Friday, July 31, 2020

"Indi Sila Magpati sa kay Jesus"

Liturhiya sang Pulong
(Biyernes, Hulyo 31, 2020)
San Ignacio de Loyola, Pari

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Jeremias nga Propeta 26:1-9
   Sa tapos si Joaquim, anak ni Josias nanginhari sang Juda, ang Ginoo nagsiling sa akon, “Tindog ka sa pasiyuhan sang Templo kag ihambal ang tanan nga ginsugo ko sa imo sa mga tawo nga naggikan sa mga kabanwahanan sang Juda sa pagsimba didto. Indi pagkalimti bisan isa ka butang. Ayhan ang mga tawo magapamati kag magauntat sang ila malaut nga pagginawi. Kon mag-untat sila, dayon magabaylo ako sang akon hunahona nahanungod sa kalaglagan nga akon ginplano nga ipadala sa ila tungod sang ila malaut nga mga binuhatan.”
   Ang Ginoo nagsugo sa akon sa pagsiling sa mga tawo, "Ako, ang Ginoo, nagsiling nga dapat ninyo ako tumanon paagi sa pagsunod sang mga gintudlo ko sa inyo, kag sa pagpamati sa mga pulong sang akon mga alagad, ang mga propeta, nga akon ginpadala sa inyo sing padayon. Wala gid ninyo gintuman ang ila ginsiling. Kon magpadayon kamo sa paglapas sini nga mga butang, dayon, himuon ko sa sini nga Templo ang ginhimo ko sa Silo. Ang tanan nga mga kapungsoran sang kalibutan magagamit sang ngalan sining siyudad subong isa ka pagpakamalaut."
   Ang mga pari, ang mga propeta, kag ang tanan nga mga tawo nakabati sa akon nga nagahambal sini nga mga butang sa sulod sang Templo. Sa tapos ako makahambal gindakop nila ako kag nagsinggit sila, "Dapat ikaw patyon tungod sini! Ngaa nagsiling ka sa ngalan sang Ginoo nga ining Templo manginkaangay sang Silo, kag ini nga siyudad pagalaglagon, kag wala sing bisan sin-o nga magapuyo sa sini?" Dayon ginlibutan ako sang mga tawo.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 69:5, 8-10, 14
(S) O Ginoo, tungod sang imo daku nga gugma, sabta ako.

Ang mga nagadumot sa akon sa wala sing kabangdanan, madamo pa sang sa mga buhok sa akon ulo; ang akon mga kaaway nagasugid sing butig batok sa akon; mga makusog sila kag luyag nila ako patyon. Ginapauli nila sa akon ang mga butang nga wala ko ginkawat. (S) 
Tungod sa imo ginapasipalahan ako, kag ginpakahuy-an gid ako. Kaangay ako sang dumoluong sa akon mga utod, daw sumalayo ako sa akon panimalay. Ang akon katutom sa imo Templo daw kalayo nga nagadabadaba sa sulod nakon, ang mga pagpasipala nga ginpatuhoy sa imo nagtupa sa akon. (S)
Pero ako akon, magapangamuyo ako sa imo, O Ginoo, sabta ako, O Dios, sa tion nga luyag mo, tungod sang imo daku nga gugma, tungod kay ginatuman mo ang imo saad sa pagluwas. (S)

Aleluya:
1 San Pedro 1:25
   Ang pulong sang Ginoo nagapadayon sa gihapon. Amo ini ang pulong nga gindala sa inyo sang Maayong Balita.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 13:54-58
   Nagpauli sia sa iya kaugalingon nga banwa. Nagpanudlo sia sa ila sinagoga, kag ang mga nakabati sa iya natingala. Nagpamangkot sila, “Diin bala ini sia nagkuha sining pinasahi nga kaalam kag ngaa makahimo sia sining mga milagro? Indi bala sia ang anak sang panday? Indi bala si Maria ang iya iloy, kag ang iya mga utod amo sanday Santiago, Jose, Simon kag Judas? Indi bala ang iya mga utod nga babayi nagapuyo diri? Diin bala niya ginkuha ini tanan?” Gani indi sila magpati sa iya. 
   Si Jesus nagsiling sa ila, “Ang propeta ginatahod kag ginapati bisan diin, luas lamang sa iya kaugalingon nga banwa kag sa iya panimalay.” Wala sia maghimo didto sing madamo nga mga milagro tungod sang ila pagkadimatinuohon.

No comments:

Post a Comment