Thursday, October 31, 2019

"Dayawon ang Nagakari sa Ngalan sang Ginoo"

Liturhiya sang Pulong
(Huwebes, Oktubre 31, 2019)
Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Roma 8:31-39
   Ano karon ang aton masiling nahanungod sini nga mga butang? Kon ang Dios nagaapin sa aton, sin-o bala ang makapamatok sa aton? Wala niya gani ginpaiway ang iya Anak, kundi nga iya ginhalad para sa aton tanan! Kon ginhatag niya sa aton ang iya Anak, indi bala nga ihatag man niya sa aton sing maalwan ang tanan nga mga butang? Sin-o bala ang magasumbong sang pinili sang Dios? Ang Dios gid nagapahayag nga wala sila sing sala! May makakondenar bala sa ila? Si Cristo Jesus amo ang nagpakamatay, huo, sia amo ang ginbanhaw kag karon yara sa tuo sang Dios. Sia amo ang nagapakiluoy sa Dios para sa aton! Karon, sin-o bala ang makapahamulag sa aton sa gugma ni Cristo? Ang pag-antos bala, ang kapipit-an, ang paghingabot, ang gutom, ang kaimulon, ang katalagman, ukon ang kamatayon? Ang kasulatan nagasiling: “Tungod sa imo Yara kami sa katalagman Sang kamatayon sa bug-os nga adlaw, Ginkabig kami Subong mga karnero nga ilihawon.”
   Wala sing may makapahamulag sa aton! Kay sa sini nga mga butang may bug-os kita nga pagdaog paagi sa iya nga naghigugma sa aton! Kay napat-od ko gid nga wala sing may makapahamulag sa aton sa iya gugma, bisan pa ang kamatayon ukon kabuhi, bisan pa ang mga anghel ukon ang langitnon nga mga punoan ukon mga gahom. Bisan pa ang mga butang sa karon ukon sa palaabuton, ang kalibutan sa ibabaw ukon sa idalom, wala gid sing butang sa tanan nga mga tinuga nga sarang makapahamulag sa aton sa gugma sang Dios nga nangin-aton paagi kay Cristo Jesus nga aton Ginoo.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 109:21-22, 26-27, 30-31
(S) O Ginoo, luwasa ako tungod sang imo mapinadayunon nga gugma!

Pero, O Ginoo nga akon Dios, buligi man ako suno sa imo ginsaad, kag tabangi ako tungod sang kaayo sang imo gugma. Imol ako kag nawad-an; nagakasakit gid ang akon tagipusoon. (S)
Buligi ako, O Ginoo nga akon Dios, luwasa ako tungod sang imo mapinadayunon nga gugma! Ipakilala sa akon mga kaaway nga ikaw ang nagaluwas sa akon. (S)
Magapasalamat ako sa mabaskog nga tingog sa Ginoo; dayawon ko sia sa tunga sang pagtilipon sang mga tawo, kay ginaapinan niya ang makaluluoy nga tawo, sa pagluwas sa iya sa mga nagakondenar sa iya sa kamatayon. (S)

Aleluya:
Lucas 19:38; 2:14
   Dayawon ang Hari nga nagakari sa ngalan sang Ginoo! Paghidait sa langit kag himaya sa Dios!

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 13:31-35
     Sa amo man nga tion may mga Fariseo nga nagpalapit kay Jesus kag nagsiling sa iya, “Kinahanglan maghalin ka diri kag magkadto sa iban nga duog kay si Herodes buot magpatay sa imo.”
   Si Jesus nagsabat sa ila, “Lakat kag singgani ina nga singgalong: ‘Nagapangtabog ako sing mga yawa kag nagapang-ayo subong kag buas, kag sa ikatlo ka adlaw tapuson ko ang akon hilikuton.’ Pero kinahanglan nga magpadayon ako sa akon paglakat karon kag buas kag sa madason pa gid nga adlaw, kay wala nagakabagay nga ang isa ka propeta mapatay sa iban nga duog luas sa Jerusalem.
   “O Jerusalem, Jerusalem! Ikaw nga nagapamatay sang mga propeta, ikaw nga nagabato sang mga ginpadala sa imo sang Dios. Makapila kuntani nga luyag ko tipunon ang imo mga tawo kaangay sang isa ka munga nga nagatipon sang iya mga piso sa idalom sang iya mga pakpak, pero indi ka luyag. Karon ang imo templo pagapatumbayaan. Nagasiling ako sa imo nga indi na nimo ako makita tubtob mag-abot ang tion nga magsiling ka, ‘Dayawon ang nagakari sa ngalan sang Ginoo.’ ”

No comments:

Post a Comment