Friday, November 6, 2020

Nobyembre 6, 2020, Biyernes sang Ika-31 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong

Nahauna nga Balasahon - Filipos 3:17-4:1
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 122:1-2, 3-4AB, 4CD-5
Aleluya - 1 San Juan 2:5
Ebanghelyo - Lucas 16:1-8
Ang Maabtik nga Enkargado

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Filipos 3:17-4:1
Mga kautoran, padayuna ninyo ang pag-ilog sa akon. Ginhatagan namon kamo sang husto nga sulondan, gani, talupangda ninyo ang tanan nga nagasunod sini. Makapila ko na kamo sini ginsilingan sang una, kag karon ginasulit ko ini nga nagahibi kay madamo ang nagakabuhi subong nga mga kaaway sang krus ni Cristo. Ang ila katapusan amo ang kalaglagan, kay ang ila dios amo ang ila lawasnon nga mga handom. Ginapabugal nila ang mga butang nga ila kuntani kahuy-an, kag ang ila lamang ginapanumdom amo ang mga butang nga iya sining kalibutan. Pero, kita aton mga banwahanon sang langit, kag nagapaabut-abot kita sang pagkari halin sa langit sang aton Manlulowas nga si Ginoong Jesu-Cristo. Pagabayluhan niya ang aton maluya kag mamalatyon nga lawas, agod manginsubong sang iya mahimayaon nga lawas paagi sa iya gahom nga iya ginagamit sa pagdumala sang tanan nga mga butang.
    Gani, mga kautoran ko—mahal gid kamo sa akon kag nahidlaw gid ako sa inyo! Daw ano ang inyo paglipay sa akon, daw ano ang akon pagpabugal sa inyo!—hinigugma, magmalig-on kamo sa inyo pagkabuhi sa Ginoo.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 122:1-2, 3-4AB, 4CD-5
(S) Magakadto kita sa balay sang Ginoo nga may kasadya.

Nagkasadya ako sang pagsiling nila sa akon, “Dali makadto kita sa balay sang Ginoo!” Kag karon yari na kita diri, nga nagatindog sa sulod sang mga puwerta sang Jerusalem. (S)
Ang Jerusalem isa ka siyudad nga ginpatindog liwat sa diin ang mga tawo naghiliusa sing tingob! Diri nagakadto ang mga tribo, ang mga tribo sang Israel, sa pagpasalamat sa Ginoo. (S)
Suno sa iya ginsugo sa ila, diri napahamtang ang mga hukmanan, sa diin ang hari nagahukom sang iya mga tinawo. (S)

Aleluya:
1 San Juan 2:5
   Ang nagatuman sang pulong sang Dios, amo ang tawo nga ang iya gugma sa Dios nahimpit.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 16:1-8
   Si Jesus nagsiling sa iya mga gintuton-an, “May isa ka manggaranon nga tawo nga may enkargado. Ini nga enkargado ginsumbong sa iya nga nagausik lang sang pagkabutang sang iya amo. Ginpatawag niya ang iya enkargado kag ginpamangkot, ‘Ano ining nabatian ko nahanungod sa imo? Hatagi ako sing husay sang akon pagkabutang nga gintugyan ko sa imo, kay pahalinon ko ikaw.’ Ang enkargado nagsiling sa iya kaugalingon, ‘Ano bala ang himuon ko, kay pahalinon ako sang akon amo? Wala ako sing kusog sa pagkutkot, kag nahuya ako magpakilimos. A, nahibaluan ko na kon ano ang akon himuon, agod nga kon wala na ako sing obra may mga abyan ako nga magabaton sa akon sa ila mga puloy-an.’ Gani ginpatawag niya ang tanan nga mga tawo nga nakautang sa iya amo. Sa nahauna nagpamangkot sia, ‘Pila ang utang mo sa akon amo?’ Nagsabat ang tawo, ‘Isa ka gatos ka barel nga lana sang olibo.’ Ang enkargado nagsiling sa iya, ‘Yari ang imo listahan. Pungko ka kag isulat nga 50 lang.’ Sa isa na man nagpamangkot sia, ‘Kag ikaw, pila ang utang mo?’ Nagsabat sia, ‘Isa ka libo ka sako nga trigo.’ Nagsiling sa iya ang enkargado, ‘Yari ang imo listahan. Isulat nga 800 lang.’ Ang amo sining di-matarong nga enkargado nagdayaw sa iya bangod sang iya pagkaabtik, kay ang mga tawo sining kalibutan maabtik pa sang sa mga tawo nga yara sa kapawa sa pagpatikang sang ila mga bulohaton.”

No comments:

Post a Comment