Thursday, July 30, 2020

"Nangingintuton-an sang Ginharian sang Langit"

Liturhiya sang Pulong
(Huwebes, Hulyo 30, 2020)
San Pedro Crisologo, Obispo kag Doktor sang Simbahan

Ang Pagbasa gikan sa Libro ni:
Jeremias nga Propeta 18:1-6
   Ang Ginoo nagsiling sa akon, "Dulhog ka sa balay sang maninihon, kag didto ihatag ko sa imo ang akon inughambal." Gani nagkadto ako didto kag nakita ko ang maninihon nga nagaobra sa iya aliling. Kon ang lunang nga sulodlan nga iya ginahimo indi maayo ang korte, ginakuha niya ang lunang kag ginahimo nga iban nga sulodlan.
   Dayon ang Ginoo nagsiling sa akon, “Wala bala ako sing kinamatarong sa paghimo sa inyo nga mga tawo sang Israel sang ginhimo sang maninihon sa lunang? Yara kamo sa akon mga kamot, subong sang lunang sa kamot sang maninihon.

Salmo sa Pagsabat:
Mga Salmo 146:1-2, 3-4, 5-6
(S) Bulahan ang tawo nga ginabuligan sang Dios ni Jacob.

Dayawa ang Ginoo, O kalag ko! Dayawon ko sia samtang nagakabuhi pa ako; magakanta ako sa akon Dios sa bug-os ko nga kabuhi. (S) 
Indi kamo magsalig sa tawhanon nga mga pangulo, ukon sa bisan kay sin-o nga indi makaluwas sa inyo. Kon mapatay sila nagabalik sila sa yab-ok, sa sadto nga adlaw ang tanan nila nga mga plano maga-untat. (S)
Bulahan ang tawo nga ginabuligan sang Dios ni Jacob, kag nagasalig sia sa Ginoo nga iya Dios, nga nagtuga sang langit, duta, kag dagat, kag sang tanan nga yara sa ila. (S)

Aleluya:
Binuhatan 16:14
   Abrihi, O Ginoo ang amon tagipusoon agod mahangpan namon ang mga pulong sang imo anak.

Ang Pagbasa sang Santos nga Ebanghelyo suno kay:
San Mateo 13:47-53
   “Subong man, ang Ginharian sang langit kaangay sang isa ka sahid nga ginladlad sa dagat, kag nagakuha sang sarisari nga mga isda. Sang puno na ang sahid ginbutong ini sang mga mangingisda pa higad kag naglingkod sila sa pagpili sang mga isda. Ang mga maayo ginsulod sa batulang kag ang mga malain ginpilak. Manginsubong man ini sa katapusan sang panahon. Ang mga anghel sang Dios magakari kag magapain sang malaut nga mga tawo sa mga matarong, kag ang mga malaut ila itagbong sa kalayo nga nagadabadaba. Didto magahinibi sila kag magabagrot sang ila mga ngipon.”
   Si Jesus nagpamangkot sa ila, “Nahangpan bala ninyo ini tanan?”
   Nagsabat sila, “Huo.”
   Gani si Jesus nagsiling, “Ini nagakahulogan, nga ang tagsa ka manunodlo sang Kasugoan nga nangingintuton-an sang Ginharian sang langit kaangay sang tag-iya sang balay nga nagakuha sang bag-o kag daan nga mga butang sa iya talaguan.”
   Sa tapos si Jesus makahambal sini nga mga palaanggiran, nagpauli sia sa iya kaugalingon nga banwa..

No comments:

Post a Comment