Wednesday, March 11, 2020

Sarang bala Ikaw Makainom sa Kupa ni Kristo?

Liturhiya sang Pulong
(Miyerkules, Marso 11, 2020)
Ika-2 nga Semana sang Kwaresma

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Jeremias nga Propeta 18:18-20
   Dayon ang mga tawo nagsiling, “Maghimbon kita batok kay Jeremias! May mga pari man sa gihapon nga magatudlo sa aton, mga mangin-alamon nga magalaygay sa aton, kag mga propeta nga magabantala sang pulong sang Dios sa aton. Isumbong naton sia, kag indi na kita magpamati sa iya ginahambal.” Gani nagpangamuyo ako, “O Ginoo, pamatii ang akon ginasiling kag pamatii man ang ginasiling sang akon mga kaaway batok sa akon. Malaut bala ang bayad sang maayo? Pero nagkutkot sila sing buho agod mahulog ako. Dumdoma kon paano ako nagdangop sa imo kag nagpakiluoy tungod sa ila, agod indi ka magsilot sa ila sa imo kaakig.  

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 31:5-6, 14, 15-16
(S) O Ginoo, luwasa ako tungod sang imo kaluoy.

Ilikaw ako sa siod nga ila ginbutang para sa akon; ikaw ang akon dalangpan. Sa imo mga kamot ginatugyan ko ang akon kaugalingon, ikaw, O Ginoo, ang magaluwas sa akon; Dios ikaw nga masaligan. (S)
Mabatian ko ang paghinutikay sang madamo nga mga kaaway; ang kahadlok nagalibot sa akon! Nagahimbon sila batok sa akon, nga nagapadihot sa pagpatay sa akon. (S)
Pero nagasalig ako sa imo, O Ginoo, ikaw ang akon Dios. Yara ako sa gihapon sa imo mga kamot; luwasa ako sa akon mga kaaway kag sa mga nagahingabot sa akon. (S)

Sa wala pa ang Ebanghelyo:
Juan 8:12 
   Ako amo ang kapawa sang kalibutan siling sang Ginoo: Ang nagasunod sa akon may kapawa sang kabuhi.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 20:17-28
   Sang nagapakadto si Jesus sa Jerusalem, ginpain niya ang dose ka mga gintuton-an kag samtang nagalakat sila nagsiling sia sa ila, “Karon, nagapakadto kita sa Jerusalem sa diin ang Anak sang Tawo igatugyan sa kamot sang pangulo nga mga pari kag mga manunodlo sang Kasugoan, kag ila sia pamatbatan sing kamatayon. Dayon igatugyan nila sia sa mga Gentil nga magauligyat kag magabunal sa iya, kag magalansang sa iya sa krus, pero sa ikatlo nga adlaw pagabanhawon sia.” 
   Dayon nagpalapit kay Jesus ang asawa ni Zebedeo upod sa iya mga anak nga lalaki, nagluhod sa iya atubangan, kag may ginpangabay. 
   Si Jesus nagpamangkot sa iya, “Ano bala ang luyag mo?” Ang babayi nagsabat, “Ginapangabay ko nga kon maghari ka na, papungkoa ining duha ko ka anak, ang isa sa imo tuo kag ang isa sa imo wala.” 
   Si Jesus nagsabat sa ila, “Wala kamo makahibalo sang inyo ginapangayo. Sarang bala kamo makainom sa kupa nga akon pagaimnan sa indi na lang madugay?” 
   Nagsabat sila, “Huo, sarang kami.” Nagsiling si Jesus sa ila, “Sarang kamo matuod makainom sa kupa nga akon pagaimnan. Pero ang pagpapungko sa akon tuo ukon sa akon wala, indi ako ang magahatag sina. Ini nga mga pulongkoan para lamang sa ila nga gin-amanan sang akon Amay.” 
   Sang pagkabati sini sang napulo ka mga gintuton-an naakig sila sa duha ka mag-utod. Gani gintawag sila tanan ni Jesus kag ginsingganan, “Inyo nahibaluan nga ang mga pangulo may gahom sa ila mga tinawo kag nagapagusto lang sila sang ila himuon sa ila mga tinawo. Pero lain iya ang para sa inyo. Kay kon may isa sa inyo nga luyag magpangulo, dapat sia magmanginsuloguon ninyo. Kag kon may isa sa inyo nga luyag mangin-una, dapat sia mangin-ulipon ninyo. Subong nga ang Anak sang Tawo wala magkari agod alagaron, kundi sa pag-alagad kag sa paghatag sang iya kabuhi sa pagtubos sang madamo nga mga tawo.”

No comments:

Post a Comment