Saturday, November 7, 2020

Nobyembre 7, 2020, Sabado sang Ika-31 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Filipos 4:10-19
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 112:1-2, 5-6, 8, 9
Aleluya - 2 Corinto 8:9
Ebanghelyo - Lucas 16:9-15
"Sin-o ang Makasalig sa Pagtugyan sa inyo sang Matuod nga Manggad?"

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Filipos 4:10-19
Mga utod: Daw ano kadaku ang kalipay ko sa akon pagkabuhi sa Ginoo! Sa tapos sang malawig nga tion, nagpakita kamo liwat sang inyo kabalaka sa akon. Wala ako nagasiling nga kamo wala na nagadumdom sa akon, kundi wala lang kamo sing kahigayunan sa pagpakita sini. Kag wala ako nagasiling sini tungod kay nagabatyag ako nga ginpatumbayaan, kay natun-an ko ang pagkakuntento sa bisan ano nga kahimtangan. Nahibaluan ko ang pagpangabuhi nga mapiot kag ang pagpangabuhi nga hamungaya. Natun-an ko ini tanan, agod nga sa bisan diin kag sa bisan ano nga kahimtangan kuntento ako bisan busog ako ukon gutom, bisan sa kahamungayaan ukon sa kapiutan. Makasarang ako sa pag-atubang sang tanan nga kahimtangan paagi sa gahom nga ginahatag sa akon ni Cristo. 
    Pero kaayo gid sa inyo, kay ginbuligan ninyo ako sa akon mga palaligban. Kamo nga mga taga-Filipos nakahibalo gid nga sang akon paghalin sa Macedonia sang nagasugod pa lang ang pagwali sang Maayong Balita, kamo gid lang nga iglesia ang nagbulig sa akon, kag kamo gid lang ang nakigbahin sa akon kadalag-an kag kapiyerdihan. Sang didto ako sa Tesalonica nga nagakinahanglan sing bulig, makapila ako ninyo ginpadalhan. Indi tungod kay luyag ako magbaton sang mga dulot, kundi luyag ko madugangan ang inyo pinatago. Yari ang resibo sang tanan nga inyo ginhatag sa akon, kag sobra na ini! Wala na sing kulang sa akon, karon nga si Epafrodito nagdala sa akon sang tanan ninyo nga mga dulot. Ini kaangay sang mahamot nga halad sa Dios, isa ka halad nga ginabaton kag nahamut-an niya. Kag ang akon Dios, sa iya bugana nga manggad kay Cristo Jesus magahatag sa inyo sang tanan ninyo nga mga kinahanglanon. Sa aton Dios kag Amay ihatag ang himaya sa wala sing katubtoban. Kabay pa.  

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 112:1-2, 5-6, 8, 9
(S) Bulahan ang tawo nga nagatahod sa Ginoo.

Bulahan ang tawo nga nagatahod sa Ginoo, nga nagakalipay sa pagtuman sang Iya mga sugo. Ang Iya mga kabataan mangin gamhanan sa duta; ang kaliwat sang maayo nga tawo pagabendisyunan. (S)
Bulahan ang tawo nga maalwan sa iya mga pagpahulam, nga wala nagadaya sa iya negosyo. Ang maayo nga tawo indi gid mapaslawan, indi gid sia malimtan. (S)
Wala sia nagapalibog ukon nagakahadlok, nagahatag sia sing maalwan sa mga nawad-an kag ang iya kaayo wala sing katapusan, mangin gamhanan sia kag mangin talahuron. (S)

Aleluya:
2 Taga-Corinto 8:9
    Si Jesu-Cristo, nga bisan manggaranon sia, nagpakaimol tungod sa inyo, agod nga paagi sa iya kaimulon manginmanggaranon kamo. 

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 16:9-15
    Sadto nga panahon, si Jesus nagpadayon sa pagsiling, “Gani nagasiling ako sa inyo, gamita ninyo ang dutan-on nga manggad sa pagpangamigo, agod nga kon ining manggad maurot na pagabatunon kamo sa puloy-an nga wala sing katapusan. Ang matutom sa diutay nga mga butang magamatutom man sa dalagku nga mga butang, kag ang indi masaligan sa diutay nga mga butang indi man masaligan sa dalagku nga mga butang. Gani, kon indi kamo masaligan sa pagpatikang sang manggad nga dutan-on, sin-o ang makasalig sa pagtugyan sa inyo sang matuod nga manggad? Kag kon indi kamo masaligan sang mga pagkabutang nga iya sang iban, sin-o bala ang magahatag sa inyo sang pagkabutang nga para sa inyo? “Wala sing suloguon nga makaalagad sa duha ka agalon, kay pakalainon niya ang isa kag higugmaon ang isa, ukon pasulabihon niya ang isa kag tamayon ang isa. Indi kamo makaalagad sa Dios kag sa manggad!” Ang mga Fariseo nga nakabati sini tanan, nagyaguta kay Jesus kay makikuwarta sila. Si Jesus nagsiling sa ila, “Ginapakamatarong ninyo ang inyo kaugalingon sa atubangan sang mga tawo, pero ang Dios nakahibalo sang inyo tagipusoon. Kay ang ginapakamahal sang mga tawo kangil-aran sa Dios.

No comments:

Post a Comment