Tuesday, May 24, 2011

AMBAHANON NI SALOMON - Kapitulo 1

1 2 3 4 5 6 7 8

1 Ang labing matahom sa mga ambahanon ni Salomon.
Ang Nahauna nga Ambahanon
Ang Lin-ay
2 Ginpaligusan mo ako sing mga halok,
   Ang imo gugma matam-is pa sa bino.
3 May kaamyon sa palibot nimo,
   Sa pagmitlang sang imo nga ngalan,
   Ang imo kahumot akon madumdoman.
   Wala sing babayi nga indi maghigugma sa imo.
4 Dalha ako upod sa imo kag malagyo kita,
   Manginhari ko ikaw kag dalha ako sa imo kuwarto.
   Tungod kay yari ikaw mangin malipayon kita,
   Magainom kita sing bino kag magakalipay sa aton paghigugma.
   Bagay gid ang paghigugma sa imo!
5 Ang adlaw nagpapulapula kag nagpatahom sa akon.
   Mga babayi sang Jerusalem,
   Kayumanggi ako subong sang tolda sa desierto,
   Apang matahom subong sang mga kurtina sa palasyo ni Salomon.
6 Indi ako paghikayi tungod sang akon kolor,
   Kay nagkayumanggi ako tungod sang adlaw.
   Ang akon mga utod nga lalaki naakig sa akon
   Kag ginpaobra nila ako sa talamnan sang ubas.
   Wala na ako sing tion sa pagtatap sang akon kaugalingon.
7 Sugiri ako, palangga ko,
   Diin ka bala mapahalab sang imo panong?
   Diin bala sila mapasilong sa init sang udtong adlaw?
   Ngaa magpangita ako sa imo
   Sa mga panong sang iban nga mga manugpahalab?

Ang Iya Kahagugma
8 Wala mo bala matultoli ang duog,
   Labing magayon sa mga babayi?
   Lakat, sunda ang panong
   Kag pangita sing halalban para sa imo mga kanding
   Malapit sa mga tolda sang mga manugpahalab.
9 Ikaw, palangga ko, nagapukaw sang balatyagon sang mga lalaki,
   Subong sang isa ka kabayo nga babayi nga nagapukaw
   Sang balatyagon sang mga lalaki nga kabayo nga hangaway ni Paraon.
10 Ang imo sinalapid nga buhok matahom tan-awon sa imo mga pisngi,
   Kag nagawayway sa imo liog kaangay sang mga alahas.
11 Pero magahimo kami sing kulintas nga bulawan para sa imo,
   Nga naadornohan sang pilak.

Ang Lin-ay
12 Samtang ang akon hari yara sa iya salaliayan,
   Ang akon agwa nagapangamyon.
13 Ang akon kahagugma may kahumot sang mira
   Samtang nagaulon sia sa akon dughan.
14 Ang akon kahagugma kaangay sang mga bulak sa talon nga nagapamukadkad sa talamnan sang ubas sa Engedi.

Ang Iya Kahagugma
15 Daw ano ka gayon sa imo, palangga ko,
   Daw ano ang pagsiga sang imo mga mata tungod sang gugma.

Ang Lin-ay
16 Daw ano ka ambong sa imo, mahal ko,
   Kag daw ano ka makawiwili sa imo.
   Ang malagtom nga hilamon amo ang aton higdaan,

17 Ang mga sedro amo ang mga balayan sang aton balay,
   Kag ang mga sipres amo ang iya mga kisame.


No comments:

Post a Comment