Saturday, November 2, 2019

"Ang Tanan nga Magtuo sa Iya Pagabanhawon sa Katapusan nga Adlaw"

Liturhiya sang Pulong
(Sabado, Nobyembre 2, 2019)
Ang Pagdumdom sang Tanan nga mga Minatay
1. Ang Pagbasa gikan sa Libro sang:
Kaalam ni Salomon 3:1-9
   Ang mga matarong pagaapinan sang Dios kag indi sila nga mas-a mag-antos. Isa ka binuang nga panghunahona nga mapatay ang matarong nga tawo kag ang ila kamatayon isa ka makahaladlok nga butang. Pagabayaan nila kita pero indi ini isa ka kalalat-an. Sa pagkamatuod, ang mga matarong, may paghidait. Ayhan mahanabo nga daw nag-antos sila sang silot, pero may buhi sila nga paglaom sa kabuhi nga wala sing katapusan. Ang ila mga pag-antos tama ka diutay kon ipaanggid sa mga kaayuhan nga ila pagabatunon. Gintilawan sila sang Dios kasubong sang bulawan sa isa ka hornohan kag nasapwan sila nga takos sa pagpakig-upod sa iya. Ginbaton niya sila kasubong sang pagbaton niya sang mga halad nga sinunog sang mga nagasimba sa iya. Sa tion nga magakari ang Dios sa pagbalos sa mga matarong, ini sila magadabdab batok sa mga malaut kasubong sang kalayo sa kigas nga dagami. Magagahom sila sa mga kapungsoran kag katawuhan, kag ang Ginoo mangin-ila hari sa walay katubtoban. Ang mga nagasalig sa Dios makahangop sang kamatuoran natungod sa iya mga padugi.Ang mga matutom magakabuhi upod sa iya paghigugma, kay maluloy-on kag mainawaon sia sa iya mga ginpili.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 23:1-3, 3-4, 5, 6
(S) Bisan pa nagaagi ako sa dalan nga tama kadulom, indi gid ako mahadlok, O Ginoo kay ikaw nagaupod sa akon!

Ang Ginoo amo ang akon manugbantay; yara ang tanan nga ginakinahanglan ko. Iya ako ginapapahuway sa mga latagon nga may malagtom nga hilamon, kag iya ako ginatuytoyan sa mga linaw sang matin-aw nga tubig. Ginahatagan niya ako sing bag-o nga kusog. (S)
Ginatuytoyan niya ako sa husto nga dalan, suno sa iya ginsaad. Bisan pa nagaagi ako sa dalan nga tama kadulom, indi gid ako mahadlok, O Ginoo, kay ikaw nagaupod sa akon! Ang imo baston kag ang imo sungkod nagaapin sa akon. (S)
Ginabutangan mo ako sa lamisa sing madamo nga pagkaon, sa diin makit-an ako sang tanan ko nga mga kaaway, ginhisuan mo sing lana ang akon ulo sa pag-abiabi sa akon, kag ginpaawas mo ang akon kupa. (S)
Sa pagkamatuod, ang imo kaayo kag gugma mangin-akon samtang nga nagakabuhi pa ako, kag ang imo balay mangin-akon puloy-an sa walay katubtoban. (S)

2. Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Roma 5:5-11
   Sa sini nga paglaom indi kita mapaslawan, kay ang Dios nagapuno sang aton mga tagipusoon sang iya gugma paagi sa Espiritu Santo, nga amo ang dulot sang Dios sa aton. Kay sang wala pa kita sing sarang mahimo, si Cristo nagpakamatay tungod sa mga makasasala, sa nagakaigo nga tion nga gintalana sang Dios. Mabudlay kaayo para sa isa ka tawo nga magpanginmatay tungod sa matarong nga tawo. Ayhan may yara man nga manginmatay tungod sa maayo nga tawo. Pero ang Dios nagpakita kon daw ano ang iya paghigugma sa aton. Sang mga makasasala pa kita, nagpakamatay si Cristo tungod sa aton! Paagi sa iya pagpakamatay, ginpakamatarong kita sa atubangan sang Dios. Gani, daw ano pa gid ang pagluwas niya sa aton sa kaakig sang Dios. Mga kaaway kita anay sang Dios, pero paagi sa pagpakamatay sang iya Anak, ginhimo niya kita nga iya mga abyan. Kag karon nga kita mga abyan na sang Dios, daw ano pa gid ang pagluwas niya sa aton paagi sa kabuhi ni Cristo! Kag indi lamang amo ina! Nagakalipay kita sa Dios tungod sa aton Ginoong Jesu-Cristo, nga karon naghimo sa aton nga mga abyan na sang Dios.

Aleluya:
Mateo 25:34
   Kari kamo nga ginpakamaayo sang akon Amay, siling sang Ginoo; panublia ninyo ang Ginharian nga gin-aman sa inyo halin pa sa pagtuga sang kalibutan.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 6:37-40
   Ang tagsatagsa nga ginahatag sang Amay sa akon magakari sa akon, kag ang bisan sin-o nga nagakari sa akon indi ko gid pagsikwayon. Kay nagkari ako halin sa langit indi sa pagtuman sang akon kabubot-on, kundi sang kabubot-on sang nagpadala sa akon. Amo ini ang kabubot-on sang nagpadala sa akon: nga wala ako sing madula sang bisan isa sang iya mga gintugyan sa akon, kundi nga akon sila banhawon sa katapusan nga adlaw. Kay amo ini ang kabubot-on sang akon Amay: nga ang tanan nga makakita sa Anak kag magtuo sa iya magaangkon sang kabuhi nga wala sing katapusan, kag akon sila banhawon sa katapusan nga adlaw.”

No comments:

Post a Comment