Thursday, October 24, 2019

"Nagkari Ako sa Pagdala sing Kalayo sa Duta"

Liturhiya sang Pulong
(Huwebes, Oktubre 24, 2019)
San Antonio Maria Claret, Obispo

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Roma 6:19-23
   Mahapos nga mga tinaga ang gingamit ko, kay mahuyang pa kamo. Sang una anay gintugyan ninyo sing bug-os ang inyo kaugalingon subong mga ulipon sang kailigbon kag kalautan para sa malaut nga mga tinutoyo. Sa amo man nga bagay dapat ninyo itugyan sing bug-os ang inyo kaugalingon subong mga ulipon sang pagkamatarong para sa balaan nga mga tinutoyo.
   Sang mga ulipon pa kamo sang sala, ang pagkamatarong wala nagagahom sa inyo. Ti, ano nga kaayuhan ang inyo nakuha sang paghimo ninyo sang mga butang nga inyo karon ginakahuya? Ang resulta sini nga mga butang amo ang kamatayon! Pero karon, nahilway na kamo sa sala kag mga ulipon na kamo sang Dios; ang kaayuhan nga inyo nabaton amo ang kabuhi nga nahalad sing bug-os sa Dios, kag ang resulta sini amo ang kabuhi nga dayon. Kay ang kamatayon amo ang bayad sang sala, pero ang regalo sang Dios amo ang kabuhi nga wala sing katapusan sa paghiusa kay Cristo Jesus nga aton Ginoo.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 1:1-2, 3, 4 kag 6
(S) Bulahan ang tawo nga nagasalig sa Ginoo.

Bulahan ang tawo nga nagasikway sang laygay sang mga malaut, nga wala nagasunod sa ginahimo sang mga makasasala, nga wala nagabuylog sa mga nagayaguta sa Dios. Sa baylo, naluyag sia magbasa sang kasugoan sang Ginoo, kag nagatuon sini sa adlaw kag gab-i. (S)
Kaangay sia sang kahoy nga nagatubo sa higad sang sapa, nagapamunga ini sa nagakaigo nga panahon, kag ang iya mga dahon wala nagakalaya. Matigayon niya ang tanan nga iya ginahimo! (S)
Pero indi kaangay sini ang mga malaut! Kaangay sila sang labhang nga ginapalid sang hangin. Ang Ginoo nagatuytoy kag naga-apin sang matarong nga mga tawo, pero ang malaut nagapadulong sa ila kalaglagan. (S)

Aleluya:
Filipos 3:8-9
   Ginasikway ko ang tanan, kag ginakabig ko nga basura, agod maangkon ko si Cristo, kag agod nga mangin-isa kami sing bug-os.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 12:49-53
     “Nagkari ako sa pagdala sing kalayo sa duta, kag luyag ko kuntani nga nagadabdab na ini! May bautiso ako nga pagabatunon, kag indi gid ako mapahamtang sa wala pa ini matapos! Nagahunahona bala kamo nga nagkari ako sa pagdala sing paghidait sa kalibutan? Wala ako magkari sa pagdala sing paghidait, kundi pagbinahinbahin. Sugod karon ang panimalay nga may lima ka katapo magabinahinbahin, ang tatlo batok sa duha, ang duha batok sa tatlo. Ang mga amay manginkasumpong sang ila mga anak nga lalaki kag ang mga anak nga lalaki manginkasumpong sang ila mga amay. Ang mga iloy manginkasumpong sang ila mga anak nga babayi, kag ang mga anak nga babayi manginkasumpong sang ila mga iloy. Ang mga ugangan nga babayi manginkasumpong sang ila mga umagad nga babayi kag ang mga umagad nga babayi manginkasumpong sang ila mga ugangan nga babayi.”

No comments:

Post a Comment