Sunday, December 15, 2019

Ang mga Saksi sa kay Jesus

Liturhiya sang Pulong
(Lunes, Disyembre 16, 2019)
Misa De Aguinaldo
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Isaias nga Propeta 56:1-3, 6-8
   Ang Ginoo nagasiling sa iya mga tawo, "Sa indi madugay luwason ko kamo. Gani himoa ang matarong kag nagakaigo. Bendisyunan ko ang mga nagapakabalaan sang Adlaw nga Inugpahuway, kag wala nagalapas sini. Pagabendisyunan ko ang mga wala nagahimo sing malaut.”
  Ang isa ka dumoluong nga nagbuylog sa mga tawo sang Ginoo indi magsiling, "Ang Ginoo indi magtugot sa akon sa pagsimba upod sa iya mga tawo.”
   Kag ang Ginoo nagasiling sa mga dumoluong nga nanginkatapo sang iya mga tawo, nga nagahigugma kag nagaalagad sa iya, nga nagapakabalaan sang Adlaw nga Inugpahuway kag nagatuman sing matutom sang iya kasugtanan, "Dalhon ko kamo sa Sion, ang akon balaan nga bukid, hatagan ko kamo sing kalipay sa akon balay nga palangamuyoan, kag akon batunon ang mga dulot nga inyo ginahalad sa akon altar. Ang akon Templo pagatawgon nga isa ka balay nga palangamuyoan sang mga tawo sang tanan nga mga kapungsoran."
   Ang Ginoo nga Dios, nga nagdala pauli sang iya mga tawo nga Israel halin  sa kabihagan, nagsaad nga sia magadala sang iban nga mga katawuhan sa pagbuylog sa ila.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 67:2-3, 5, 7-8
(S) Kabay nga ang mga katawohan magdayaw sa imo, O Dios; kabay nga ang tanan nga mga katawohan magdayaw sa imo!

Kaluoyi man kami, O Dios, kag bendisyuni kami; ipakita ang imo kaayo sa amon, agod mahibaluan sang bug-os nga kalibutan ang imo kabubot-on; kag ang tanan nga kapungsoran makakilala sang imo kaluwasan! (S)
Kabay nga magkasadya ang mga kapungsoran kag magkanta sa kalipay, kay ikaw nagahukom sing matarong sa mga katawuhan, kag nagtuytoy sa tanan nga mga kapungsoran. (S)
Kabay ang mga katawuhan magdayaw sa imo, O Dios, kabay ang tanan nga mga katawuhan magdayaw sa imo! Ang duta nakapatubas; ang Dios, nga aton Dios, nagbendisyon sa aton. Ang Dios naghatag sa aton sing mga kaayuhan, kabay nga ang tanan nga mga tawo bisan diin magtahod sa iya. (S)

Aleluya:
Mga Salmo 85:8
   Kari ka, O Ginoo, sa pagduaw sa amon sing mahidaiton agod nga magkalipay kami sa himpit nga tagipusoon.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 5:33-36
   May ginpadala kamo sa pagpamangkot kay Juan, kag nagsugid sia sang kamatuoran. Indi kay kinahanglan ko ang panaksi sang tawo, kundi ginahambal ko lamang ini agod nga maluwas kamo. Si Juan kaangay sang isa ka suga nga nasindihan kag nagasiga, kag sa malip-ot nga tion naluyagan ninyo ang pagkalipay sa iya kapawa. Pero may nagasaksi nahanungod sa akon nga labi pa sang panaksi nga ginhatag ni Juan: ang mga buhat nga ginhimo ko, ang mga buhat nga ginhatag sang akon Amay nga himuon ko, ini nagasaksi nahanungod sa akon kag nagapamatuod nga ang Amay nagpadala sa akon.

No comments:

Post a Comment