Friday, October 25, 2019

Pamatian ang Panimad-on sang Panahon Bag-o Maulihi ang Tanan

Liturhiya sang Pulong
(Biyernes, Oktubre 25, 2019)
Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Roma 7:18-25
   Nakahibalo ako nga wala sing maayo nga yari sa akon, kon sayuron, sa akon tawuhanon nga kinaugali. Kay bisan pa luyag ako maghimo sing maayo, indi ako makahimo sini. Wala ko ginahimo ang maayo nga luyag ko himuon, kundi ginahimo ko ang malaut nga indi ko luyag himuon. Kon ginahimo ko ang indi ko luyag himuon, ini nagakahulogan nga indi na ako ang nagahimo sini, kundi ang sala nga yari sa akon. Gani, nasapwan ko nga ini nga kasugoan nagapanghikot: kon luyag ko himuon ang maayo, ang malaut amo ang ginahimo ko. Ang akon kaugalingon nagakalipay sa kasugoan sang Dios, pero lain nga kasugoan ang nasapwan ko nga nagapanghikot sa akon lawas—isa ka kasugoan nga nagasupak sa kasugoan sang akon hunahona. Ini nagabilanggo sa akon sa kasugoan sang sala nga nagapanghikot sa akon lawas. Kailo man ako nga tawo! Sin-o bala ang magahilway sa akon sa sining lawas nga nagadala sa akon sa kamatayon? Salamat sa Dios tungod kay Jesu-Cristo nga aton Ginoo! Gani, amo ini ang akon kahimtangan: sa akon kaugalingon sarang ako makaalagad sa kasugoan sang Dios sa akon lamang hunahona, samtang ang akon kinaugali nga tawuhanon nagaalagad sa kasugoan sang sala.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:66, 68, 76, 77, 93, 94
(S) O Ginoo, tudloi ako sang imo mga sugo.

Hatagi man ako sing kaalam kag ihibalo, kay nagasalig ako sa imo mga sugo. (S)
Daw ano kaayo kag kamaluloy-on sa imo; tudloi ako sang imo mga sugo! (S)
Lipaya ako sang imo mapinadayunon nga gugma, suno sa imo ginsaad sa akon nga imo alagad. (S)
Kaluoyi ako, kag ako magakabuhi, kay nagakalipay ako sa imo kasugoan. (S)
Indi ko gid pagpatumbayaan ang imo mga pagsulondan, kay paagi sa ila ginbuhi mo ako. (S)
Imo ako—gani luwasa ako! Gintinguhaan ko ang pagtuman sang imo mga sugo. (S)

Aleluya:
Mateo 11:25
   Bulahan ka, O Amay, Ginoo sang langit kag duta kay ginpahayag mo sa mga di-maalam, ang mga misteryo sang Ginharian.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 12:54-59
     Si Jesus nagsiling pa gid sa mga tawo, “Kon makita gani ninyo nga nagadulom ang gal-om sa nakatundan, nagasiling kamo dayon, ‘Magaulan,’ kag nagaulan. Kag kon mabatyagan ninyo ang habagat nga nagahuyop, nagasiling kamo, ‘Magasingkal ang init,’ kag nagainit. Mga salimpapaw! Makapanimad-on kamo sang palaabuton paagi sa pagtan-aw ninyo sang langit kag duta, kag ngaa bala nga indi kamo makahibalo sang kahulogan sining panahon?” “Ngaa nga indi kamo inyo makahibalo magbinagbinag kon ano ang maayo himuon? Pareho abi, kon may isa ka tawo nga magsumbong sa imo sa korte, tinguhai ang pagpakighusay sa iya sa nagapadulong pa lang kamo sa korte agod nga indi na niya ikaw pagdalhon sa hukom. Kay kon madala ikaw sa hukom, ang hukom magatugyan sa imo sa pulis, kag ang pulis magabilanggo sa imo. Nagasiling ako sa imo nga indi ka makagwa sa bilangguan tubtob nga mabayaran mo ang tanan mo nga multa.”

No comments:

Post a Comment