Wednesday, October 30, 2019

"Magtinguha Kamo sa Pagsulod sa Makitid nga Puwertahan"

Liturhiya sang Pulong
(Miyerkules, Oktubre 30, 2019)
Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Roma 8:26-30
   Sa amo man nga bagay, kita nga mga maluya ginabuligan sang Espiritu. Kay indi kita makahibalo kon paano magpangamuyo, kundi ang Espiritu amo ang nagapakiluoy sa Dios para sa aton sa mga pag-ugayong nga indi masaysay sa mga tinaga. Kag ang Dios nga nagausisa sang tagipusoon sang mga tawo nakahibalo man sang panghunahona sang Espiritu. Kay ang Espiritu nagapakiluoy sa Dios para sa iya mga tumoluo kag suno sa iya kabubot-on.
   Kay nakahibalo kita nga ang tanan nga mga butang ginahimo sang Dios para sa kaayuhan sang mga nagahigugma sa iya, kag sa mga gintawag niya suno sa iya tinutoyo. Kay ang mga ginpili na sang Dios, iya man ginpain, agod manginkaangay sila sang iya Anak, agod nga ang Anak manginpanganay sang madamo nga mga kautoran.
   Gani, gintawag sang Dios ang iya mga ginpain; kag ang iya mga gintawag, iya man sila ginpakamatarong; kag ang iya ginpakamatarong iya man ginpaambit sang iya himaya.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 13:4-5, 6
(S) Nagasalig ako sa imo mapinadayunon nga gugma, O Ginoo.

Tamda kag sabta ako, O Ginoo nga akon Dios. Iuli ang akon kusog, agod nga indi ako mapatay. Dayon ang akon mga kaaway indi makasiling, “Nalutos namon sia”, indi sila makapangalipay sa akon kamusmosan! (S)
Nagasalig ako sa imo mapinadayunon nga gugma, kag magakalipay ako, kay luwason mo ako. Magaamba ako sa Ginoo, kay sa gihapon maayo sia sa akon. (S)

Aleluya:
2 Tesalonica 2:14
   Gintawag kamo sang Dios paagi sa Maayong Balita agod makaambit kamo sang himaya sang aton Ginoong Jesu-Cristo.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 13:22-30
     Samtang nagapakadto si Jesus sa Jerusalem nagpanudlo sia sa mga baryo kag mga banwa nga iya gin-agihan. Karon may nagpamangkot sa iya, “Sir, diutay lang bala ang maluwas?” Si Jesus nagsabat sa ila,
   “Magtinguha kamo sa pagsulod sa makitid nga puwertahan. Kay nagasiling ako sa inyo nga madamo ang magatinguha sa pagsulod, pero indi makasulod. Ang pangulo sang balay magabangon kag magapanira sang puwertahan. Ti, kon didto pa kamo sa gwa kag magapanuktok kamo sa puwertahan kag magsiling, ‘Sir, abrihi kami!’ magasabat sia sa inyo, ‘Wala ako makahibalo kon taga-diin kamo.’ Ti, magasabat kamo, ‘Nagkaon kag nag-inom kami upod sa imo kag nagpanudlo ka sa amon banwa.’ Magasiling sia liwat, ‘Wala ako makahibalo kon taga-diin kamo. Palayo kamo sa akon, tanan kamo nga manugbuhat sang kalautan!’ Daw ano ang paghinibi kag pagbinagrot sang mga ngipon, kon makita ninyo si Abraham, si Isaac, kag si Jacob kag ang tanan nga mga propeta sa Ginharian sang Dios, samtang kamo inyo wala pagpasudla. May mga tawo nga magaabot halin sa sidlangan kag nakatundan, halin sa aminhan kag bagatnan, kag magapungko sa pagkaon sa punsyon sa Ginharian sang Dios. Ti, may mga naulihi karon nga mauna, kag may mga nauna karon nga maulihi.”

No comments:

Post a Comment