Friday, October 30, 2020

Oktubre 30, 2020, Biyernes sang Ika-30 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Filipos 1:1-11
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 111:1-2, 3-4, 5-6
Aleluya - Juan 10:27
Ebanghelyo - Lucas 14:1-6
Ginpanilagan Nila si Jesus

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Filipos 1:1-11
Pag-abiabi halin kay Pablo kag kay Timoteo, mga alagad ni Cristo Jesus— 
Sa tanan nga mga tumoluo nga yara sa Filipos, nga nagahiusa kay Cristo Jesus, kag sa mga pangulo kag mga manugbulig sang iglesia.
    Kabay nga ang Dios nga aton Amay kag ang Ginoong Jesu-Cristo maghatag sa inyo sing grasya kag paghidait.
    Nagapasalamat ako sa akon Dios tungod sa inyo sa tagsa ka tion nga madumdoman ko kamo. Sa tagsa ka tion nga nagapangamuyo ako para sa inyo, nagapangamuyo ako nga may kalipay, tungod sang inyo pagbulig sa akon sa pagpalapnag sang Maayong Balita, halin sang nahauna gid nga adlaw tubtob karon. Pat-od gid ako nga ang Dios nga nagsugod sining maayong buhat sa inyo, magapadayon tubtob mahimpit ini sa Adlaw ni Cristo Jesus. Yara kamo sa gihapon sa akon tagipusoon! Gani may kinamatarong ako sa pagbatyag sini tungod sa inyo. Kay tanan kamo nakapakig-ambit upod sa akon sa sining kahigayunan nga ginhatag sang Dios sa akon, bisan karon nga yari ako sa bilangguan, kag subong man sang hilway ako sa pag-apin kag pagpamatuod sang Maayong Balita. Ang Dios nakahibalo nga nagasugid ako sing matuod, sa akon pagsiling nga ang akon tudok nga balatyagon para sa inyo nagagikan gid sa tagipusoon ni Cristo Jesus. 
    Amo ini ang akon pangamuyo para sa inyo nga ang inyo gugma magtubo nga magtubo nga naupdan sang matuod nga kaalam kag himpit nga paghangop, agod nga sarang kamo makapili sang labing maayo. Gani manginputli kamo nga wala sing kasawayan sa Adlaw ni Cristo. Ang inyo kabuhi magapatubas sing maayo nga mga buhat nga mahimo lamang ni Jesu-Cristo, para sa kahimayaan kag kadayawan sang Dios. 

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 111:1-2, 3-4, 5-6
(S) Daw ano ka makatilingala ang mga butang nga ginahimo sang Ginoo!

Sa bug-os ko nga tagipusoon magapasalamat ako sa Ginoo, sa pagtilipon sang iya mga tawo. Daw ano ka makatilingala sang mga butang nga ginahimo sang Ginoo! Ang tanan nga nalipay sang iya mga binuhatan naluyag maghangop sini. (S)
Ang tanan nga iya ginahimo puno sang kadungganan kag pagkahalangdon, ang iya pagkamatarong wala sing katapusan. Ang Ginoo nagapadumdom sa aton sang iya makatilingala nga mga binuhatan, maayo sia kag maluloy-on. (S)
Nagahatag sia sing kalan-on sa mga nagatahud sa iya; wala sia nagakalipat sang iya kasugtanan. Ginpakita niya ang iya gahom sa iya mga tawo, sa paghatag sa ila sang mga duta sang mga dumoluong. (S)

Aleluya:
San Juan 10:27
Ang akon mga karnero nagapamati sa akon tingog, siling sang Ginoo. Kilala ko sila kag nagasunod sila sa akon.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 14:1-6
  Sang isa ka Adlaw nga Inugpahuway si Jesus nagkadto sa pagkaon sa balay sang isa ka pangulo sang mga Fariseo, kag didto ginpanilagan nila sia. May isa ka tawo nga nagapalamanog ang iya mga tiil kag mga kamot nga nagpalapit kay Jesus. Si Jesus naghambal kag nagpamangkot sa mga manunodlo sang Kasugoan kag mga Fariseo, “Ginatugot bala sang aton Kasugoan ang pagpang-ayo sa Adlaw nga Inugpahuway, ukon wala?” 
    Pero naghipos sila. Gin-uyatan ni Jesus ang tawo kag gin-ayo kag ginpalakat sia. Dayon nagsiling sia sa ila, “Kon may isa sa inyo nga may bata ukon baka nga mahulog sa bubon sa Adlaw nga Inugpahuway indi bala ninyo pagkuhaon sia gilayon sa sina gid nga adlaw?” Pero wala sila makasabat sini. 

No comments:

Post a Comment