Saturday, October 3, 2020

Oktubre 3, 2020, Sabado sang Ika-26 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Job 42:1-3, 5-6, 12-17
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 119:66, 71, 75, 91, 125, 130
Aleluya - Mateo 11:25
Ebanghelyo - Lucas 10:17-24
"Ang Inyo Ngalan Nasulat sa Langit"

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Job 42:1-3, 5-6, 12-17
Dayon si Job nagsabat sa Ginoo. O Ginoo nakahibalo ako nga ikaw labi ka gamhanan, nga makahimo ka sang tanan nga luyag mo. Nagapamangkot ka kon ngaa nakapangahas ako sa pagpangduhadoha sa imo kaalam nga kon sa bagay ako kulang sa ihibalo. Naghambal ako sang mga butang nga wala ko mahangpi, nahanungod sang mga katingalahan nga labaw sa akon mahibaluan.
Sang una ang nahibal-an ko lamang nahanungod sa imo amo ang ginsugid sang iban sa akon, pero karon nakita ko gid ikaw sang akon mga mata. Gani nahuya ako sang tanan nga ginhambal ko kag nagahinulsol ako nga nagapungko sa yab-ok kag sa abo.
Ang Ginoo nagpabugana sang naulihi nga bahin sang kabuhi ni Job labaw pa sang iya pagpabugana sang una. Si Job may 14,000 ka mga karnero, 6,000 ka mga kamelyo, 2,000 ka mga baka, kag 1,000 ka mga asno. May pito sia ka mga anak nga lalaki kag tatlo ka mga anak nga babayi. Ang magulang gid ginhingalanan niya kay Jemima, ang ikaduha kay Kesia, kag ang kamanghuran kay Keren-Hapok. Wala na sing mga babayi sa bug-os nga kalibutan nga pareho katahom sang mga anak ni Job. Ang ila amay naghatag sa ila sang ila palanublion upod sa ila mga utod nga lalaki.
Sa tapos sini si Job nagkabuhi sing 140 pa ka tuig, kag nakakita pa sia sang iya mga apo kag mga apo sa tuhod. Tigulang na gid sia sang mapatay sia.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:66, 71, 75, 91, 125, 130
(S) Mag-upod ka sa akon, kag tudloi ako sang imo mga kasugoan.

Hatagi man ako sing kaalam kag ihibalo, kay nagasalig ako sa imo mga sugo. (S)
Ang akon silot maayo para sa akon, kay ini nagtudlo sa akon sa pagtuon sang imo mga sugo. (S)
O Ginoo, nakahibalo ako nga ang imo mga pagsulondan matarong, kag ginsilutan mo ako kay ikaw matutom. (S)
Ang tanan nga mga butang nagapadayon tubtob karon tungod sang imo sugo, kay ini tanan imo mga alagad. (S)
Alagad mo ako, gani hatagi ako sing paghangop, agod akon mahibaluan ang imo mga pagtulon-an. (S)
Ang kasaysayan sang imo mga pagtulon-an nagahatag sing kapawa, kag nagahatag sing kaalam sa mga wala sing tinun-an. (S)

Aleluya:
San Mateo 11:25
Bulahan ikaw, O Amay, Ginoo sang langit kag duta kay ginpahayag mo sa mga di-maalam ang mga misteryo sang Ginharian.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 10:17-24
    Ang 72 nagbalik nga puno sang kalipay. Nagsiling sila, “Ginoo, bisan pa ang mga yawa nagtuman sa amon tungod sa imo ngalan!” Si Jesus nagsabat sa ila, “Nakita ko si Satanas nga nahulog subong sang kilat gikan sa langit. Pamatii ninyo ini! Ginhatag ko sa inyo ang gahom sa pagtapak sa mga man-og kag mga iwiiwi, kag sang tanan nga gahom sang Kaaway, kag wala sing bisan ano nga makahalit sa inyo. Pero indi kamo magkalipay tungod kay ang malaut nga mga espiritu nagatuman sa inyo, kundi magkalipay kamo kay ang inyo ngalan nasulat sa langit.”
Sa amo nga takna si Jesus nga puno sing kalipay sang Espiritu Santo nagsiling, “O Amay, Ginoo sang langit kag duta, nagapasalamat ako sa imo kay ang imo gintago sa mga maalam kag may tinun-an imo ginpakita sa indi mga maalam. Huo, Amay, kay amo ini ang ginpakamaayo mo.
“Gintugyan sa akon sang Amay ang tanan nga butang. Wala sing may nakakilala sa Anak luas sa Amay, kag wala sing may nakakilala sa Amay luas sa Anak kag sa mga luyag sang Anak ipahayag ang Amay.”
Dayon si Jesus nag-atubang sa iya mga gintuton-an kag nagsiling sini sa ila lamang, “Bulahan kamo nga makakita sang mga butang nga inyo ginatan-aw. Nagasiling ako sa inyo nga madamo sang mga propeta kag mga hari ang naghandom sa pagtan-aw sang inyo ginatan-aw karon, pero indi sila makakita, kag sa pagpamati sa inyo ginapamatian, pero wala sila makabati.”

No comments:

Post a Comment