Monday, October 22, 2018

2 SAMUEL - Kapitulo 22

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
●●●●●
Ang Kalantahon ni David sa Pagdaog 
(Salmo 18) 
1 Amo ini ang ambahanon nga ginkanta ni David sa Ginoo sang pagluwas sang Ginoo sa iya sa kay Saul kag sa iban niya nga mga kaaway:
2 Ang Ginoo amo ang akon manlulowas; sia amo ang akon malig-on nga pamakod.
3 Ang Dios amo ang akon mangangapin, kag upod sa iya indi ako maano. Sia amo ang akon taming; ginaapinan niya ako agod indi ako maano. Sia ang akon manlulowas; ginaapinan niya ako kag ginaluwas sa mga kinagamo.
4 Nagapanawag ako sa Ginoo, kag iya ako ginaluwas sa akon mga kaaway. Dayawon ang Ginoo!
5 Ang mga balod sang kamatayon nagalikop sa akon, ang mga balod nga nagalaglag naglambas sa akon.
6 Ang lubid sang kamatayon nagsambod sing hugot sa akon, kag ang lulobngan naghanda sang iya tugalbong para sa akon.
7 Nagpanawag ako sa Ginoo sa akon kalisdanan; nagpanawag ako sa akon Dios agod apinan. Sa iya templo nabatian niya ang akon tingog; ginapamatian niya ang akon pagpangayo sing bulig.
8 Karon ang duta naglinog kag nagkurog; ang mga sadsaran sang langit nag-uyog kag nagtay-og tungod kay ang Dios nangakig!
9 Nagtub-ok ang aso sa iya ilong, naggwa sa iya baba ang nagaharahara nga kalayo kag nagadabdab nga mga baga.
10 Gin-abrihan niya ang langit, kag nagpanaog sia, nga may gal-om sa idalom sang iya mga tiil.
11 Naglupad sia sing madasig paidalom sa iya langitnon nga karuwahi; nagasakay sia sa mga pakpak sang hangin.
12 Gintabunan niya ang iya kaugalingon sang kadudolman; ang madamol nga gal-om, nga puno sing tubig nagalibot sa iya;
13 ang nagabaga nga uling nagdabdab gikan sa mga kilat sa atubangan niya,
14 dayon ang Ginoo nagdaguob gikan sa langit, kag nabatian ang tingog sang Labing Makagagahom.
15 Ginpalupad niya ang mga baslay, kag nag-alaplaag ang iya mga kaaway, ginpakirab niya ang kilat, kag sila nagbuloblag.
16 Nakit-an ang kadadalman sang kadagatan, kag ang mga sadsaran sang duta nabuksan, sang pagsabdong sang Ginoo sang iya mga kaaway, kag sang pagdaguob niya sa ila sa iya kaakig.
17 Gikan sa langit gindab-ot ako sang GINOO; iya ako ginbatak gikan sa tubig nga madalom.
18 Ginluwas niya ako sa akon gamhanan nga mga kaaway, jag sa tanan nga nagadumot sa akon—makusog sila para sa akon.
19 Sang yara ako sa kalalat-an, ila ako ginsalakay, pero gin-apinan ako sang GINOO.
20 Ginbuligan niya ako sa katalagman; ginluwas niya ako kay iya ako naluyagan.
21 Ang GINOO naghatag sa akon sing balos kay ako matarong; ginbendisyunan niya ako, kay  wala ako sing sala.
22 Gintuman ko ang kasugoan sang Ginoo; wala ako magbato sa akon Dios.
23 Gintuman ko ang tanan niya nga mga kasugoan; wala ko ginlapas ang iya mga sugo.
24 Nakahibalo sia nga wala ako sing kasaypanan, nga ang malaut akon ginalikawan.
25 Gani, ginhatagan niya ako sing balos kay ako matarong, kag nakahibalo sia nga wala ako sing sala.
26 Matutom ka, O Ginoo, sa mga matutom, kag maayo gid sa mga himpit.
27 Putli ka sa mga putli, pero ginadumtan mo ang mga malaut.
28 Ginaluwas mo ang mga mapainuboson, pero ginasumpo mo ang mga bugalon.
29 Ikaw, O Ginoo, ang akon kapawa; ginatabog mo ang kadudolman nga yara sa akon.
30 Ginhatagan mo ako sing kusog sa pagsalakay sa akon mga kaaway, kag sing gahom sa pagdaog sang ila mga depensa.
31 Daw ano ka himpit sang mga binuhatan sini nga Dios, daw ano ka masaligan ang iya mga pulong! Kaangay sia sang isa ka taming sa tanan nga nagadangop sa iya.
32 Ang GINOO lamang amo ang Dios; ang Dios lamang amo ang aton mangangapin.
33 Ini nga Dios amo ang akon malig-on nga dalangpan, sia nagaapin nga indi ako maano sa akon dalanon.
34 Ginapalig-on niya ang akon mga tikang subong sang usa; ginabantayan niya ako sa mga kabukiran.
35 Ginahanas niya ako sa inaway, agod mabingat ko ang akon pana nga saway.
36 Ikaw, O Ginoo, nagaapin kag nagaluwas sa akon; nangingamhanan ako sa imo bulig.
37 Tungod sa imo wala ako madakpi, kag wala mahulog sa kamot sang kaaway.
38 Ginalagas ko ang akon mga kaaway kag ginalutos ko sila; wala ako nagauntat tubtob malutos sila.
39 Ginalampusan ko sila, kag indi na sila makatindog; nalutos sila kag napukan sa akon tiilan.
40 Ginahatagan mo ako sing kusog sa pag-away, kag pagdaog sa akon mga kaaway.
41 Ginapapalagyo mo ang akon mga kasumpong; ginalaglag ko ang mga nagadumot sa akon.
42 Nagapangayo sila sing bulig, pero wala sing may makaluwas sa ila; nagapanawag sila sa Ginoo, pero wala niya sila pagsabta.
43 Ginabukbok ko sila, kag nahimo sila kaangay sang yab-ok; ginatasak ko sila kaangay sang lunang sa mga dalan.
44 Ginluwas mo ako sa akon mabinatuon nga mga tawo kag ginhimo mo ako nga pangulo sa mga pungsod; ang mga tawo nga wala ko makilala akon na karon mga ginsakpan.
45 Ang mga dumoluong nagapaidalom sa akon; kon mabatian nila ako, nagatuman sila gilayon.
46 Nadulaan sila sing kaisog, kag gikan sa ila pamakod naggwa sila nga nagakurog.d
47 Buhi ang Ginoo! Dayawon ang akon mangangapin! Ang Dios amo ang akon manlulowas! Ibantala ang iya pagkagamhanan!
48 Ginapadaog niya ako batok sa akon mga kaaway; iya ginapasakop ang mga tawo sa akon gahom,
49 kag iya ako ginaluwas sa akon mga kasumpong. Ikaw, O Ginoo, nagapadaog sa akon batok sa akon mga kaaway, kag ginaapinan mo ako sa mabangis nga mga tawo.
50 Gani, O Ginoo, sa tunga sang mga kapungsoran magadayaw ako sa imo; magaamba ako sing mga pagdayaw sa imo.
51 Dalagku nga mga pagdaog ang ginahatag sang Dios sa iya hari; ginapakita niya ang iya malig-on nga gugma sa iya pinili, sa kay David kag sa iya mga kaliwat sa gihapon.


dnaggwa sila nga nagakurog (tan-awa ang Sal. 18:45), sa Hebreo kari nga handa sa pagpakig- away.


No comments:

Post a Comment