Wednesday, November 4, 2020

Nobyembre 4, 2020, Miyerkules sang Ika-31 nga Semana sang Tuig

Liturhiya sang Pulong
San Carlos Borromeo, Obispo

Nahauna nga Balasahon - Filipos 2:12-18
Salmo sa Pagsabat - Mga Salmo 27:1, 4, 13-14
Aleluya - 1 Pedro 4:14
Ebanghelyo - Lucas 14:25-33
Ang Bili sang Pagkagintuton-an

Ang Pagbasa gikan sa Sulat ni San Pablo nga Apostol, sa mga:
Taga-Filipos 2:12-18
Mga hinigugma ko, subong nga nagmasinulondon kamo sa gihapon sa akon sang ako kaupod pa ninyo, magmasinulondon kamo sing labi pa gid, karon nga wala na ako sa inyo. Magpadayon kamo sa pagpangabudlay nga may kahadlok kag pagkurog, sa paghimpit sang inyo kaluwasan, kay ang Dios amo ang nagapanghikot sa inyo, agod nga maluyagan kag masarangan ninyo ang pagtuman sang iya tinutoyo. 
Himoa ninyo ang tanan nga mga butang nga wala sing pagkumod ukon pagsuay, agod nga manginputli kamo kag wala sing sayop, subong nga himpit nga mga anak sang Dios, nga nagakabuhi sa kalibutan nga puno sing malaut kag makasasala nga mga tawo. Magsiga kamo sa tunga nila subong sang mga bituon sa kalangitan, samtang ginatanyag ninyo sa ila ang pulong sang kabuhi. Kon himuon ninyo ini, may katarungan ako sa pagkalipay tungod sa inyo sa Adlaw ni Cristo, kay ini magapakita nga ang tanan ko nga pagpanikasog kag pagpangabudlay may pulos gid man. 
Ayhan ang akon dugo iula subong sang isa ka dulot nga ginahalad sang inyo pagtuo sa Dios. Kon amo gid man ini, nagakalipay ako, kag ginapaambit ko ang akon kalipay sa inyo tanan. Sa amo man nga bagay dapat kamo magkalipay kag ipaambit ninyo sa akon ang inyo kalipay.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 27:1, 4, 13-14
(S) Ang Ginoo amo ang akon kapawa kag kaluwasan.

Ang Ginoo amo ang akon kapawa kag kaluwasan: wala ako sing sin-o nga kahadlukan; ang Ginoo nagaapin sa akon sa tanan nga katalagman; wala ako sing kahadlukan. (S)
Isa lamang ka butang ang akon ginapangayo sa Ginoo, isa lamang ka butang ang akon naluyagan: sa pagpuyo sa balay sang Ginoo sa bug-os ko nga kabuhi, sa pagpamalandong sang iya kaayo didto, kag sa pagpangayo sang iya pagtuytoy. (S)
Huo, sa sini nga kinabuhi makakita pa ako sang kaayo sang Ginoo sa iya mga tawo. Magsalig sa Ginoo! Magtuo kag indi magdula sing paglaom. Magsalig sa Ginoo! (S)

Aleluya:
1 San Pedro 4:14
Bulahan kamo kon ginapakahuy-an kamo tungod kay mga sumolunod kamo ni Cristo, kay ini nagakahulogan nga ang mahimayaon nga Espiritu, ang Espiritu sang Dios, yara sa inyo.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Lucas 14:25-33
    May madamo gid nga mga tawo nga nag-upod kay Jesus. Nagliso sia kag nagsiling sa ila, “Ang bisan sin-o nga nagakari sa akon kag wala nagahigugma sa akon labi pa sa iya amay kag iloy, asawa kag kabataan, kautoran nga lalaki kag babayi, kag sa iya kaugalingon indi mangin-akon gintuton-an. Ang bisan sin-o nga wala nagapas-an sang iya kaugalingon nga krus kag nagasunod sa akon, indi mangin-akon gintuton-an. Kon ang isa sa inyo magpatindog sing tore, indi bala nga ginaisip niya anay ang bili, agod mahibaluan niya kon bala makaigo ang iya kuwarta sa pagpahuman sini? Kay basi sa tapos nga mapasad niya ang sadsaran, indi na sia makasarang sa pagpatapos sang tore, kag ang tanan nga makakita sini magayaguta sa iya. Magasiling sila, ‘Ini nga tawo nagpatindog sing tore kag indi makapatapos.’ Kon ang hari nga may 10,000 ka mga soldado magpakigsumpong sa isa ka hari nga may 20,000 ka mga soldado nga nagapadulong batok sa iya, magapungko anay sia kag magabinagbinag kon bala may tuman sia nga kusog sa pag-atubang sa nagapadulong nga hari. Kon indi sia makasarang, magapadala sia sing tiglawas sa pagsugata sang nagapadulong nga hari samtang malayo pa sia sa pagpangayo sang pagpakighusay.” Sa katapusan si Jesus nagsiling, “Sa amo man nga bagay, wala sing isa sa inyo nga mangingintuton-an ko kon indi sia magbiya sang tanan niya nga pagkabutang.”

No comments:

Post a Comment