya. Ang isa sang iya mga kaliwat manginhari sa gihapon, ang iya ginharian manginwalay katapusan subong sang langit. (S)

Aleluya:
   O Kabugwason nga masanag kag adlaw sang katarungan, kari ka kag pasanagi ang mga nagapuyo sa kadudolman.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 1:67-79
   Si Zacarias nga iya amay napun-an sang Espiritu Santo kag nagtagna sang masunod: 
   “Dayawon ta ang Ginoo, 
   ang Dios sang Israel! 
   Kay iya ginduaw kag gintubos 
   ang iya mga tawo. 
   Ginbangon niya 
   ang isa ka gamhanan nga Manlulowas 
   para sa aton, 
   ang isa nga kaliwat ni David 
   nga iya alagad. 
   Amo ini ang iya ginsiling sang una 
   paagi sa iya balaan nga mga propeta: 
   Nagsaad sia sa pagluwas sa aton 
   gikan sa aton mga kaaway, 
   kag sa gahom sang tanan 
   nga nagadumot sa aton. 
   Nagsiling sia nga kaluoyan niya 
   ang aton mga ginikanan, 
   kag dumdomon niya 
   ang iya balaan nga kasugtanan. 
   Nagsaad sia sa aton amay nga si Abraham, 
   kag nagsumpa nga luwason niya kita 
   sa aton mga kaaway, 
   kag tugotan kita sa pag-alagad sa iya 
   nga walay kahadlok, 
   nga manginbalaan kag matarong 
   sa iya atubangan, 
   sa tanan nga mga inadlaw sang aton kabuhi. 
   Ikaw, anak ko, 
   pagatawgon nga propeta 
   sang Labing Makagagahom nga Dios, 
   magauna ka sa Ginoo 
   sa pag-aman sang iya dalanon, 
   sa pagsugid sa iya mga tawo 
   nga maluwas sila, 
   paagi sa pagpatawad 
   sang ila mga sala. 
   Kay ang aton Dios maluloy-on kag malulo. 
   Pabutlakon niya ang adlaw sang kaluwasan 
   sa aton, kag pasilakon niya ini 
   gikan sa langit 
   sa tanan nga nagapuyo sa madulom 
   nga landong sang kamatayon, 
   sa pagtuytoy sang aton mga tikang 
   sa dalanon sang paghidait.”

No comments:

Post a Comment