Saturday, March 28, 2020

Reaksyon sang Ginhambal ni Jesus

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Marso 28, 2020)
Ika-4 nga Semana sang Kwaresma
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Jeremias nga Propeta 11:18-20
   Ang Ginoo nagpahibalo sa akon sa mga himbon sang akon mga kaaway batok sa akon. Kaangay ako sang isa ka matinumanon nga cordero nga gindala agod ihawon, kag wala ako makahibalo nga nagahimbon sila sang malaut nga mga butangbatok sa akon. Nagsiling sila, “Utdon naton ang kahoy samtang matambok pa. Patyon naton sia agod wala na sing may makadumdom pa sa iya.” 
   Dayon nagpangamuyo ako, “O Ginoo nga Makagagahom, ikaw anghukom nga matarong. Ginatungkad mo ang mga panghunahona kag mga balatyagon sang mga tawo. Ginatugyan ko ang akon kawsa sa imo mga kamot; patan-awa ako sang imopagtimalos sa sini nga mga tawo.”

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 7:2-3, 9-10, 11-12
(S) O Ginoong Dios sa imo ako nagadangop. 

O Ginoo, Dios ko, dira sa imo indi ako maano, tabangi kag luwasa ako sa mga nagalagas sa akon, kay kon indi, tabanon nila ako subong sang pagtaban sang isa ka leon sa diin wala sing may makaluwas sa akon, kag didto gus-abon nila ako. (S)
Tapnaa ang kalautan sang malain nga mga tawo, kag hatagi sing balos ang mga tawo nga maayo. Ang Dios amo ang akon mangangapin, ginaluwas niya ang mga nagatuman sa iya. (S)
Ang Dios matarong nga hukom, kag sa gihapon nagakondenar sang malaut. Kon indi maghinulsol ang mga tawo, ang Dios magabaid sang iya espada. Ginabingat niya kag ginahanda ang iya pana. (S)

Sa Wala pa ang Ebanghelyo:
Lucas 8:15
   Bulahan yadtong nagatipig sang pulong sang Dios sa maayo kag masinulondon nga tagipusoon kay magapamunga sila sa nagakaigo nga panahon.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 7:40-53
   Madamo nga mga tawo ang nakabati sang iya ginhambal kag nagsiling sila, “Ini nga tawo amo gid ang Propeta!” 
   Ang iban nagsiling, “Sia amo ang Cristo!” 
   Pero may iban pa nga nagsiling, “Ang Cristo indi magagikan sa Galilea! Ang kasulatan nagasiling nga ang Cristo magagikan sa kaliwat ni David, kag matawo sa Betlehem, ang banwa nga ginpuy-an ni David.” Gani may pagbinahinbahin sa mga tawo tungod sa iya. Ang iban luyag nga magdakop sa iya, pero wala sing isa nga nagtandog sa iya. 
   Ang mga gwardya nagbalik sa pangulo nga mga pari kag mga Fariseo nga nagpamangkot sa ila, “Ngaa bala wala ninyo sia pagdalha diri?” Ang mga gwardya nagsabat, “Wala pa sing tawo nga nakahambal subong sang paghambal sini nga tawo!” 
   Ang mga Fariseo nagpamangkot sa ila, “Ginbuang man bala kamo sini nga tawo? May isa bala sang aton mga pangulo ukon Fariseo nga nagatuo sa iya? Ining nagdulogok nga mga tawo wala makahibalo sang Kasugoan ni Moises, gani pinakamalaut sila sang Dios!” 
   Ang isa sini sa ila amo si Nicodemo nga nagpakigkita anay kay Jesus. Nagsiling sia sa ila, “Suno sa aton Kasugoan indi kita makakondenar sang isa ka tawo sa wala pa naton sia mabatii kag mausisa kon ano ang iya nahimo.” 
   Nagsabat sila, “Ano, taga-Galilea man bala ikaw? Usisaa ang mga Kasulatan kag masapwan mo nga wala sing propeta nga magagikan sa Galilea.”

No comments:

Post a Comment