Thursday, October 29, 2020

Oktubre 29, 2020, Huwebes sang Ika-30 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Efeso 6:10-20
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 144:1B, 2, 9-10
Aleluya - Lucas 19:38; 2:14
Ebanghelyo - Lucas 13:31-35
"Dayawon ang Nagakari sa Ngalan sang Ginoo"

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Efeso 6:10-20
Sa katapusan, magmalig-on kamo sa inyo paghiusa sa Ginoo, kag paagi sa iya gamhanan nga kusog. Isuklob ninyo ang bug-os nga panaming nga ginhatag sang Dios sa inyo, agod nga makabato kamo sa mga daya sang Yawa. Kay wala kita nagapakig-away batok sa mga tawo, kundi batok sa malaut kag espirituhanon nga mga kusog sa kalangitan, mga punoan, mga gumalahom, kag kalibutanon nga mga gahom sa sining madulom nga panahon. Gani karon gamita ninyo ang bug-os nga panaming kag hinganiban sang Dios, agod nga kon mag-abot ang malaut nga adlaw, sarang kamo makabato sa mga pagsalakay sang kaaway, kag sa tapos kamo makapakig-away tubtob sa katapusan, malig-on man gihapon kamo. 
Gani maghanda kamo: gamita ninyo ang kamatuoran subong nga inyo paha; itakod ang pagkamatarong subong panaming sa dughan, kag ang pagkahanda sa pagwali sang Maayong Balita sang paghidait subong inyo mga sapatos. Sa tanan nga tion gamita ninyo ang pagtuo subong taming. Paagi sini sarang ninyo mapatay ang nagadabdab nga mga baslay nga ginapana sang Yawa sa inyo. Dalha ang kaluwasan subong helmet, kag ang pulong sang Dios subong espada nga ginahatag sang Espiritu sa inyo. Himoa ini tanan sa pangamuyo, nga nagapangayo sang bulig sang Dios. Pangamuyo kamo sa tanan nga tion, suno sa pagtuytoy sang Espiritu. Sa sini nga kabangdanan magbantay kamo kag magpadayon, magpangamuyo kamo sa gihapon para sa tanan nga mga tumoluo. Kag magpangamuyo man kamo para sa akon, nga ang Dios maghatag sa akon sang mga pulong nga akon inughambal, agod nga mahambal ko ini nga may kaisog kag mapahayag ko ang sekrito sang Maayong Balita. Tungod sining Maayong Balita isa ako ka embahador, bisan nga karon yari ako sa bilangguan. Gani, magpangamuyo kamo agod nga may kaisog ako sa paghambal sang dapat ko ihambal.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 144:1B, 2, 9-10
(S) Dayawon ang Ginoo nga akon mangangapin.

Dayawon ang Ginoo nga akon mangangapin; ginahanas niya ako para sa pagpakig-away, kag ginahanda niya ako para sa inaway. (S)
Sia ang akon mangangapin kag mananabang, akon palalipdan kag manlulowas, sa iya nagasalig ako nga indi ako maano. Ginatugyan niya ang mga pungsod sa akon paggahom. (S)
Magaamba ako sa imo sing isa ka bag-o nga ambahanon, O Dios, magatukar ako sang arpa kag magakanta sa imo. Ginapadaog mo ang mga hari, kag ginatabangan mo ang imo alagad nga si David. (S)

Aleluya:
San Lucas 19:38; 2:14
   Dayawon ang Hari nga nagakari sa ngalan sang Ginoo! Paghidait sa langit kag himaya sa Dios!

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 13:31-35
     Sa amo man nga tion may mga Fariseo nga nagpalapit kay Jesus kag nagsiling sa iya, “Kinahanglan maghalin ka diri kag magkadto sa iban nga duog kay si Herodes buot magpatay sa imo.”
   Si Jesus nagsabat sa ila, “Lakat kag singgani ina nga singgalong: ‘Nagapangtabog ako sing mga yawa kag nagapang-ayo subong kag buas, kag sa ikatlo ka adlaw tapuson ko ang akon hilikuton.’ Pero kinahanglan nga magpadayon ako sa akon paglakat karon kag buas kag sa madason pa gid nga adlaw, kay wala nagakabagay nga ang isa ka propeta mapatay sa iban nga duog luas sa Jerusalem.
   “O Jerusalem, Jerusalem! Ikaw nga nagapamatay sang mga propeta, ikaw nga nagabato sang mga ginpadala sa imo sang Dios. Makapila kuntani nga luyag ko tipunon ang imo mga tawo kaangay sang isa ka munga nga nagatipon sang iya mga piso sa idalom sang iya mga pakpak, pero indi ka luyag. Karon ang imo templo pagapatumbayaan. Nagasiling ako sa imo nga indi na nimo ako makita tubtob mag-abot ang tion nga magsiling ka, ‘Dayawon ang nagakari sa ngalan sang Ginoo.’ ”

No comments:

Post a Comment