Sunday, July 21, 2019

"Nakit-an Ko ang Ginoo!"

Liturhiya sang Pulong
(Lunes, Hulyo 22, 2019)
Santa Maria Magdalena
Ang Pagbasa gikan sa Libro sang:
Ambahanon ni Salomon 3:1-4
   Samtang nagakatulog ako sa akon higdaan, sa tagsa ka gab-i, gindamgo ko ang akon ginahigugma, ginapangita ko sia, pero indi ko sia makita. Nagbangon ako kag ginlibot ang bug-os nga siudad, sa malapad kag makitid nga mga kalye. Ginpangita ko ang akon ginahigugma, pero wala ko sia makita. Ang mga ronda nga nagapatrolya sa siudad nakakita sa akon. Nagpamangkot ako sa ila, "Nakita bala ninyo ang akon kahagugma?" Halos lamang nakahalin ako sa ila, sang nakita ko ang akon kahagugma.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 63:2, 3-4, 5-6, 8-9 
(S) Ang akon kalag ginahidlaw sa imo, O Dios ko.

O Dios, ikaw ang akon Dios, ginahidlaw ako sa imo. Ang akon bug-os nga kaugalingon nagahandom gid sa imo, kaangay sang kigas, lamgod, kag namalhan nga duta, ang akon kalag ginauhaw sa imo. (S) 
Tugoti ako nga makita ko ikaw sa santuaryo, ipakita sa akon ang imo pagkagamhanan kag pagkadungganon. Ang imo mapinadayunon nga gugma mas maayo pa sang sa kabuhi mismo, gani dayawon ko ikaw. (S)
Tubtob nga buhi ako magapasalamat ako sa imo; bayawon ko ang akon mga kamot sa pagpangamuyo sa imo. Ang akon kalag magapaayaw-ayaw kag mabusog, kag magakanta ako sang masadya nga mga ambahanon sa pagdayaw sa imo. (S) 
Tungod kay ikaw ang nagabulig sa akon sa gihapon. Sa landong sang imo mga pakpak nagakanta ako sa kalipay. Nagakapyot ako sa imo, kag gina-uyatan mo ako sing malig-on agod indi ako maano. (S) 

Aleluya:
Isiling sa amon O Maria, ano bala ang nakita mo sa dalanon? Ang lulobngan ni Kristo nga nabuhi, kag nakita ko ang himaya sang nagkalabanhaw.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 20:1-2, 11-18
   Aga pa gid sang nahauna nga adlaw sang simana sang madulomdulom pa, si Maria Magdalena nagkadto sa lulobngan, kag nakita niya nga nakuha na ang bato sa puwertahan sang lulobngan. Nagdalagan sia kag nagkadto kay Simon Pedro kag sa gintuton-an nga hinigugma ni Jesus, kag ginsugiran sila, “Ginkuha nila ang Ginoo sa lulobngan, kag wala kami makahibalo kon diin nila sia ginbutang!” 
   Karon si Maria nagtindog nga nagahilibion sa gwa sang lulobngan. Samtang nagahibi sia, nagduko kag nagsid-ing sia sa lulobngan, kag nakita niya nga may duha ka anghel didto nga nagabayu sing puti. Nagalingkod sila sa duog nga ginhamyangan sang bangkay ni Jesus. Ang isa sa tiilan kag ang isa sa ulohan. Ginpamangkot nila sia, “Babayi, ngaa bala nagahibi ka?” 
   Nagsabat sia, “Ginkuha nila ang akon Ginoo kag wala ako makahibalo kon diin nila sia ginbutang!” 
    Sang makasiling sia sini, nagliso sia kag iya nakita si Jesus nga nagatindog didto, pero wala niya makilala nga si Jesus yadto. Si Jesus nagpamangkot sa iya, “Babayi, ngaa bala nagahibi ka? Sin-o bala ang imo ginapangita?” 
   Naghunahona si Maria nga hardinero sia, gani nagsiling sia sa iya, “Tyoy, kon ikaw ang nagkuha sa iya, sugiri ako kon diin mo sia ginbutang, kay kuhaon ko sia.” 
   Si Jesus nagsiling sa iya, “Maria!” Nagliso si Maria sa pag-atubang kay Jesus kag nagsiling sa Hebreo, “Rabboni!” (Kon sayuron, “Manunodlo.”) 
   Si Jesus nagsiling sa iya, “Indi ka anay mag-uyat sa akon, kay wala pa ako makakayab sa Amay. Pero kadtoi ang akon mga utod kag sugiri sila nga magakayab ako sa akon Amay kag inyo Amay, sa akon Dios kag inyo Dios.” 
   Gani si Maria Magdalena nagsugid sa mga gintuton-an nga nakita niya ang Ginoo, kag ginsilingan niya sila sini nga mga butang. 

No comments:

Post a Comment