Friday, May 31, 2019

"Magkalipay, Nakita Nakon ang Nadula Ko nga Karnero"

Liturhiya sang Pulong
(Biyernes, Hunyo 28, 2019)
Ang Labing Santos nga Kasingkasing ni Jesus
1. Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Ezequiel nga Propeta 34:11-16
   "Ako, ang Ginoo nga Gamhanan, nagasiling sa inyo nga ako gid ang magausisa kag magatatap sang akon mga karnero subong sang pagtatap sang manugbantay sang iya karnero nga nag-alaplaag kag gintipon liwat. Pabalikon ko sila halin sa tanan nga mga duog sa diin sila nag-alaplaag sa sadtong madulom kag makatalagam nga adlaw. Kuhaon ko sila sa iban nga mga kapungsoran, tipunon ko sita sing tingob, kag pabalikon ko sila sa ila kaugalingon nga duta. Pahalbon ko sila sa mga kabukiran sang Israel, sa luyo sang mga tuboran, kag sa tagsa ka duog sa diin ang mga tawo nagapuyo. Pahalbon ko sila nga wala sing katalagman sa mga kabukiran nga madamol ang hilamon kag sa mga
kapatagan kag sa tanan nga duog nga madamol ang halalbon sa duta sang Israel. Ako gid ang magabantay sang akon karnero, kag pangitaan ko sila sing duog nga palahuwayan. Ako, ang Ginoo, amo ang naghambal sini.
   "Pangitaon ko ang mga nagkaladula, pabalikon ko ang mga nagtalang, bugkosan ko ang mga may bali, ayuhon ko ang mga nagamasakit, kag pamatyon ko ang mga matambok kag mga mabakod, kay ako amo ang manugbantay nga nagahimo sing matarong.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 23:1-3, 3-4, 5, 6
(S) Ang Ginoo amo ang akon manugbantay; yara ang tanan nga ginakinahanglan ko.

Ang Ginoo amo ang akon manugbantay; yara ang tanan nga ginakinahanglan ko. Iya ako ginapapahuway sa mga latagon nga may malagtom nga hilamon, kag iya ako ginatuytoyan sa mga tubig nga malinaw. Ginahatagan niya ako sing bag-o nga kusog. (S)
Ginatuytoyan niya ako sa husto nga dalanon, suno sa iya ginsaad. Bisan pa nagaagi ako sa dalan nga tama kadulom, indi gid ako mahadlok, O Ginoo, kay ikaw nagaupod sa akon! Ang imo baston kag ang imo sungkod nagaapin sa akon. (S)
Ginahandaan mo ako sa lamisa sing madamo nga pagkaon, sa diin makit-an ako sang tanan ko nga mga kaaway, ginaabi-abi mo ako subong sang pinasidunggan nga bisita, kag ginapuno mo ang akon kupa. (S)
Sa pagkamatuod, ang Imo kaayo kag gugma magaupod sa akon sa bug-os ko nga kabuhi, kag ang imo balay mangin-akon balay samtang ako nagakabuhi. (S)

2. Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Roma 5:5-11
   Tungod kay ang Dios nagapuno sang aton mga tagipusoon sang iya gugma paagi sa Espiritu Santo, nga amo ang dulot sang Dios sa aton.
   Kay sang wala pa kita sing sarang mahimo, si Cristo nagpakamatay tungod sa mga makasasala, sa nagakaigo nga tion nga gintalana sang Dios. Mabudlay kaayo para sa isa ka tawo nga magpanginmatay tungod sa matarong nga tawo. Ayhan may yara man nga manginmatay tungod sa maayo nga tawo. Pero ang Dios nagpakita kon daw ano ang iya paghigugma sa aton. Sang mga makasasala pa kita, nagpakamatay si Cristo tungod sa aton! Paagi sa iya pagpakamatay, ginpakamatarong kita sa atubangan sang Dios. Gani, daw ano pa gid ang pagluwas niya sa aton sa kaakig sang Dios. Mga kaaway kita anay sang Dios, pero paagi sa pagpakamatay sang iya Anak, ginhimo niya kita nga iya mga abyan. Kag karon nga kita mga abyan na sang Dios, daw ano pa gid ang pagluwas niya sa aton paagi sa kabuhi ni Cristo! Kag indi lamang amo ina! Nagakalipay kita sa Dios tungod sa aton Ginoong Jesu-Cristo, nga karon naghimo sa aton nga mga abyan na sang Dios.

Aleluya:
Mateo 11:29
Ako amo ang maayo nga manugbantay, siling sang Ginoo, nakilala Ko ang Akon mga karnero, kag sila nakakilala sa Akon.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 15:3-7
   Gani si Jesus naghambal sa ila sining palaanggiran:
   “Abi kon ang isa sa inyo may 100 ka karnero kag madula ang isa sa ila, ano bala ang iya himuon? Bayaan niya ang 99 sa halalban kag magalakat sia sa pagpangita sang nadula nga karnero tubtob makita niya ini. Kon makita niya ini malipayon gid sia sa pagpas-an kag sa pagdala pauli. Dayon tipunon niya ang iya mga abyan kag mga kaingod kag magasiling sa ila, ‘Magkalipay kamo upod sa akon kay nakita nakon ang nadula ko nga karnero!’ Nagasiling ako sa inyo, nga sa amo man nga bagay, may labi pa nga kalipay sa langit tungod sa isa ka makasasala nga nagahinulsol, sang sa 99 nga matarong nga wala nagakinahanglan sing paghinulsol.”

No comments:

Post a Comment