Friday, May 24, 2019

"Pangayo sa Ngalan ni Jesus, agod nga ang Inyo Kalipay Manginbug-os"

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Hunyo 1, 2019)
San Justino, Martir
Ang Pagbasa gikan sa mga:
Binuhatan sang mga Apostoles 18:23-28
   Sang makatener sia didto sing pila ka adlaw, naglakat sia. Nag-agi sia sa mga sakop sang Galacia kag Frigia nga nagapabakod sang mga tumoluo.
   May isa ka Judio nga natawo sa Alejandria nga nag-abot sa Efeso. Ini sia ginahingalanan kay Apolos. Isa sia ka maayo nga manughambal kag may tuman sia nga kaalam sa mga Kasulatan. Gintudloan sia nahanungod sang Dalan sang Ginoo kag nagwali sia nga may kapisan kag husto ang iya pagpanudlo sang mga butang nahanungod kay Jesus, pero ang bautiso ni Juan amo lamang ang iya nahibaluan. Naghambal sia sa mga tawo sa sinagoga nga may kaisog. Sang mabatian sia ni Priscila kag ni Aquila, ila sia gin-agda sa ila balay sa diin ginsaysay nila sa iya sing matul-id ang Dalan sang Dios. Ginpakamaayo ni Apolos nga magkadto sa Grecia, gani ginbuligan sia sang mga tumoluo sa Efeso paagi sa pagpadala sing sulat sa mga kautoran sa Grecia, nga batunon gid nila sia didto. Sang didto na sia daku gid ang nabulig niya sa ila nga sa kaluoy sang Dios nangintumoluo. Tungod sang iya mapag-on nga mga rason, iya gindaog ang mga Judio sa ila pagbaisay sa atubang sang mga tawo kag ginpamatud-an niya sa mga Kasulatan nga si Jesus amo ang Cristo.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 47:2-3, 8-9, 10
(S) Ang Dios hari sa bug-os nga duta. 

Magpamalakpak kamo tungod sa kalipay, tanan nga mga katawohan, dayawa ninyo ang Dios sa mabaskog nga mga ambahanon. Ang Ginoo, ang Labing Mataas, dapat kahadlukan, gamhanan sia nga hari, nga nagagahom sa bug-os nga kalibutan. (S)
Ang Dios hari sa bug-os nga duta, dayawa ninyo sia sa mga ambahanon. Ang Dios nagalingkod sa iya balaan nga trono, nagagahom sia sa mga kapungsoran. (S)
Ang mga pangulo sang mga pungsod nagatipon upod sa mga tawo sang Dios ni Abraham, ang mga taming sang tanan nga mga hangaway iya sang Dios; nagagahom sia sa tanan! (S)

Aleluya:
Juan 16:28
Nagikan gid ako sa Amay kag nagkari sa kalibutan; kag karon magabiya ako sang kalibutan kag magakadto sa Amay.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 16:23-28
   Nagasiling ako sa inyo sang matuod: ang Amay magahatag sa inyo sang bisan ano nga inyo pangayuon sa akon ngalan. Tubtob karon wala pa kamo makapangayo sang bisan ano sa akon ngalan; pangayo kamo kag kamo magabaton, agod nga ang inyo kalipay manginbug-os.”
   “Ginsugid ko ini nga mga butang sa inyo paagi sa mga palaanggiran. Pero magaabot ang tion nga indi na ako maggamit sang mga palaanggiran, kundi magahambal sa inyo sing maathag nahanungod sa Amay. Kon mag-abot ina nga adlaw magapangayo kamo sa iya sa akon ngalan, kag wala ako nagasiling nga kinahanglan pa nga magapangayo ako sa Amay para sa inyo, kay ang Amay mismo nagahigugma sa inyo. Ginahigugma niya kamo kay kamo nagahigugma sa akon kag nagatuo nga ako nagikan sa Dios. Nagikan gid ako sa Amay kag nagkari sa kalibutan; kag karon magabiya ako sang kalibutan kag magakadto sa Amay.”

No comments:

Post a Comment