Tuesday, October 13, 2020

Oktubre 13, 2020, Martes sang Ika-28 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Galacia 5:1-6
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 119:41, 43, 44, 45, 47, 48
Aleluya - Hebreo 4:12
Ebanghelyo - Lucas 11:37-41
Ano ang Naghimo sang Tagipusoon nga Matinlo kag Balaan?

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Galacia 5:1-6
    May kahilwayan na kita! Si Cristo amo ang naghilway sa aton! Gani, magpakalig-on kamo subong hilway nga mga tawo kag indi na kamo magpaulipon liwat. 
    Pamatii ninyo! Ako, si Pablo, nagasiling sini sa inyo: kon magpatuli pa kamo, ini nagakahulogan nga si Cristo wala sing pulos sa inyo. Luyag ko ini ipaathag liwat sa bisan kay sin-o nga magpatuli: kinahanglan tumanon niya ang bug-os nga Kasugoan. Kamo nga nagapakamatarong sa atubangan sang Dios paagi sa pagtuman sang Kasugoan nagpahamulag sang inyo kaugalingon kay Cristo. Wala kamo masakop sa grasya sang Dios. Nahanungod sa aton, may paglaom kita nga ang Dios magpakamatarong sa aton, kag amo ini ang aton ginahulat paagi sa gahom sang Espiritu sang Dios nga nagapanghikot paagi sa aton pagtuo. Kay kon nagahiusa kita kay Cristo Jesus, wala sing kinatuhay ang pagkatinuli ukon ang di-pagkatinuli. Ang kinahanglanon amo ang pagtuo nga nagapanghikot paagi sa gugma. 

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:41, 43, 44, 45, 47, 48
(S) lpakita sa akon kon daw ano ang paghigugma mo sa akon, O Ginoo.

lpakita sa akon kon daw ano ang paghigugma mo sa akon, O Ginoo, kag luwasa ako suno sa imo saad. (S)
Hatagi ako sang ikasarang sa paghambal sang matuod nga mga pulong sa tanan nga tion, kay ang akon paglaom yara sa imo mga paghukom. (S)
Tumanon ko sa gihapon ang imo kasugoan, sa walay katubtoban! (S)
Magakabuhi ako sa bug-os nga kahilwayan, kay nagtinguha ako sa pagtuman sang imo mga pagsulondan. (S)
Nagakalipay ako sa pagtuman sang imo mga kasugoan, kay ginahigugma ko ini. (S)
Ginatahod kag ginahigugma ko ang imo mga sugo; magapamalandong ako sa imo mga pagtudlo. (S)

Aleluya:
Hebreo 4:12
Ang pulong sang Dios buhi kag gamhanan. Ini nagatungkad sang mga panghunahona kag mga handom sang tagipusoon. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 11:37-41
    Sa tapos makahambal si Jesus, may isa ka Fariseo nga nag-agda sa iya sa pagkaon upod sa iya. Gani nag-upod sia kag nagkaon. Ang Fariseo natingala sang matalupangdan niya nga si Jesus wala magpanghinaw sa wala pa sia magkaon. Gani ang Ginoo nagsiling sa iya, “Kamo nga mga Fariseo nagahugas sang sa gwa lang sang tasa kag pinggan, pero sa sulod ninyo puno kamo sang panglugos kag kalautan. Mga buangboang! Indi bala nga ang Dios nga naghimo sang sa gwa naghimo man sang sa sulod? Pero ihatag sa mga imol ang yara sa sulod sang inyo mga tasa kag pinggan, kag ang tanan manginmatinlo para sa inyo.

No comments:

Post a Comment