Friday, March 29, 2019

"Lakat ka, kag Indi ka na Magpakasala Liwat"

Liturhiya sang Pulong
(Domingo, Abril 7, 2019)
1. Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Isaias nga Propeta 43:16-21
Sang una anay ang Ginoo naghimo sing isa ka dalan sa dagat, isa ka alagyan sa tunga sang nagaalimbukad nga tubig. Gindala niya ang gamhanan nga mga hangaway sa kalaglagan, ang mga hangaway nga may mga karuwahi kag mga kabayo. Nagkalapukan sila, kag indi na gid makabangon, ginpalong kaangay sang siga sang isa ka kandila! Pero ang Ginoo nagasiling, "Indi kamo magsalig sa mga hitabo sang una ukon magpanumdom sang mga butang sang una nga panahon. Tan-awa ninyo ang bag-o nga mga butang nga akon pagahimuon. Nagakahanabo na ini—kag makita na ninyo karon! Magahimo ako sing dalan sa desierto, kag hatagan ko kamo sing tuboran sang mga tubig didto. Bisan ang mga sapat nga talunon magapadungog sa akon; mga talunon nga ido kag mga ostrit magadayaw sa akon kon maghimo ako sing mga suba sa desierto, sa paghatag sing tubig sa akon pinili nga mga tawo. Sila ang mga tawo nga ginhimo ko para sa akon kaugalingon—kag sila magaamba sa pagdayaw sa akon!"

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 126:1-2, 2-3, 4-5, 6
(S) Ang Ginoo naghimo sing mga katingalahan para sa aton, sa sini nagkinasadya kita. 

Sang ginpabalik kita sang Ginoo sa Sion, daw isa lang yadto ka dalamguhanon! Daw ano ang aton pagkinadlaw kag pagkinanta sa kalipay! (S)
Dayon ang iban nga mga pungsod nagsiling nahanungod sa aton, ''Ang Ginoo naghimo sing dalagku nga mga butang sa ila!” Matuod gid naghimo sia sing dalagku nga mga butang sa aton, daw ano kita sadto ka malipayon! (S)
O Ginoo, dalha kami pabalik sa amon duta, subong nga ang Imo ulan nagadala sang tubig pabalik sa mamala nga mga suba. Himoa man nga yadtong nagtanom nga nagahilibion, magtipon sang patubas nga may kasadya! (S)
. . . magtipon sang patubas nga may kasadya. (126:5)
Yadtong mga naghibi samtang nagagowa sila nga nagadala sing binhi magabalik nga nagakanta sa kalipay, nga nagadala sang ila patubas! (S)

2. Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Filipos 3:8-14
Indi lamang yadto nga mga butang, kundi ang tanan ginakabig ko nga kapiyerdihan tungod sa labi pa gid ka malahalon nga butang, nga amo ang pagkilala ko kay Cristo Jesus nga akon Ginoo. Tungod sa iya ginasikway ko ang tanan, kag ginakabig ko nga basura, agod maangkon ko si Cristo, kag agod nga mangin-isa kami sing bug-os. Wala na ako sang akon kaugalingon nga pagkamatarong nga maangkon paagi sa pagtuman sang Kasugoan, kundi ang pagkamatarong nga maangkon paagi sa pagtuo kay Cristo, ang pagkamatarong nga nagagikan sa Dios kag napasad sa pagtuo. Ang akon lamang luyag amo ang pagkilala kay Cristo, kag ang pag-agom sang gahom sang iya pagkabanhaw, ang pag-ambit sang iya mga pag-antos, kag ang pagkapatay subong sang iya pagkamatay, sa paglaom nga mabanhaw ako gikan sa mga minatay. Wala ako nagasiling nga nalambot ko na ini, ukon nga nanginhimpit na ako. Nagapadayon ako sa pagtinguha sa pag-angkon sang premyo nga tungod sini naangkon ako ni Cristo Jesus. Matuod gid, mga kautoran, wala ako nagahunahona nga nalambot ko na ini, kundi ang akon ginahimo amo ang paglimot sang tinalikdan kag ang paghimulat sa paglambot sang ginaatubang ko. Gani nagadalagan ako sing tadlong padulong sa lalambuton agod madaog ko ang premyo, nga amo ang pagtawag sang Dios paagi kay Cristo Jesus sa kabuhi sa langit.
Nagadalagan ako sing tadlong padulong sa lalambuton. (3:14)

Sa Wala pa ang Ebanghelyo:
Joel 2:12-13
Gani karon, siling sang Ginoo, magbalik kamo sa Akon sa bug-os nga tagipusoon, kay Ako labi ka mapinalanggaon kag maluloy-on.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Juan 8:1-11
Sa tapos sadto ang tagsatagsa nagpauli, pero si Jesus nagkadto sa bukid sang mga Olivo. Madulomdulom pa sang madason nga aga nagbalik sia sa templo. Ang tanan nga mga tawo nagtipon sa iya palibot, kag naglingkod sia sa pagpanudlo sa ila. Ang mga manunodlo sang Kasugoan kag ang mga Fariseo nagdala didto sang isa ka babayi nga nadakpan nga nagapanginlalaki, kag ginpatindog nila sia sa atubangan sang tanan nga mga tawo. Nagsiling sila kay Jesus, “Manunodlo, nadakpan ini nga babayi nga nagapanginlalaki. Suno sa Kasugoan ni Moises ang amo nga sahi sang babayi dapat batuhon tubtob mapatay. Karon, ano bala ang masiling mo?” Ginsiling nila ini sa pagdakupdakop sa iya, agod nga may isumbong sila batok sa iya. Pero nagdungok si Jesus kag nagsulat sia sang iya tudlo sa duta. Sang sagad sila pamangkot sa iya, si Jesus nagtungkaaw kag nagsiling sa ila, “Kon sin-o sa inyo ang wala sing sala, amo ang mag-una haboy sa iya sing bato.” Kag nagdungok sia liwat kag nagsulat sa duta. Sang pagkabati nila sini, isaisa nga naghalalin sila tanan, sugod sa mga tigulang. Si Jesus na lang ang nabilin kag ang babayi nga nagatindog pa didto. Nagtungkaaw si Jesus kag nagsiling sa iya, “Babayi, diin na bala sila? May yara pa bala nga nagakondenar sa imo?” Nagsabat sia, “Sir, wala na gid bisan isa.” Si Jesus nagsiling, “Ako wala man nagakondenar sa imo. Lakat ka, pero indi ka na magpakasala liwat.”

No comments:

Post a Comment