Friday, November 13, 2020

Nobyembre 13, 2020, Biyernes sang Ika-32 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong
Santa Frances Xavier Cabrini, Birhen

Nahauna nga Balasahon - 2 Juan 1:4-9
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 119:1, 2, 10, 11, 17, 18
Aleluya - Lucas 21:28
Ebanghelyo - Lucas 17:26-37
"Ang Isa Kuhaon kag ang Isa Ibilin"

Ang Pagbasa gikan sa Ikaduha nga Sulat ni:
San Juan nga Apostol 1:4-9
    Hinigugma ko: Daku gid ang akon kalipay sa paghibalo nga ang pila sang imo mga anak nagakabuhi sa kamatuoran, suno sa ginsugo sa aton sang Amay. Gani, nagapangabay ako sa imo, talahuron nga Babayi, nga maghigugmaanay kita tanan. Indi bag-o nga sugo ang ginasulat ko sa imo, kundi ini nga sugo halin pa sa ginsugoran. Ini nga gugma nga ginasiling ko, nagakahulogan nga dapat kita magkabuhi suno sa mga sugo sang Dios. Ang sugo nga inyo nabatian halin sa ginsugoran amo ini: dapat kamo magkabuhi sa gugma. 
    Madamo na nga mga manugpatalang ang naglapnag sa bug-os nga kalibutan, mga tawo nga wala nagakilala nga si Jesu-Cristo nagpakatawo. Ini nga sahi sang tawo manugpatalang kag Anti-Cristo. Gani mag-andam kamo sa inyo kaugalingon, agod indi ninyo madula ang inyo ginpangabudlayan, kundi magabaton kamo sang bug-os nga balos. 
    Ang wala nagasunod sang mga pagtulon-an ni Cristo, kundi nagatudlo sing sobra pa sini, ang Dios wala sa iya. Ang nagasunod sini nga pagtulon-an, yara sa iya ang Amay kag ang Anak.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 119:1, 2, 10, 11, 17, 18
(S) Bulahan ang mga nagatuman sang kasugoan sang Ginoo.

Bulahan ang mga wala sing dagta sa ila kabuhi, nga nagakabuhi suno sa kasugoan sang Ginoo. (S)
Bulahan sila nga nagasunod sang iya mga sugo, nga nagatuman sa iya sa bug-os nila nga tagipusoon. (S)
Sa bug-os ko nga tagipusoon nagtinguha ako sa pag-alagad sa imo, buligi ako nga indi magmalalison sa imo mga sugo! (S)
Ginatipigan ko ang imo kasugoan sa akon tagipusoon, agod indi ako makasala batok sa imo. (S)
Magmaayo ka sa akon nga imo alagad, agod nga magkabuhi ako kag magtuman sang imo mga pagtudlo. (S)
Buksi ang akon mga mata, agod nga makakita ako sang makatilingala nga mga kamatuoran sa imo kasugoan. (S)

Aleluya:
San Lucas 21:28
   Magtindog kamo kag magbayaw sang inyo mga ulo, kay ang inyo kaluwasan malapit na.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 17:26-37
   Sadto nga panahon: Si Jesus nagsiling sa iya mga gintuton-an: Subong sang natabo sa mga adlaw ni Noe, amo man ang matabo sa inadlaw sang Anak sang Tawo. Ang tanan nagkalaon kag nag-ininom, ang mga lalaki nagpalangasawa kag ang mga babayi nagpalamana, tubtob sa adlaw nga si Noe nagsulod sa arka kag ang anaw nag-abot kag naglumos sa ila tanan. Amo man ang natabo sa mga inadlaw ni Lot. Nagkalaon kag nag-ininom sila, nagpamakal kag nagpamaligya sila, nagpananom sila kag nagpatindog sang mga balay. Pero sa adlaw nga si Lot nakagwa sa Sodoma, nag-ulan sing kalayo kag asupre didto sa Sodoma kag nagkalamatay ang tanan nga mga tawo. Manginkaangay man sini sa adlaw nga ipahayag ang Anak sang Tawo. 
   “Sa sadto nga adlaw ang tawo nga yara sa atop sang iya balay indi na magpanaog sa pagkuha sang iya pagkabutang nga yara sa sulod sang balay. Sa amo man nga bagay, ang tawo nga yara sa iya uma indi na magpauli. Dumdoma ninyo ang asawa ni Lot. Ang nagatinguha sa pagluwas sang iya kabuhi madula niya ini, kag ang bisan sin-o nga nagadula sang iya kabuhi maluwas niya ini. Nagasiling ako sa inyo, sa sina nga gab-i may duha ka tawo nga magatulog sa isa ka higdaan, ang isa kuhaon kag ang isa ibilin. May duha ka babayi nga nagagaling, ang isa kuhaon kag ang isa ibilin. May duha ka tawo sa latagon, ang isa kuhaon kag ang isa ibilin.” 
   Ang mga gintuton-an nagpamangkot sa iya, “Diin bala, Ginoo?” 
   Si Jesus nagsabat, “Kon diin ang lawas nga patay, didto man magatipon ang mga uwak.”

No comments:

Post a Comment