Wednesday, September 26, 2018

"Nagkari Ako sa Pagdala sing Kalayo sa Duta"

Liturhiya sang Pulong
(Huebes, Oktubre 25, 2018)
Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Efeso 3:14-21
Gani, sa sini nga kabangdanan, nagaluhod ako sa atubangan sang Amay, nga gikan sa iya ang tagsa ka panimalay sa langit kag sa duta nagakuha sang ila matuod nga ngalan. Nagapangayo ako sa Dios, nga gikan sa bugana nga manggad sang iya himaya, hatagan niya kamo sing gahom paagi sa iya Espiritu, agod magmalig-on ang inyo espirituhanon nga kinaugali, kag si Cristo magapuyo sa inyo tagipusoon paagi sa pagtuo. Nagapangamuyo ako nga makapanggamot kag mapasad kamo sa gugma, agod nga kamo, upod sa tanan nga mga tumoluo, makaangkon sang gahom sa paghangop kon daw ano ang kasangkaron kag ang kalabaon kag ang kataason kag ang kadalumon sang gugma ni Cristo. Kabay nga makilala ninyo ang iya gugma, bisan nga indi gid ini mahangpan sing bug-os, kag mapun-an kamo sang himpit nga kabug-osan sang Dios. Sa iya nga sarang makahimo sing labaw pa sang sa aton sarang mapangayo, ukon mapanghunahona, paagi sa gahom nga nagapanghikot sa aton: ihatag sa Dios ang himaya sa iglesia kag sa kay Cristo Jesus, sa tanan nga panahon, kag sa walay katubtoban! Kabay pa.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 33:1-2, 4-5, 11-12, 18-19
(S) Ang mapinadayunon nga gugma sang Ginoo nagapuno sang duta. 
Tanan kamo nga mga matarong, magkasadya tungod sang mga binuhatan sang Ginoo; dayawa ninyo sia, tanan kamo nga nagatuman sa iya. Magpasalamat kamo sa Ginoo paagi sa pagtukar sing arpa, magkanta kamo sa iya nga ginaupdan sang mga instrumento nga may kuwerdas. (S)
Ang mga pulong sang Ginoo matuod, kag ang tanan niya nga mga binuhatan masaligan. Ang Ginoo nagahigugma sang matarong kag nagakabagay, ang iya mapinadayunon nga gugma nagapuno sang duta. (S)
Ang iya mga plano nagapadayon sa walay katapusan, ang iya mga tinutuyo nagapabilin nga wala sing katapusan. Bulahan ang pungsod nga ang iya Dios amo ang Ginoo, bulahan ang mga tawo nga ginpili sang Ginoo nga mangin-iya kaugalingon! (S)
Ang Ginoo nagabantay sa mga nagakahadlok sa iya, sa mga nagasalig sa iya mapinadayunon nga gugma. Ginaluwas niya sila sa kamatayon, ginabuhi niya sila sa tion sang tiggulotom. (S)

Aleluya:
Filipos 3:8-9
Ginsikway ko ang tanan, kag ginakabig ko nga basura, agod maangkon ko si Kristo, agod nga mangin-isa kami sing bug-os.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 12:49-53
“Nagkari ako sa pagdala sing kalayo sa duta, kag luyag ko kuntani nga nagadabdab na ini! May bautiso ako nga pagabatunon, kag indi gid ako mapahamtang sa wala pa ini matapos! Nagahunahona bala kamo nga nagkari ako sa pagdala sing paghidait sa kalibutan? Wala ako magkari sa pagdala sing paghidait, kundi pagbinahinbahin. Sugod karon ang panimalay nga may lima ka katapo magabinahinbahin, ang tatlo batok sa duha, ang duha batok sa tatlo. Ang mga amay manginkasumpong sang ila mga anak nga lalaki kag ang mga anak nga lalaki manginkasumpong sang ila mga amay. Ang mga iloy manginkasumpong sang ila mga anak nga babayi, kag ang mga anak nga babayi manginkasumpong sang ila mga iloy. Ang mga ugangan nga babayi manginkasumpong sang ila mga umagad nga babayi kag ang mga umagad nga babayi manginkasumpong sang ila mga ugangan nga babayi.”

No comments:

Post a Comment