Wednesday, September 19, 2018

DEUTERONOMIO - Kapitulo 26

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
♤♤♤♤♤
Ang mga Dulot sa Tig-alani
1 "Kon mapanag-iyahan na ninyo ang duta nga ginahatag sa inyo sang Ginoo nga inyo Dios kag didto na kamo nagapuyo,
2 ang tagsatagsa sa inyo magbutang sa alat sang nahauna nga bahin sang inyo patubas nga inyo naani kag dalhon ninyo ini sa duog nga ginasimbahan.
3 Kadto kamo sa pari nga nagaalagad sa sina nga tion kag magsiling sa iya, ‘Ginakilala ko karon nga adlaw sa Ginoo nga akon Dios nga nakasulod ako sa duta nga iya ginsaad sa amon mga katigulangan nga iya ihatag sa amon.'
4 "Ang pari magakuha sang alat sa imo, kag ibutang ini sa atubangan sang altar sang Ginoo nga imo Dios.
5 Dayon amo ini ang imo isiling sa atubangan sang Ginoo, 'Ang akon katigulangan nga Arameanhon wala sing permanente nga puloy-an sang pagdala niya sang iya panimalay sa pagpuyo sa Egipto. Diutay pa lang sila sang pagkadto nila didto, pero nagdamo sila kag nangingamhanan nga pungsod.
6 Ang mga Egiptohanon nagpintas sa amon kag nagpilit sa amon sa pag-obra subong mga ulipon.
7 Dayon nagpanawag kami sa pagpangayo sing bulig sa Ginoo nga Dios sang amon mga katigulangan. Nagpamati sia sa amon, kag nakita niya ang amon pag-antos, kabudlayan, kag kalisod.
8 Sa iya daku nga gahom kag kusog ginluwas niya kami gikan sa Egipto. Naghimo sia sing mga milagro kag mga tanda, kag makakulogmat nga mga butang.
9 Gindala niya kami diri kag ginhatag ining maayo kag mapatubason nga duta.
10 Gani karon, ginadala ko sa Ginoo ang nahauna nga bahin sang patubas nga iya ginhatag sa akon.' “Dayon ibutang ang alat sa atubangan sang Ginoo kag magsimba didto.
11 Magkalipay ka tungod sang maayo nga mga butang nga ginhatag sa imo sang Ginoo nga imo Dios sa imo kag sa imo panimalay, kag pabuyloga ang mga Levita kag ang mga dumoluong nga nagapuyo upod sa imo sa inyo pagkinasadya.
12 "Sa tagsa ka ikatlo nga tuig ihatag ang ikapulo sang imo patubas sa mga Levita, nga dumoluong, mga ilo, kag mga balo, agod nga sa tagsa ka katilingban indi sila mawad-an sang ila kalan-on. Kon mahimo na nimo ini,
13 magsiling ka sa Ginoo, ‘Wala na sing balaan nga ikapulo nga nabilin sa akon balay. Ginhatag ko na ini sa mga Levita, sa mga dumoluong, sa mga ilo, kag sa mga balo suno sa imo ginsugo sa akon. Wala ako maglapas ukon magkalimot sang bisan isa sang imo mga sugo nahanungod sa ikapulo.
14 Wala ako magkaon sini sang nagalalaw ako. Wala ako maggamit sini sa di-balaan nga tinutoyo, kag wala ako maghatag sini subong dulot sa patay.r O GINOO ko, gintuman ko ikaw; ginhimo ko ang tanan nga ginsugo mo nahanungod sa ikapulo.
15 Tamda kami gikan sa imo balaan nga puloy-an sa langit kag bendisyuni ang imo mga tawo nga Israel. Bendisyuni man ang maayo kag mapatubason nga duta nga imo ginhatag sa amon, suno sa imo ginsaad sa amon mga katigulangan.'
Ang Kaugalingon nga mga Tawo sang GINOO
16 “Karon nga adlaw ang GINOO nga inyo Dios nagamando sa inyo sa pagtuman sang tanan niya nga mga kasugoan. Gani tumana ini sing matutom sa inyo bug-os nga tagipusoon kag kalag.
17 Karon nga adlaw ginkilala ninyo ang GINOO nga inyo Dios. Nagsaad kamo sa pagtuman sa iya, sa pagbantay sang iya mga kasugoan kag sa paghimo sang tanan niya nga mga ginasugo.
18 Karon nga adlaw ang GINOO nagbaton sa inyo subong iya kaugalingon nga mga tawo, suno sa iya ginsaad sa inyo. Ginsugo niya kamo sa pagtuman sang tanan niya nga mga kasugoan.
19 Himuon niya kamo nga labi ka gamhanan sang sa iban nga pungsod nga iya gintuga. Mangin-iya kamo balaan nga mga tawo suno sa iya ginsaad, kag kamo magahatag sing pagdayaw kag kadungganan sa iya ngalan.”s


rsa patay; ukon para sa patay.
smagabatyag sing pagdayaw . . . ngalan; ukon magabaton sing pagdayaw kag kadungganan.


No comments:

Post a Comment