Monday, December 9, 2019

"Kari Kamo sa Akon kag Papahuwayon Ko Kamo"

Liturhiya sang Pulong
(Miyerkules, Disyembre 11, 2019)
San Damaso I, Santo Papa
Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Isaias nga Propeta 40:25-31
   Sa kay sin-o bala mapaanggid
   Ang balaan nga Dios? 
   May isa bala nga kaangay sa iya? 
   Tangla ka sa langit! 
   Sin-o bala ang nagtuga 
   Sang mga bituon nga imo makita? 
   Sia nga nagapangulo sa ila 
   Kaangay sang hangaway; 
   Nahibaluan niya ang ila kadamuon, 
   Kag ginatawag niya sila tanan 
   Sa ila ngalan! 
   Ang iya gahom tama kadaku—
   Wala gid sing isa sa ila nga madula! 
   O Israel, ngaa karon nagareklamo ka 
   Nga ang Ginoo wala makahibalo 
   Sang imo mga kabudlayan, 
   Ukon nagakabalaka sa paghatag 
   Sa imo sang kalinong? 
   Wala ka bala makahibalo? 
   Wala ka bala makabati? 
   Ang Ginoo amo 
   Ang walay katubtoban nga Dios; 
   Gintuga niya ang bug-os nga kalibutan.
   Wala sia ginakapoy 
   Ukon ginaluyahan. 
   Wala sing may makatungkad 
   Sang iya mga hunahona. 
   Ginahatagan niya sing kusog 
   Ang mga maluya kag ginakapoy. 
   Bisan ang mga pamatan-on ginaluyahan; 
   Ang mga pamatan-on nga lalaki ginakapoy. 
   Pero ang mga nagasalig 
   Sa bulig sang Ginoo 
   Makaangkon sang bag-o nga kusog. 
   Magatimbuok sila kaangay sang mga agila; 
   Kon magdalagan sila, 
   Indi sila pagkapuyon; 
   Kon maglakat sila, 
   Indi sila pagluyahan. 

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 103:1-2, 3-4, 8 kag 10
(S) Dayawa ang Ginoo, O kalag ko.

Dayawa ang Ginoo, O kalag ko! Dayawa ang iya balaan nga ngalan, bug-os ko nga tagipusoon! Dayawa ang Ginoo, O kalag ko, kag indi pagkalimti kon daw ano ang iya kaayo. (S)
Ginapatawad niya ang tanan ko nga mga sala kag ginaayo niya ang tanan ko nga mga balatian; ginaluwas niya ako sa lulobngan kag ginalikupan niya ako sang gugma kag kaluoy. (S)
Ang Ginoo maluloy-on kag mahigugmaon, indi dali mangakig, kag puno sing mapinadayunon nga gugma. Ang iya silot kulang pa sang nagakabagay sa aton, ukon nagabalos sa aton tungod sang aton mga sala kag kasaypanan. (S)

Aleluya:
   Tan-awa! Ang Ginoo magaabot sa pagluwas sang iya banwa; bulahan ang mga nakahanda sa iya pagkari.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 11:28-30
   “Kari kamo sa akon, tanan kamo nga ginabudlayan kag ginabug-atan, kag papahuwayon ko kamo. Itakod ang akon gota sa inyo kag magtuon kamo sa akon, kay ako malulo kag mapainuboson sing tagipusoon, kag makapahuway kamo. Ang akon gota mahapos, kag ang akon karga mamag-an.”

No comments:

Post a Comment