Friday, October 2, 2020

Oktubre 2, 2020, Ang mga Anghel nga Manugbantay

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Job 38:1, 12-21; 40:3-5
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 139:1-3, 7-8, 9-10, 13-14
Aleluya - Mga Salmo 103:21
Ebanghelyo - Mateo 18:1-5, 10
"Ang ila mga Anghel yara sa Amay sa Langit"

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Job 38:1, 12-21; 40:3-5
Gikan sa bagyo ang Ginoo naghambal kay Job.
Job, sa bug-os mo nga pagkabuhi nakamando ka bala sang adlaw nga magpamanagbanag?
Nakasugo ka bala sa pamanagbanag sa pagtugob sang duta kag nagapagwa sang mga malaut sa ila palanaguan?
Ang kasanag sang adlaw nagapakita sing maathag sang mga bakulod kag mga kapatagan kaangay sang pinil-an sang bayu.
Ang kapawa sang adlaw tama kasanag para sa malaut, kag nagaupang sa ila sa paghimo sing kalautan.
Nakakadto ka bala sa mga tuboran sa kaidadalman sang dagat? Nakalakat ka bala sa kadadalman sang kadagatan?
May nagpatan-aw bala sa imo sang mga puwerta nga nagatakop sang madulom nga kalibutan sang mga patay?
Nakahibalo ka bala kon daw ano kadaku sang kalibutan? Sabta ako, kon nahibaluan mo ini tanan.
Nakahibalo ka bala kon diin nagahalin ang kapawa? Ukon ang ginahalinan sang kadudolman?
Matudloan mo bala sila kon daw ano kalayo ang ila kaladtuan, ukon mapabalik mo bala sila?
Napat-od ko nga mahimo mo, kay tigulang na gid ikaw, kag natawo na ikaw sang pagtuga sang kalibutan.
O GINOO, naghambal ako sing binuang. Ano ang isabat ko? Indi na ako maghambal bisan ano. Sobra na ang akon ginhambal.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 139:1-3, 7-8, 9-10, 13-14
(S) O Ginoo, tuytoyi ako sa dalan nga walay katubtoban.

O Ginoo, gin-usisa mo ako, kag nakilala mo ako. Nahibaluan mo ang tanan nga ginahimo ko; gikan sa malayo nahangpan mo ang akon mga panghunahona. Makita mo ako, bisan nagaobra ukon nagapahuway ako, nahibaluan mo ang tanan ko nga mga ginahimo. (S)
Diin bala ako makadto agod makapalagyo sa imo Espiritu? Diin ako makadto agod makapalayo sa imo atubangan? Kon magsaka ako sa langit, didto ikaw; kon maghigda ako sa duog sang mga patay didto man ikaw. (S)
Kon maglupad ako sa unhan sang sidlangan, ukon magpuyo sa pinakalayo nga duog sa nakatundan, didto ikaw sa pagtuytoy sa akon, didto ikaw sa pagbulig sa akon. (S)
Ginhimo mo ang tanan nga mga bahin sang akon lawas; gintaod mo ako sa tiyan sang akon iloy. Ginadayaw ko ikaw kay dapat ka tahuron; ang tanan mo nga ginahimo makatalanhaga kag makatilingala. (S)

Aleluya:
Mga Salmo 103:21
Dayawa ninyo ang Ginoo, tanan kamo nga gamhanan sa langit, kamo nga mga alagad niya nga nagatuman sang iya naluyagan!

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 18:1-5, 10
    Sa sadto nga tion nagpalapit ang mga gintuton-an kay Jesus kag nagpamangkot, “Sin-o bala ang labing daku sa Ginharian sang langit?”
   Gintawag ni Jesus ang isa ka diutay nga bata kag ginpatindog sia sa ila atubangan, kag nagsiling, “Dumdoma ninyo ini! Kon indi kamo magbaylo kag manginkaangay sa magamay nga mga kabataan, indi gid kamo makasulod sa Ginharian sang langit. Gani ang nagapaubos sang iya kaugalingon kag manginkaangay sining diutay nga bata, amo ang labing daku sa Ginharian sang langit. Kag ang nagabaton sang kasubong sining diutay nga bata sa akon ngalan nagabaton sa akon.”
   “Mag-andam kamo nga indi ninyo matamay ang isa sining magamay nga mga kabataan. Nagasiling ako sa inyo nga ang ila mga anghel sa langit yara pirme sa atubangan sang akon Amay nga langitnon. 

No comments:

Post a Comment