Tuesday, October 6, 2020

Oktubre 6, 2020, Martes sang Ika-27 nga Semana sang Tuig

 Liturhiya sang Pulong
San Bruno, Pari

Nahauna nga Balasahon - Galacia 1:13-24
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 139:1-3, 13-14, 14-15
Aleluya - Lucas 11:28
Ebanghelyo - Lucas 10:38-42
"Nagapalibog ka - Isa gid lang ang Kinahanglan"

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Galacia 1:13-24
Ginsugiran na kamo nahanungod sa akon pagkabuhi sang matutom pa ako sa pagtuloohan sang mga Judio, kon paano ang paghingabot ko sa iglesia sang Dios nga wala sing luoyluoy, kag sang akon pagtinguha sa paglaglag sini. Sa pagtuman ko sa pagtuloohan sang mga Judio nalabawan ko ang madamo nga katubotubo ko nga mga Judio, kay may kakugi ako sa pagsunod sang ginpaalinton nga mga pagsulondan sang aton mga katigulangan. 
Pero ang Dios, sa iya kaayo, nagpili sa akon sa wala pa ako matawo, kag gintawag niya ako sa pag-alagad sa iya. Kag sang ginpakamaayo niya nga ipahayag niya ang iya Anak sa akon, agod mawali ko ang Maayong Balita sa mga Gentil nahanungod sa iya, wala ako magpangayo sing laygay sa bisan kay sin-o nga tawo, ukon magkadto sa Jerusalem sa pagpakigkita sa mga apostoles nga una pa sa akon. Sa baylo, nagkadto ako gilayon sa Arabia, kag nagbalik sa Damasco. Sang makaligad ang tatlo ka tuig, nagkadto ako sa Jerusalem sa pagpakigkita kay Pedro, kag nagpabilin ako upod sa iya sing duha ka simana. Wala ako sing may nakita nga iban nga mga apostoles luas lamang kay Santiago, nga utod sang Ginoo. 
Ang akon ginasulat sa inyo matuod. Wala ako nagabutig sa atubangan sang Dios! 
Pagkatapos sini nagkadto ako sa Siria kag sa Cilicia. Sa sadto nga tion wala pa ako makilal-i sang mga katapo sang Cristohanon nga mga iglesia sa Judea. Ang nahibal-an lang nila amo ang ginsugid sa ila sang iban nga nagsiling, “Ang nagahingabot anay sa aton nagwali na karon sang pagtuo nga iya anay gintinguhaan nga laglagon!” Gani, gindayaw nila ang Dios tungod sa akon.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 139:1-3, 13-14, 14-15
(S) O Ginoo, tuytoyi ako sa dalan nga walay katubtoban.

O Ginoo, gin-usisa mo ako, kag nakilala mo ako. Nahibaluan mo ang tanan nga ginahimo ko; gikan sa malayo nahangpan mo ang akon mga panghunahona. Makita mo ako, bisan nagaobra ukon nagapahuway ako, nahibaluan mo ang tanan ko nga mga ginahimo. (S)
Ginhimo mo ang tanan nga mga bahin sang akon lawas; gintaod mo akosa tiyan sang akon iloy. Ginadayaw ko ikaw kay dapat ka tahuron; ang tanan mo nga ginahimo makatalanhaga kag makatilingala. (S)
Nahibal-an ko ini sa bug-os ko nga tagipusoon. Nakita mo ang pagdihon sang akon mga tul-an, nga gintaod sing mainandamon sa tiyan sang akon iloy, sang nagatubo ako didto nga indi makita. (S)

Aleluya:
San Lucas 11:28
   Bulahan pa gid ang mga nagapamati sang pulong sang Dios kag nagatuman sini!

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 10:38-42
   Sang nagpadayon si Jesus kag ang iya mga gintuton-an sang ila pagpanglakaton, nakaabot sia sa isa ka baryo. Didto ginbaton sia sang isa ka babayi nga ginahingalanan kay Marta sa iya balay. Si Marta may utod nga babayi nga ginahingalanan kay Maria nga naglingkod sa tiilan sang Ginoo sa pagpamati sang iya pagpanudlo. Si Marta indi na makaarapal sang madamo nga mga hilikuton, gani nagpalapit sia kay Jesus kag nagsiling, “Ginoo, wala ka bala nagakabalaka nga ginapabayaan lang ako sang akon utod sa mga hilimuson? Singgana sia nga magbulig sia sa akon.”
   Ang Ginoo nagsabat sa iya, “Marta, Marta, nagapalibog ka, kag indi ka mapahamtang tungod sang madamo nga mga butang, pero isa gid lang ang kinahanglan. Husto ang ginpili ni Maria, kag ina indi makuha sa iya.”

No comments:

Post a Comment