Wednesday, October 7, 2020

Oktubre 7, 2020, Miyerkules sang Ika-27 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong
Ang Mahal nga Birhen Maria sang Rosaryo

Nahauna nga Balasahon - Galacia 2:1-2, 7-14
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 117:1, 2
Aleluya - Roma 8:15
Ebanghelyo - Lucas 11:1-4
"Ginoo, Tudloi kami sa Pagpangamuyo"

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Galacia 2:1-2, 7-14
Sang makaligad ang 14 ka tuig, nagbalik ako sa Jerusalem upod kay Bernabe. Gindala ko man si Tito upod sa akon. Nagkadto ako didto kay ang Dios nagpahayag sa akon nga kinahanglan magkadto ako. Nagpakigsapol ako sa mga pangulo lang sang iglesia, kag ginsaysay ko sa ila ang Maayong Balita nga ginawali ko sa mga Gentil. Indi ako luyag nga ang pagpangabudlay ko sang una ukon karon, manginwalay pulos. 
Sa baylo, nakita nila nga ang Dios naghatag sa akon sing bulohaton sa pagwali sang Maayong Balita sa mga Gentil, subong sang paghatag niya kay Pedro sing bulohaton sa pagwali sang Maayong Balita sa mga Judio. Kay sa gahom sang Dios ginhimo ako nga isa ka apostol sa mga Gentil subong nga si Pedro ginhimo nga apostol sa mga Judio. Si Santiago, si Pedro, kag si Juan, nga daw amo ang mga pangulo, nagkilala nga ang Dios naghatag sa akon sining pinasahi nga bulohaton. Gani ginbaton nila ako kag si Bernabe. Kag naghilisugot kamo tanan nga kami nga duha ni Bernabe magapangabudlay sa mga Gentil kag sila ila sa mga Judio. Ang ila lamang ginapangayo amo nga dumdomon namon ang mga imol sa ila grupo, nga amo gid man ang ginatinguhaan ko nga himuon. 
Sang pag-abot ni Pedro sa Antioquia, nagpamatok ako sa iya sa atubangan sang madamo nga mga tawo kay maathag gid nga sayop sia. Kay sang wala pa makaabot ang mga ginpadala ni Santiago, nagkaon si Pedro upod sa Gentil nga mga kautoran. Pero sang nakaabot na sila, naghalin sia kag indi na gid sia magkaon upod sa ila kay nahadlok sia sa mga nagasiling nga kinahanglan ang mga Gentil tulion. Ang iban nga mga kautoran nga Judio nahadlok man subong kay Pedro, kag bisan pa gani si Bernabe nadala man sa ila katalaw. Sang makita ko nga wala sila nagaginawi sing matadlong suno sa kamatuoran sang Maayong Balita, ginsilingan ko si Pedro sa atubangan nila tanan, “Ikaw isa ka Judio, pero nagakabuhi ka subong isa ka Gentil, kag indi subong isa ka Judio. Paano karon ang pagpilit mo sa mga Gentil sa pagkabuhi subong mga Judio?” 

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 117:1, 2
(S) Lakat kamo sa bug-os nga duta kag ibantala ang maayong balita sa tanan nga mga tawo.

Dayawa ninyo ang Ginoo, tanan nga mga kapungsoran! Dayawa ninyo siya, tanan nga mga katawuhan! (S)
Ang iya mapinadayunon nga gugma para sa aton malig-on, kag ang iya katutom wala sing katapusan. (S)

Aleluya:
Taga-Roma 8:15
Kamo ginahimo nga mga anak sang Dios, kag paagi sa gahom sang Espiritu nagapanawag kita sa Dios, “O Amay, Amay ko!” 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 11:1-4
   Isa sadto ka tion si Jesus nagapangamuyo sa isa ka duog. Sang pagkatapos niya, ang isa sang iya mga gintuton-an nagsiling sa iya, “Ginoo, tudloi kami sa pagpangamuyo, subong nga si Juan nagtudlo man sang iya mga gintuton-an.”
   Si Jesus nagsiling sa ila, “Magpangamuyo kamo sing subong sini:
   ‘Amay,
   Kabay nga magkari ang imo Ginharian.
   Hatagi kami adlaw-adlaw sang kalan-on
   Nga amon kinahanglanon.
   Patawara kami sang amon mga sala,
   Kay ginapatawad man namon
   Ang tanan nga nakasala sa amon.
   Indi kami pag-ipadaog sa mga pagsulay.’ ” 

No comments:

Post a Comment